Dzień dobry

31. Data: 2005-02-25 01:33:52

Temat: Re: Dzień dobry
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:

> To naprawdę 250 km !!
> A ja myślałam, że się machnąłeś o 1 rząd, myślałam, ze 250 m?

Tak dla scislosci, to by bylo o 3 rzedy (250km/250m=1000=10^3).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

32. Data: 2005-02-25 06:51:49

Od: "Tomaszjan" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!
Hektary na pewno są bardzo piękne. (Dla nie warszawiaków Ursynów to jedyna
dzielnica W-Wy gdzie idea przyblokowych ogródków udała się wspaniale.)
Mam oczko. Ze względu na brak miejsca to wykończony kostką granitową
okragły betonowy zbiornik o dwóch głębokościach o średnicy około 1,5 m i max
głębokości około metra. Zasila 1,5 metrowe "bagno" znajdujace się obok
Pozdrowienia Tomasz

33. Data: 2005-02-25 07:43:51

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam pięknie!
> Miło mi czytajac Państwa posty, pragnę przyłączyć się do grupy.
> Pozdrawiam
> Tomaszjan
Ja też Cię witam jestem ze Skarżyska k/Kielc

Ania

34. Data: 2005-02-25 10:29:18

Od: "tomaszjan" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>oknem.
>Brakuje czasu na działkę poza domem.
>Acha, jeszcze jedno, a oczko wodne masz?

Witam pięnie

>http://www.mikrojezioro.met.pl - nie zauważyłem tego adresu obejrzałem
pobieżnie i chylę czoło z szacunkiem ....i idę na Twoja stronę czytać i
ogladać. Jestem pod wielkim wrażeniem
Tomasz
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

35. Data: 2005-02-25 13:04:54

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4gvTd.1960$m14.834@fe2.columbus.rr.com...

> Tak dla scislosci, to by bylo o 3 rzedy (250km/250m=1000=10^3).
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Niby tak ale ja myślałam o takim większym rzędzie :)
(z przedrostkiem kilo)
pozdrawiam, Bogda.

36. Data: 2005-02-25 13:07:26

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam z Torunia i Bydgoszczy
> Ania

Równocześnie z Torunia i Bydgoszczy :-)))
Najważniejsze gdzie jest ogród !
Pozdrawiam, Bogda

37. Data: 2005-02-25 13:34:08

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam podrapane rece i nogi.
>
> pozdrawiam
> pluton
> :)

Cóż to za drapieżnik rośnie w tym żywopłocie?
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

38. Data: 2005-02-25 15:02:30

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż to za drapieżnik rośnie w tym żywopłocie?
> :-)
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Nazywa się dzika róża. Skrzyzowanie dzika i róży.

pozdrawiam
pluton
:)

39. Data: 2005-02-25 18:00:06

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Równocześnie z Torunia i Bydgoszczy :-)))
> Najważniejsze gdzie jest ogród !
> Pozdrawiam, Bogda

Właśnie rónocześnie :))) Mieszkam w Toruniu i mam działkę w ogródkach
działkowych w Toruniu, a jednocześnie budujemy się w lesie pod Bydgoszczą.
Na tej leśnej działce totalny piaseczek :( Tylko sosny i muchomory czerwone
rosną. Szkoda, że muchomory tylko jesienią, bo ładne są. A jeszcze malutkie
dębiki, czy raczej dęby, które nie wiadomo skąd się wzięły, bo w okolicy nie
ma dębów ("dorosłych"). Muszę je przesadzić do lasu nim będzie za późno;)
pozdrowienia
Ania

40. Data: 2005-02-25 18:31:00

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie rónocześnie :))) Mieszkam w Toruniu i mam działkę w ogródkach
> działkowych w Toruniu, a jednocześnie budujemy się w lesie pod Bydgoszczą.
> Na tej leśnej działce totalny piaseczek :(

Też mam piaseczek, można się przyzwyczaić :-)
Nadzwyczajnych plonów trudno sie spodziewać ale za to plewienie to czysta
przyjemność!
No i roślinek, które potrzebują przepuszczalnego podłoża jest sporo, kto ma
glinę musi sie martwić :-(
pozdrawiam, Bogda

Palma karłowa
Dziekuję. Koniec bojkotu.
O tym jak to samo różnie rośnie w różnych ogrodach.
AMARYLIS
klopoty