Obraz Smoleńsk

1. Data: 2012-04-24 00:42:48

Temat: Obraz Smoleńsk
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?wid=14433208&k
at=1019393

Ja się narazie nie będe wypowiadał:)

2. Data: 2012-04-24 13:21:06

Temat: Re: Obraz Smoleńsk
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 17:42:48 -0700 (PDT), Nemezis napisał(a):

> http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?wid=14433208&k
at=1019393

> Ja się narazie nie będe wypowiadał:)

A ja owszem, a ja tak: KICZ^10
Boszsz, ale paskudztwo!

3. Data: 2012-04-24 14:45:39

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Mon, 23 Apr 2012 17:42:48 -0700 (PDT), Nemezis napisaďż˝(a):

at=1019393

> A ja owszem, a ja tak: KICZ^10
> Boszsz, ale paskudztwo!

Jak to co ci się nie podoba? Ja na początku poczytałem to za kpinę, że
ktoś kpi z najprawdziwszych polaków, ale jak się lepiej przyjrzałem,
to facet na poważnie traktuje temat i tu wyłazi cała
niedojrzałość .Gdyż to typowe na niedojrzałych polaków, że im bardziej
poważni chcą być tym bardziej w śmieszności toną i to jest typowe.
Zachodowi trudno swoje powagi stoczyć w śmieszność, a polactwo im
więcej poważne to wręcz komiczne jakby figlowali. Dlatego tak jest bo
widać że on celebruje, a nie przeżywa, celebruje jak stado celebruje,
ale to jest pozaosobiste i dlatego staje się naciągane, groteskowe. I
ten obraz jest faktograficzny, bo te całe marsze smoleńskie są
dokładnie takie same.

Test Rorschacha
polityczna poprawnosc
se-dno