Dziecko z linku...

1. Data: 2008-01-21 00:00:27

Temat: Dziecko z linku...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, nie odpowiadam w wątku Hyde Park, bo tam nie mozna odnosić się do
wypowiedzi przedmówcy, jak sama nazwa sugeruje.
Dziecko z linku? A które? - bo tam było w sumie sześcioro.
Daj spokój, nie każde dziecko na świecie jest Twoje.
W linku był szczery śmiech, optymistyczny akcent, i o niego tylko chodziło.
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

2. Data: 2008-01-21 01:20:38

Temat: Re: Dziecko z linku...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Sorry, nie odpowiadam w wątku Hyde Park, bo tam nie mozna odnosić się do
> wypowiedzi przedmówcy, jak sama nazwa sugeruje.
> Dziecko z linku? A które?

Tylko pierwsze.

3. Data: 2008-01-21 07:29:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Daj spokój, nie każde dziecko na świecie jest Twoje.
> W linku był szczery śmiech, optymistyczny akcent, i o niego tylko

He...he, manipulacja, ale niech wam będzie. Napisałem, ŻE WYGLĄDA JAK
MOJE...

4. Data: 2008-01-21 08:24:20

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 08:29:21 +0100, Panslavista napisał(a):

> He...he, manipulacja, ale niech wam będzie. Napisałem, ŻE WYGLĄDA JAK
> MOJE...

Wam?
:-)

5. Data: 2008-01-21 08:34:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wam?
> :-)

Ktoś zapodał, że XL to A.M. Aicha i Sky...

6. Data: 2008-01-21 08:41:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 09:34:07 +0100, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ktoś zapodał, że XL to A.M. Aicha i Sky...

O matko, nie wiedziałam, żem już w trójcy :-DDDDDDDDDDDD

PS. Skajku, broń się, bo już Cię pochłonęłam - koniec z Twoją
indywidualnością i odrębnością ;-P

7. Data: 2008-01-21 13:15:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Ktoś zapodał, że XL to A.M. Aicha i Sky...

Głupiś i na żartach się nie znasz!
Trójcą anty XLową miała być Vilar, Aicha i michał.
Powodzenia w tropieniu spisków Wam wszystkim.
I nie gadam z Tobą więcej, bo odmawiasz mi polskości.

--
Pozdrawiam - Aicha (obrażona)

8. Data: 2008-01-21 13:17:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Powodzenia w tropieniu spisków Wam wszystkim.
> I nie gadam z Tobą więcej, bo odmawiasz mi polskości.

No nie wiem, Czesi to Słowianie - więc jesteś uprawniona w pełni.

9. Data: 2008-01-21 13:21:38

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 14:15:29 +0100, Aicha napisał(a):

> Głupiś i na żartach się nie znasz!
> Trójcą anty XLową miała być Vilar, Aicha i michał.
> Powodzenia w tropieniu spisków Wam wszystkim.
> I nie gadam z Tobą więcej, bo odmawiasz mi polskości.

Vilar? - raczej jak najbardziej nie, a michał - cóż, jest raczej w fazie
przejściowej, wszystko do odzyskania. Nawet Ty sie wahasz - więc zostało
samo "anty" :-DDD

10. Data: 2008-01-21 13:22:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trójcą anty XLową miała być Vilar, Aicha i michał.

Hmm, to czemu ja nic o tym nie wiem??

I poza tym protestuje,
o ile Ciebie Aicho kojarze dosc pobieznie (wybacz Aicho),
o tyle Pan Michal wydal mi sie osobnikiem dosc...prostym. Ale moze to mylne,
pierwsze wrazenie.

Moze zloze oswiadczenie:
nie zawiazuje zadnych koterii, robie co chce, kiedy chce i z kim chce.

XLke lubie czysto platonicznie i niezobowiazujaco, bo jest gadula i dzieki
temu jest sie potem na czym pastwic (nie mylic z "nad kim" - nad XLka
pastwic sie nie bede, nie zmusicie mnie).

I tyle, pozdrawiam, M.

XL's Hyde Park
swojskie klimaty
Jak odzyskać swój cień?