Dziękuję...

następny post »
From: Ikselka <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Dziękuję...
Date: Thu, 29 Nov 2007 19:16:06 +0100

...miłemu grupowiczowi, który do mnie napisał :-)

Wysłałam mail, ale mi się błąd jakiś wkradł - i w "wysłanych" go nie ma,
więc jak najszybciej powtórzę w zbliżonej treści, tylko że teraz nie
mogę, bo mi mięso zawala pół kuchni. Dzięki za troskę i rady. Wszystko
pod kontrolą - ale Twoje rady się na pewno przydadzą.

A prawdziwa - to ja raczej jestem, o ile mi wiadomo. Czasem to jestem
taka prawdziwa, że aż mi samej trudno uwierzyć - szczypię się tu i tam,
no i boli nieźle, więc chyba jednak jestem, z czego się bardzo cieszę :-)

Pozdrawiam Cię! I jeszcze raz dziękuję.
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka