kwiaty na balkon

1. Data: 2005-05-11 10:21:27

Temat: kwiaty na balkon
Od: "MJ" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie można posadzić kwiaty doniczkowe na balkon?
Niestety mój balkon znajduje się na piątym piętrze, więc wiatr jest całkiem
duży. W zeszłym roku miałam pelargonie i surfinie - ale wyglądały strasznie,
codziennie się łamały i były takie jakieś "zmarnowane".
Mój balkon jest wystawiony za południowy - zachód, czyli jest słoneczny.
Może ktoś ma jakić pomysł?
Jakie rośliny doniczkowe są odporne na wiatr, a może są takie które go
lubią?
Dziękuję.

2. Data: 2005-05-11 13:07:28

Temat: Re: kwiaty na balkon
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie rośliny doniczkowe są odporne na wiatr, a może są takie które go
> lubią?
> Dziękuję.

Obawiam się, że wśród doniczkowych trudno będzie coś wybrać :-(
Jakie miałaś pelergonie? bo bluszczolistne, posadzone odpowiednio gęsto
tworzą zwartą kępę i z mojego doświadczenia radzą sobie z wiatrem :-)
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2005-05-11 14:59:55

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

pelergonie? bo bluszczolistne, posadzone odpowiednio gęsto
> tworzą zwartą kępę i z mojego doświadczenia radzą sobie z wiatrem :-)
> pozdrawiam, Bogda

Zwłaszcza gdy korytkowe donice balkonowe nie są odpowiednio przymocowane
ślicznie przy silnym wietrze odlatują z balkonu razem z kępą pelargoni
bluszczolistnej.
Na własne oczy widziałem ubieglego roku:-)))
Nikogo nie bylo na trawniku pod balkonem i nieszczęscia nie było

Pozdrawiam pogodnie
skryba

4. Data: 2005-05-11 15:11:34

Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" napisał w wiadomości

> Jakie miałaś pelergonie? bo bluszczolistne, posadzone odpowiednio gęsto
> tworzą zwartą kępę i z mojego doświadczenia radzą sobie z wiatrem :-)
> pozdrawiam, Bogda

A może aksamitki rozpierzchłe? Małe, krzaczaste, "zadziorne";-)
U mnie pelargonie też się ładnie trzymały [choć ja nie na wysokościach] ale
nawał opadających płatków na rabatke spowodował mój bunt i szukam czegos co
nie bedzie śmiecić. Popatrzyłam na bacope, i wyglada na taką co wiatr
wytrzyma.
pozdrawiam
mag

5. Data: 2005-05-11 16:08:10

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie można posadzić kwiaty doniczkowe na balkon?

Ja sadzilam zielistki i fioletowa trzykrotke - tradescantia pallida - rosly
szybciej i bujniej niz w doniczce.

Elfir

Agnieszka B- odezwij sie
nawożenie cisów