Dziekuje Wam za przepisy! - pizza i jaja

1. Data: 2001-08-13 08:43:11

Temat: Dziekuje Wam za przepisy! - pizza i jaja
Od: k...@m...gov.pl (Izabela Modzelewska) szukaj wiadomości tego autora

W sobote przyrzadzilam az dwa dania wg. przepisow znalezionych na grupie i
chce Wam bardzo podziekowac :-)
Rankiem zrobilam jaja po kardynalsku wg. przepisu podanego przez Iwone Malek
w watku "sniadania" (9 sierpnia) i wpadlam w zachwyt! Toz to pychotka. Ach
ta cebulka!
Potem mialam caly dzien dla siebie i wyprobowalam przepis na pizze, ktorym
zachwycila sie Jola L-L w watku "pizza byla wczoraj na obiad" (4 sierpnia).
No posluchajcie - to najlepsza pizza jaka robilam, a byla wegetarianska z
pieczarkami, papryka, kukurydza i pomidorami. Do tego do ciasta dodalam maki
graham - niepospolicie wyszlo ;-) Radze wyprobowac ten przepis - zwlaszcza
tym ktorzy wciaz szukaja ciasta na pizze.
Bardzo dziekuje Jolu L-L za inspiracje :-)
Ten przepis mozna znalezc na stronie
http://www.mniammniam.pl/pizza.html

1. Data: 2001-08-13 09:00:48

Temat: Re: Dziekuje Wam za przepisy! - pizza i jaja
Od: "lukas" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rankiem zrobilam jaja po kardynalsku wg. przepisu podanego przez Iwone
Malek
> w watku "sniadania" (9 sierpnia) i wpadlam w zachwyt! Toz to pychotka. Ach
> ta cebulka!

znalazlem ten przepis.. i jutro wyprobuje (skoro to musi byc sniadanie to
dzis juz za pozno ;)) )
tylko jedno pytanie czy te jajka wychadza na twardo (oby tak ;) ) po tym
duszeniu ??

1. Data: 2001-08-13 09:13:47

Od: "Magdalena Tokarczyk" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie jajka sa rewelacyjne!!
Polecam robilam mojemu Misiaczkowi na kolacyjke:))

Magdalena
l...

1. Data: 2001-08-13 09:29:10

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

male sprostowanie, ja prosilam o ten przepis:)) a autorka jest Kaliope:))))

Kaczucha

1. Data: 2001-08-13 19:06:07

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izabela Modzelewska <k...@m...gov.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:007401c123d4$7e593920$0...@m...mofnet.go
v.pl...

> [...]
>Radze wyprobowac ten przepis - zwlaszcza
> tym ktorzy wciaz szukaja ciasta na pizze.
> Bardzo dziekuje Jolu L-L za inspiracje :-)

Nie ma za co. Ciesze sie ze smakowalo, moja byla z pieczarkami i salami .
Juz trzy zaprzyjaznione rodziny "zarazily " sie:)))) tym przepisem ,
zmieniaja sie oblozenia, ale zawsze jest smaczna.

serdecznie pozdrawiam Jola L-L

Archiwum grupy
Ogórki konserwowe
ser owczy