Re: Dziewczynki i kobiety

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 30 Jan 2015 05:49:36 -0800 (PST)
Subject: Re: Dziewczynki i kobiety
From: XL <n...@g...com>

W dniu piątek, 30 stycznia 2015 13:48:26 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> http://static1.squarespace.com/static/502a50d184ae42
cbccf8969f/t/54cb33d8e4b049ee78a988ad/1422603226819/
?format=750w

> Dzięki Monice Olejnik dowiedziałem się, że media polskich fundamentalistów
religijnych są niezmiernie stroskane o dobrostan dziewczynek, to jest mogących
legalnie uprawiać seks (i zachodzić w ciążę) 15-18 letnich dziewczyn.

> Zadziwiające, że gdy przychodzi do antykoncepcji, to mamy dziewczynki, dzidziusie
niemalże, malutkie, głupiutkie i nieporadne stworzonka, które bezduszna pani premier
Kopacz wystawiła na potworne ryzyko zażycia tabletki po, będącej, jak wiadomo,
nieprawdopodobnie niebezpieczną dla zdrowia.

> Gdy jednak dziecko jest w ciąży i pojawia się perspektywa terminacji tej patologii,
wtedy katotalibska mentalność przestaje w niej widzieć dziewczynkę, tylko widzi
kobietę. Nic to, że taka jedenasto- czy dwunastoletnia dziewczynka może być dosłownie
rozerwana przez zbyt wczesną ciążę, nic to, że naprawdę małe dziecko jest zmuszane do
rodzenia dzieci.

> http://static1.squarespace.com/static/502a50d184ae42
cbccf8969f/t/54cb3621e4b0ac278e80462e/1422603814468/
?format=750w

> Dla katolickich (choc oczywiście nie tylko, ogólnie - religijnych) fundamentalistów
taka niemal dorosła nastolatka biorąca antykoncepcję to bezradne dziecię, gwałcone
moralnie przez cywilizację śmierci. Jedenastoletni dzieciak dosłownie zgwałcony przez
ojczyma i bredzący coś o rodzeniu lalki to jednak już dojrzała kobieta, bohaterka.

Bo, DEBILU, dziewczynką się (domyślnie) jest, zanim zajdzie się w pierwszą ciążę - a
kiedy się w nią faktycznie zajdzie, to znaczy, że już przed tym było się (więc i
jest) KOBIETĄ - skoro w ogóle możliwe było zajście w ciążę. Dziecko w ciążę nie
zachodzi, tylko KOBIETA.
Problem jest taki, że dzieci płci żeńskiej w bardzo różnym czasie stają się
KOBIETAMI. Własnie dlatego sztywne granice wiekowe sa bez sensu, w różnych kulturach,
ba, nawet rodzinach, dziewczynki dojrzewają róznie, niekoniecznie zgodnie z tzw
"normami dla płci".
Ale co o tym wie taki DEBIL jak ty? - nic.