Re: Dziewczyny Chirona:)

From: Nemezis <s...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dziewczyny Chirona:)
Date: Sat, 28 Apr 2012 10:57:24 -0700 (PDT)

s d napisał(a):

> A gdzie się Ewa podziała, przez którą sepuku popełniałeś niestety
> nieudolnie ? Ze cie olała misiu to nie dziwota, tylko dlaczego zjebie
> mnie się czepiasz nie jej ?

To my mamy romans z Ewą, dzieki że mnie powiadomiłeś, bo nie
wiedziałem. A dlaczego ciebie się czepiam? Tak się zastanawiam czy
mężczyźni z szowinizmu traktują polki jak kurwy, czy polki odreagowują
czkawkę katolicyzmu? Wydaje mi się że mamy jazdy , w brak swobody z
powodu moralności katolickiej i w drugą stronę. Powiedzmy że wyjmując
takie" ogórki przemrożone" z opakowania one nie tylko się rozmnażają,
ale od razu gniją po odmrożeniu. I polki są trochę jak te ogórki,
przechodzą w skrajności. Czyli brak tolerancji do własnej
seksualności, czy brak edukacji, powoduje brak zrównoważenia w
zachowaniu i tak miota od mrożonki do zgnilizny, czyli pornograficzne
zachłyśnięcie chamstwem i pornograficznym zachowaniem.
A mężczyźni wyją i chcą z zazdrości zobligować polki do moralności, co
skutkuje jeszcze większą pornografią. Tak zawsze było gdy kk miał
wpływ na seksualność, ta ich moralność prowadziła do niezrównoważenia
i pod kodeksem zakazów kwitła wynaturzona pornografia.
Wygląda też na to że za granicą, nagle polki chcą odpocząć od udawania
" cnotki" bo obłuda to wysiłek i nagle będąc u obcych, się rozmnażają
przez zachłyśnięcie świeżym powietrzem, że aż mają zawroty głowy.