Dzień niezapominajki

1. Data: 2005-05-11 10:38:57

Temat: Dzień niezapominajki
Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Słyszałam dziś w radio , ze 15 maja jest obchodzony jako Dzien Niezapominajki.
Fajny pomysł , bo to taka nasza rodzima roslinka.
Pozdrawiam , Elzbieta

2. Data: 2005-05-11 11:40:17

Temat: Re: Dzień niezapominajki
Od: "JoShi" <s...@w...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Niezapominajki.
> Fajny pomysł , bo to taka nasza rodzima roslinka.

Jestem calym sercem za i mam szczera nadzieje, ze nasza kochana rodzima
niezapominajka (o tak znaczacej nazwie) wypsze obce kulturowo swieto
zakochanych i przejmie jego role.

3. Data: 2005-05-11 12:17:03

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JoShi wrote:

> Jestem calym sercem za i mam szczera nadzieje, ze nasza kochana rodzima
> niezapominajka (o tak znaczacej nazwie) wypsze obce kulturowo swieto
> zakochanych i przejmie jego role.

Czy masz na mysli, ze niezapominajki sa rodzime, a zakochani
sa tylko z importu? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2005-05-11 15:00:18

Od: "JoShi" <s...@w...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy masz na mysli, ze niezapominajki sa rodzime, a zakochani
> sa tylko z importu? :-)

Nie. Z importu jest sw Walenty, ktory tak naprawde jest patronem osob
chorych psychicznie a nie zakochanych. Poprostu lepszym symbolem niz on
wydaje mi sie niezapominajka.

5. Data: 2005-05-11 18:14:00

Od: "kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest sw Walenty, ktory tak naprawde jest patronem osob
> chorych psychicznie a nie zakochanych.

heh w gruncie rzeczy to to samo :)
pzdr
Kuleczka

6. Data: 2005-05-11 18:47:24

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kuleczka <a...@i...pl> napisał(a):

> jest sw Walenty, ktory tak naprawde jest patronem osob
>
> heh w gruncie rzeczy to to samo :)

Bynajmniej, zauroczenie mija średnio po 1,5 roku [przynajmniej tak to widac
w mózgu] a tamto ...
:-)
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-05-11 19:55:48

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Bynajmniej, zauroczenie mija średnio po 1,5 roku [przynajmniej tak to widac
> w mózgu] a tamto ...
> :-)
> pozdr. Jerzy

To ja opócz tego, że czarownica, to jeszcze zwariowana?
Mnie juz trzyma 10 lat.

michalina

8. Data: 2005-05-11 21:54:05

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> jest sw Walenty, ktory tak naprawde jest patronem osob
>
> heh w gruncie rzeczy to to samo :)
> pzdr
> Kuleczka

Czyli mężczyzna żeniąc się jest wariatem??? Sam nie wiem czy to jest
pytanie czy konstans albo dogmat.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba + 34 lata pytań lub konstansu a może dogmatu.
Pytania te te to pikuś. Mojego szczęścia szczególnie wrogom
moim życzę. Dlaczego?
Gdy dostaną od życia tyle ile ja dostałem to wrogów mi ubędzie.
:-))
Pogodnie jak zwykle
skryba

9. Data: 2005-05-11 22:05:22

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 May 2005 23:54:05 +0200, "skryba ogrodowy" <z...@o...pl>
wrote:

> [...]
>:-))
>Pozdrawiam pogodnie
> skryba + 34 lata pytań lub konstansu a może dogmatu.

Miłość jest stanem zaburzenia gospodarki hormonalnej, to wiadomo...
Czy to wariactwo?... Zapewne.... Ale leczenie tylko objawowe... i
tylko jeśli pacjent stanowczo chce :-)))
--
Guru wielokrotnie zakochany (ale juz wyleczony)

10. Data: 2005-05-12 14:00:15

Od: "JoShi" <s...@w...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest sw Walenty, ktory tak naprawde jest patronem osob

Ostatecznie mozna zakochanych traktowac jako podzbior chorych umyslowo, choc
mnie sie takie uproszczenie nie podoba.

Szukam rosliny spelniajacej takie wymagania
kwiaty na balkon
Agnieszka B- odezwij sie
nawożenie cisów
Co to jest?