Dziecko i pies

241. Data: 2006-12-29 17:58:45

Temat: Re: Dziecko i pies
Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga" <waruga_e@ go2..peel> napisał w wiadomości
news:a3xo9thblf2c.1qdtnlsk6ckj8$.dlg@40tude.net...

> No i znowu źle odczytana, dorze, że na mnie nie krzyczysz. Nie myślałam,
że
> to wizja jutrzejszego obiadu, tylko ogólnie wizja gotowania gdybyś miała
> tego psa.

Nie przejmuj się, ja kawał znam, a też myślałam, że to przez psa :-)

Aga

242. Data: 2006-12-29 18:19:36

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Elske
<k...@o...pl> mówiąc:

>Mi się kiedyś chciało. Teraz tylko orty.

Bo te orty to wogle takie zamyślone... ;->

Agnieszka (łowczyni)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

243. Data: 2006-12-29 18:38:48

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał w
wiadomości news:op.tk9t49s826l578@borek...

> To jak grzejecie stopy? I gdzie pijecie wino? Książki czytacie? No chyba
> że chodzicie z zimnymi nogami, trzeźwi i nieoczytani, ale to już Wasz
> wybór ;)

Popieram w pełni. Dom bez kominka jest niepełny - nie ma w nim kominka :-)

> A z centralnym jest pełny - seksownych dziurek w ścianach :)

Matko, to trzeba być facetem! :-)

Aga

244. Data: 2006-12-29 18:44:08

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baranska napisał(a):

> Matko, to trzeba być facetem! :-)
Zboczonym..facetem;-)

--

Gosia

245. Data: 2006-12-29 19:18:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Baranska napisał(a):

> Popieram w pełni. Dom bez kominka jest niepełny - nie ma w nim kominka :-)

No dobra, niech Wam będzie zostawiłam sobie furtkę i zawsze mogę wstawić
kozę :-).

Pozdrawiam
Ewa

246. Data: 2006-12-29 19:22:24

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra, niech Wam będzie zostawiłam sobie furtkę i zawsze mogę wstawić
> kozę :-).

Ty uważaj, bo zeżre Ci płot :-)

Aga

247. Data: 2006-12-29 20:25:29

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Dec 2006 13:02:41 +0100, Elske napisał(a):

> Jeżeli ktoś stawia moją wypowiedź w jednym szeregu z
> wypowiedzią grupowego trolla to dla mnie jest to równoznaczne z
> porównaniem mojego poziomu inteligencji do tegoż.

Ale to już Twój problem, że sobie dopowiadasz coś czego nie ma.
--
Elżbieta

248. Data: 2006-12-29 20:26:49

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Dec 2006 13:03:40 +0100, Elske napisał(a):

> To o czym teraz piszesz IMHO nie wynikało z Twojego postu.

A na pewno umiesz czytac?
--
Elżbieta

249. Data: 2006-12-30 10:12:29

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baranska napisał(a):
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ty uważaj, bo zeżre Ci płot :-)

Koza z seksowną dziurką?

Eulalka

250. Data: 2006-12-30 10:53:46

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Koza z seksowną dziurką?

Się zaplułam z lekka :-)

Czyli niekoniecznie trzeba być (zboczonym) facetem :-)

Aga

wszystkiego najmerychristmaśniejsze go
Życzenia
sexs z pószczalską
Czy Wasze dzieci fantazjują/fantazjował y?