Dziecko i pies

211. Data: 2006-12-29 14:15:23

Temat: Re: Dziecko i pies
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:en33cl$kjp$1@news.onet.pl...
> Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

> LOL!
> Kolejny fajny wątek, a ja zamiast tutaj spędzam czas na 'ZAIMOWANIU SIE
> DOMEM'.

Skoombinuj sobie świerszcza, co Ci ma cykać za kominem, to znajdziesz na
wszystko czas.

Qra

212. Data: 2006-12-29 14:42:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Mi się kiedyś chciało. Teraz tylko orty.

Widzisz, a ja wytrwała jestem, a pisuję tu dłużej od Ciebie chyba.

Pozdrawiam
Ewa

213. Data: 2006-12-29 15:00:54

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Widzisz, a ja wytrwała jestem, a pisuję tu dłużej od Ciebie chyba.

MI wyszło, że choćbym nie wiem jak dokładnie pisała to druga strona i
tak zrozumie po swojemu. To po co się męczyć?

--
Elske
z pracy

214. Data: 2006-12-29 15:50:00

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Ułożę go tak, że będzie musiał o pozwolenie pytać ;-)
> A poważnie to pewnie jeszcze dziesięć razy przemyślę wybór, zanim się
> zdecyduję. Ale nie ukrywam, że w beaglach zakochałam się wyjątkowo i
> nawet mój mąż, który toleruje tylko duże i majestatyczne psy, orzekł, że
> "bigiel" jest ok.

One sa nie do ułozenia, to instynkt;-)Ja mam uraz, bo znajomym zwial,
wytarzał sie w gów...a, potem skakal by się przywitac

--

Gosia

215. Data: 2006-12-29 15:51:20

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Możliwe, ale za to ja jako jedyny z całej rodziny szedłem na spacer tam,
> gdzie ja chciałem, a nie tam, gdzie pies chciał ;)
Widac zasłuzyłes sobie na nagrode u niego;-)

--

Gosia

216. Data: 2006-12-29 16:06:15

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Dec 2006 13:20:30 +0100, medea <e...@p...fm> wrote:

> Ależ bywają bardzo inteligentne i dowcipne trolle!

W okolicach zera bewzględnego zwłaszcza, wtedy ich krzemowe mózgi wchodzą
w obszar nadprzewodnictwa. To się chyba przydarzyło Dreyfusowi.

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

217. Data: 2006-12-29 16:22:58

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Dec 2006 13:25:51 +0100, Margola
<margola@nie_wysylaj_bzdur.kafeteria.pl> wrote:

> A IMHO wynika?o :)

Zastanawiam się co wynika z wynikania wyniku wynikania w wyniku komentarza
do postowanego postu zacytowanego w poście poprzednim. IMHO niewiele, ale
YMMV.

A w ogóle to AFAIR w 1981 na WCh UW w ramach strajku studenckiego co noc
powstawały Gazetki Strajkowe. W jednej z nich znalazł się taki zapis:
pianissimo - mała piana
piano - piana
fortepiano - zebranie WKS (Wydziałowego Komitetu Strajkowego)

Borek
(bez emotików, ale chyba jawnie robiący sobie jaja)
--
a imię jego w dniu dzisiejszym czterdzieści i cztery...

218. Data: 2006-12-29 17:17:52

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <margola@nie_wysylaj_bzdur.kafeteria.pl> napisał w
wiadomości news:en306e$fee$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No to może sporządźmy FAQ Zachowań Typowych Dla Tej Grupy ?

Jakiś rok temu postanowiłam zalożyć akwarium. Weszłam na odpowiednią grupę i
natrafiłam na taki właśnie spis - jakby zamienić nazwę grupy, grupowych
chłopców do bicia (czyt. zadających nie takie pytania, wyrażających nie taki
poglądy), grupowych przypierdalaczy - wypisz wymaluj psd :-) A domyslam się,
że nie tylko :-)

Aga

219. Data: 2006-12-29 17:43:52

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Dec 2006 18:17:52 +0100, Baranska <b...@p...onet.pl>
wrote:

> Jaki? rok temu postanowi?am zalo?yae akwarium. Wesz?am na
> odpowiedni? grup? i
> natrafi?am na taki w?a?nie spis - jakby zamieniae nazw? grupy, grupowych
> ch?opców do bicia (czyt. zadaj?cych nie takie pytania, wyra?aj?cych nie
> taki
> pogl?dy), grupowych przypierdalaczy - wypisz wymaluj psd :-) A domyslam
> si?, ?e nie tylko :-)

Dla angielskojęzycznych:

http://www.chemicalforums.com/index.php?topic=3272.0

(tylko pierwszy post Mitcha)

Sorry, ale nie chce mi się tłumaczyć na polski...

Borek
--
w jakimś takim urodzinowym nastroju

220. Data: 2006-12-29 17:58:45

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga" <waruga_e@ go2..peel> napisał w wiadomości

> No i znowu źle odczytana, dorze, że na mnie nie krzyczysz. Nie myślałam,
że
> to wizja jutrzejszego obiadu, tylko ogólnie wizja gotowania gdybyś miała
> tego psa.

Nie przejmuj się, ja kawał znam, a też myślałam, że to przez psa :-)

Aga

dentysta
seks z kotem, szwagierką i inne pyszności
Zarabiaj wiecej badz soba
Barwnikowe zwyrodnienie siatkówki
wilgoć