Dziękuję...

1. Data: 2007-11-29 18:16:06

Temat: Dziękuję...
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...miłemu grupowiczowi, który do mnie napisał :-)

Wysłałam mail, ale mi się błąd jakiś wkradł - i w "wysłanych" go nie ma,
więc jak najszybciej powtórzę w zbliżonej treści, tylko że teraz nie
mogę, bo mi mięso zawala pół kuchni. Dzięki za troskę i rady. Wszystko
pod kontrolą - ale Twoje rady się na pewno przydadzą.

A prawdziwa - to ja raczej jestem, o ile mi wiadomo. Czasem to jestem
taka prawdziwa, że aż mi samej trudno uwierzyć - szczypię się tu i tam,
no i boli nieźle, więc chyba jednak jestem, z czego się bardzo cieszę :-)

Pozdrawiam Cię! I jeszcze raz dziękuję.
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

2. Data: 2007-11-29 18:28:10

Temat: Re: Dziękuję...
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma sprawy... ;)
> Zawsze do usług ;P

To nie Ty - inny styl i bez ortów ;-P

3. Data: 2007-11-29 18:28:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-11-29 18:49:14

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie martw się: jak chcę to potrafię
> [włączyć sprawdzanie pisowni]...
> A styl? Bożesz co za problem?! ;P

OK, a o co Ci chodziło z tym ID - możesz wyjaśnić?
;-P

5. Data: 2007-11-29 18:49:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2007-11-29 19:22:54

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> ...miłemu grupowiczowi, który do mnie napisał :-)

Kolejna z paranoja.
NIE KARMIC TROLLA
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

7. Data: 2007-11-29 19:27:19

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie każesz za sobą długo tęsknić.
A już dwa razy się żegnałaś z tą grupą
(albo i więcej - jakoś nie śledzę uważnie
wszystkich postów, nie wiem dlaczego).
--
assembler

8. Data: 2007-11-29 19:29:03

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

assembler napisał(a):
> Nie każesz za sobą długo tęsknić.
> A już dwa razy się żegnałaś z tą grupą
> (albo i więcej - jakoś nie śledzę uważnie
> wszystkich postów, nie wiem dlaczego).

Skoro nie wiesz, dlaczego sam czegoś nie robisz, to jak mam ci cokolwiek
powiedzieć o sobie?

9. Data: 2007-11-29 19:41:29

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro nie wiesz, dlaczego sam czegoś nie robisz, to jak mam ci cokolwiek
> powiedzieć o sobie?

Znowu nie zrozumialas i oczywiscie nie odpowiedzialas na tezy zawarte w
tresci.
Kolega wskazal ci to co juz wielokrotnie powtarzalem: jestes niekonsekwentna
(i zaklamana).
Brak ci charakeru i powinnas juz isc. Np szynki peklowac, bo w ogole tego
nie robisz, skoro co chwila odpisujesz.
W sumie sie nie dziwie, bo w dawnym Lubelskim wszyscy tak "pracuja" - byle
jak, opieprzaja sie i dlatego panuje tam dziadostwo.
Jestes personifikacja dziadostwa, tandety i partactwa - mentalnych tez.

10. Data: 2007-11-29 20:15:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, a o co Ci chodziło z tym ID - możesz wyjaśnić?
> ;-P

Napiszę jeszcze raz...tylko tym razem nie skasuj! ;P

Sukinkotek...
Która czterdziestka?
kurs u Tymochowicza
zakładać różowe okulary czy filtr na gówna
Inteligencja społeczna - testy