Dzieci stosujące używki na ulicy - pomysł

51. Data: 2007-07-26 17:15:14

Temat: Re: Dzieci stosujące używki na ulicy - pomysł
Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szerr pisze:

> Środki używane w celu wprowadzenia się w stan odurzenia.

Weź się nie ośmieszaj.

> Krukowski uważa, iż najpierw czynności "bezpośrednio zmierzające do
> przerwania zachowań świadczących o demoralizacji".

To palenie papierosów świadczy o demoralizacji?

> Dalej za Krukowskim:
> "Chodzić tu może o zwrócenie nieletniemu uwagi,

I to wszystko co Ci tak naprawdę wolno.

> uniemożliwienie dokonania
> czynu zabronionego, odebranie narzędzi służacych dokonaniu czynu
> zabronionego, przeszkodzenie nieletniemu w ucieczce."

Paląc nie dokonuje czynu zabronionego.

L.

--
http://elske.private.pl/akwa70L.jpg

52. Data: 2007-07-26 17:17:37

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> W praktyce wygląda to tak, że razu pewnego nauczycielka jak zastała
> smarkaczy przy piwie w knajpie i zrobiła, jak należy, to miała tyle
> nieprzyjemności ( w szkole, od przełożonych i rodzicówgnojków), że się
> wyleczyła z zauważania tego, czego "nie powinna".

Wypadało by zapytać, kto im w tej knajpie to piwo sprzedał. Bo jak
rozumiem 18-ki nie mieli? Bo jeżeli mieli to IMHO powinna się zająć tymi
co nie mają.

L.

--
http://elske.private.pl/akwa70L.jpg

53. Data: 2007-07-26 17:21:19

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szerr pisze:

> Nie jest ważne ścisłe nazewnictwo. Krukowski pisze:
> "Zakres okoliczności świadczących o demoralizacji wymieniony jest w § 1 art.
> 4 jedynie przykładowo."

BTW ten Krukowski to jakiś Twój guru? Kodeks to nie Biblia - nie trzeba
tłumaczenia, żeby go zrozumieć. Napisane jest jasno. Tą metodą za
przejaw demoralizacji jest łażenie z gołym brzuchem po mieście. Wszak
można to podciągnąć pod publiczne obnażanie się.

L.

--
http://elske.private.pl/akwa70L.jpg

54. Data: 2007-07-26 19:38:19

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja pisze:

> [...]
> przejaw demoralizacji jest łażenie z gołym brzuchem po mieście. Wszak
> można to podciągnąć pod publiczne obnażanie się.

No nie przesadzaj, z gołym brzuchem, to nie aż tak dużo chodzi. Ale u
większości widać KOLANA!!! ;-)

Marzena
--
Robótki Marzeny - są nowe fotki:
http://fanturia.googlepages.com/home

55. Data: 2007-07-26 22:56:16

Od: "Szerr" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> napisał(a):

> BTW ten Krukowski to jakiś Twój guru? Kodeks to nie Biblia - nie trzeba
> tłumaczenia, żeby go zrozumieć.

Do każdej poważnej ustawy jest komentarz i żaden szanujący się prawnik nie
podejmie się wykładni bez jego przeczytania.

Sz.

56. Data: 2007-07-26 22:59:01

Od: "Szerr" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To palenie papierosów świadczy o demoralizacji?

Owszem.

Sz.

57. Data: 2007-07-27 11:43:06

Od: Elske <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lip, 00:59, "Szerr" <s...@W...gazeta.pl> wrote:

> Owszem.

Chyba nie będę tego ciągnąć. Zaczyna być zbyt zabawnie :)

L.

58. Data: 2007-07-27 14:59:46

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja napisał(a):

> Wypadało by zapytać, kto im w tej knajpie to piwo sprzedał. Bo jak
> rozumiem 18-ki nie mieli?

Ja na jej miejscu właśnie od tego zaczęłabym dymić, jakby mieli 18., to
co komu do tego, że piwo piją?

> Bo jeżeli mieli to IMHO powinna się zająć
> tymi co nie mają.

Znaczy co, kupić młodym po kufelku?;-)

Justyna z ogórkami
GG 6756000

59. Data: 2007-07-27 22:51:46

Od: "Szerr" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske <s...@o...pl> napisał(a):

> Chyba nie będę tego ciągnąć. Zaczyna być zbyt zabawnie :)

Ja tym bardziej. Przystąpiłaś do dyskusji ze zbyt nikłym pojęciem o temacie.

Sz.

60. Data: 2007-07-28 08:35:25

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Znaczy co, kupić młodym po kufelku?;-)

Olać.

L.

Co się dzieję z moim dzieckiem
"Opowieści z Ziemiomorza" - dubbing czy napisy?
krew z nosa
Noga w gipsie a chodzenie do szkoły
Punkcja ledzwiowa