Dziecko i pies

61. Data: 2006-12-28 14:02:54

Temat: Re: Dziecko i pies
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:1i8o9cy3c6xic$.dlg@franolan.net>
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> pisze:

> coście zołzy pani zrobiły, że tak krzyczy?

Ja tylko sugerowałam, żeby się poszła powiesić ;-)

--
Nixe

62. Data: 2006-12-28 14:06:31

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

NOA napisał(a):
> [...]
> NORMALNYCH , KULTURALNYCH LUDZI ICH ZACHOWANIA W SPOŁECZŃSTWIE, ALE NIE, WY
> WYPATRUJECIE JAK HIENY, KTO COŚ NIE TAK NAPISAŁ, ŻEBY TYLKO MÓC SIĘ NA NIM
> WYŻYĆ. TO WY IDŹCIE SIĘ POWIESIC RAZEM ZE SWOIMI NIESPEŁNIONYMI DZIEĆMI,
> MĘŻAMI I DEBILNYMI POSTAMI,
> JAK MAM SIEDZIEĆ W KIEPSKIM TOWARZYSTWIE TO WOLĘ POSIEDZIEĆ SAMA
>

> JAK SIĘ ZAIMIECIE DOMEM A NIE WALENIEM CAŁYMI DNIAMI W KLAWIATURĘ, TO MOZE
> WASZE PROBLEMY ZNIKNĄ I ZAUWAZYCIE SWOJE WADY
>
> ŻEGNAM,
> KU WASZEJ UCIESZE ZA CHWILĘ WYWALĘ GRUPĘ Z LISTY

O rety....

Marzena

63. Data: 2006-12-28 14:07:46

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:en0j7k$k8d$3@nemesis.news.tpi.pl>
Marzena i Cyprian <c...@c...pl> pisze:

> O rety....

Przesilenie świąteczno-noworoczne ;-)

--
Nixe

64. Data: 2006-12-28 14:21:05

Od: oshin <o...@u...engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Dec 2006 15:00:22 +0100, Elske napisał(a):
> O ja cie, coś przegapiłam zdajesię?

No. :)
Ale nihil novi, z normalnego generalizującego zdania, które w rozmowie na
żywo nie zrobiłoby pewnie żadnego wrażenia, zrobiła się bomba masowego
rażenia.
Właśnie to mnie tak bawi w usenecie ;)))

--
oshin
dorota bugla

65. Data: 2006-12-28 14:57:27

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

66. Data: 2006-12-28 14:58:07

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Przesilenie świąteczno-noworoczne ;-)

Za dużo gratisów? Ups, prezentów ;-)

Marzena

67. Data: 2006-12-28 15:02:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> Ciekawe, nie zauważyłam.

Za krótko był u ciebie i jest jeszcze młody. Jamnik, to cholerny
indywidualista i pies myśliwy.

--

Gosia

68. Data: 2006-12-28 15:11:54

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:en0maa$m45$3@news.onet.pl>
Gosia Plitmik <p...@o...pl> pisze:

> Za krótko był u ciebie i jest jeszcze młody. Jamnik, to cholerny
> indywidualista i pies myśliwy.

Mój wujek miał wyjątkowo wredną jamniczkę. Przychodziła, łasiła się,
podlizywała do gości siedzących przy stole, prosiła "slicnymi ockami" o
jakiś smaczny kąsek, a gdy go dostawała, to jeszcze w momencie wydobywania
go z dłoni ofiarodawcy potrafiła w tę dłoń mocno i złośliwie capnąć, po czym
majestatycznie odejść z wyrazem wyższości i pogardy na pysku.
Szczyt bezczelności ;-)

--
Nixe

69. Data: 2006-12-28 15:16:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

NOA napisał(a):

> JAK SIĘ ZAIMIECIE DOMEM A NIE WALENIEM CAŁYMI DNIAMI W KLAWIATURĘ, TO MOZE
> WASZE PROBLEMY ZNIKNĄ I ZAUWAZYCIE SWOJE WADY

Aż się wierzyć nie chce, że to ta sama osoba, która tak ciepło pisała o
swoich psach, a kilka dni wcześniej składała na grupie "śliczne
życzenia". Można by zapytać staropolskim obyczajem "ale o ssso chozi?" ;-)

Pozdrawiam
Ewa

70. Data: 2006-12-28 15:24:19

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Aż się wierzyć nie chce, że to ta sama osoba, która tak ciepło pisała o
> swoich psach, a kilka dni wcześniej składała na grupie "śliczne
> życzenia". Można by zapytać staropolskim obyczajem "ale o ssso chozi?" ;-)

Grupa dała czadu i dziewczyna nie wytrzymała - proste. W sumie uważam,
że miała prawo - kompletnie nie rozumiem po co i o co się doczepiliście.

--
Elske
z pracy

dentysta
seks z kotem, szwagierką i inne pyszności
Zarabiaj wiecej badz soba
Barwnikowe zwyrodnienie siatkówki
wilgoć