Dziewczyny Chirona:)

1. Data: 2012-04-27 20:20:04

Temat: Dziewczyny Chirona:)
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znaczy polka katoliczka zagranicą

http://www.youtube.com/watch?v=0WCsURnFuMw

2. Data: 2012-04-28 17:26:55

Temat: Re: Dziewczyny Chirona:)
Od: s d <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 22:20, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> Znaczy polka katoliczka zagranicą
>
> http://www.youtube.com/watch?v=0WCsURnFuMw

A gdzie się Ewa podziała, przez którą sepuku popełniałeś niestety
nieudolnie ? Ze cie olała misiu to nie dziwota, tylko dlaczego zjebie
mnie się czepiasz nie jej ?

3. Data: 2012-04-28 17:57:24

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s d napisał(a):

> A gdzie się Ewa podziała, przez którą sepuku popełniałeś niestety
> nieudolnie ? Ze cie olała misiu to nie dziwota, tylko dlaczego zjebie
> mnie się czepiasz nie jej ?

To my mamy romans z Ewą, dzieki że mnie powiadomiłeś, bo nie
wiedziałem. A dlaczego ciebie się czepiam? Tak się zastanawiam czy
mężczyźni z szowinizmu traktują polki jak kurwy, czy polki odreagowują
czkawkę katolicyzmu? Wydaje mi się że mamy jazdy , w brak swobody z
powodu moralności katolickiej i w drugą stronę. Powiedzmy że wyjmując
takie" ogórki przemrożone" z opakowania one nie tylko się rozmnażają,
ale od razu gniją po odmrożeniu. I polki są trochę jak te ogórki,
przechodzą w skrajności. Czyli brak tolerancji do własnej
seksualności, czy brak edukacji, powoduje brak zrównoważenia w
zachowaniu i tak miota od mrożonki do zgnilizny, czyli pornograficzne
zachłyśnięcie chamstwem i pornograficznym zachowaniem.
A mężczyźni wyją i chcą z zazdrości zobligować polki do moralności, co
skutkuje jeszcze większą pornografią. Tak zawsze było gdy kk miał
wpływ na seksualność, ta ich moralność prowadziła do niezrównoważenia
i pod kodeksem zakazów kwitła wynaturzona pornografia.
Wygląda też na to że za granicą, nagle polki chcą odpocząć od udawania
" cnotki" bo obłuda to wysiłek i nagle będąc u obcych, się rozmnażają
przez zachłyśnięcie świeżym powietrzem, że aż mają zawroty głowy.

4. Data: 2012-04-29 10:28:59

Od: s d <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 28, 7:57 pm, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> [...]
> " cnotki" bo obłuda to wysiłek i nagle będąc u obcych, się rozmnażają
> przez zachłyśnięcie świeżym powietrzem, że aż mają zawroty głowy.

Widzisz zjebku nie interesują mnie twoje przewrotne wypociny, ze złym
nie wchodzi się w układy, więc spadaj misiu razem ze swymi kanaliami,
masz tyle kurew to się czep.

e-deklaracje
Dlaczego
Po czynach ich poznacie:)