polityczna poprawnosc

1. Data: 2012-04-23 05:49:02

Temat: polityczna poprawnosc
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=sg72rIfLiuw&feature=g
-vrec&context=G2aab23eRVAAAAAAAAAQ

serdecznie pozdrawiam

Chiron

2. Data: 2012-04-29 18:59:08

Temat: Re: polityczna poprawnosc
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jn2qge$5l1$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> http://www.youtube.com/watch?v=sg72rIfLiuw&feature=g
-vrec&context=G2aab23eRVAAAAAAAAAQ

Jak mniemam, kiedy jest msza w jakimś kościele chrześcijańskim
we Francji i wierni stoją na placu [miejskim] przed kościołem,
to mają pozwolenie z policji?

Jak urządzają procesję ulicami to proszą o zgodę czy tylko
informują lokalną policję?

Raz, że muzułmanie to spuścizna kolonializmu Francji, więc sama
sobie zagrabiła. Dwa, że nerwowe reakcje wobec neutralnych
zachowań muzułmanów napędzają tylko ekstremizm muzułmański. Trzy
- ekstremizm muzułmański Francja ćwiczyła już parokrotnie -
najbardziej dotkliwe były wybuchy bomb umieszczanych w
śmietnikach przy wejściach do metra w Paryżu - 10?15?20? lat
temu - 1986 trzy zamach
[http://www.brainyhistory.com/topics/b/bomb.html] i 1995 jeden
[http://www.independent.co.uk/news/bomb-kills-4-in-p
aris-metro-
1593213.html], plus zamieszki mniejszości etnicznych parę lat
temu na przedmieściach.

PF

3. Data: 2012-04-29 19:38:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jak mniemam, kiedy jest msza w jakimś kościele chrześcijańskim
> we Francji i wierni stoją na placu [miejskim] przed kościołem,
Błąd! Jak przyjdzie parę osób- to siedzą w kościele. Wątpię, czy mogą wyjśc
na zewnątrz. Państwo Francja sprowadziło u siebie instytucjęKościoła do
czegoś w rodzaju przedsiębiorstwa rozrywkowego.

> Jak urządzają procesję ulicami to proszą o zgodę czy tylko
> informują lokalną policję?
Wiesz- jak wyżej. Poza tym uroczyste obchodzenie niektórych świąt
kościelnych- to często tylko tradycja nielicznych państw. Raczej nie
Francji.

> [...]
aris-metro-
> 1593213.html], plus zamieszki mniejszości etnicznych parę lat

No ale tu nie chodzi o neutralne zachowania. Oni się odgradzają, i w
zamieszkałych przez nich dzielnicach rządzi prawo szariatu, a w stosunku do
nie- muzułmanów często bywają agresywni. Od rządu natomiast chcą wyłącznie
socjału- a później pewno przyjęcia islamu, jak sądzę. Francja zniszczyła na
swoim terytorium chrześcijaństwo, i tak naprawdę nie ma komu postawić tamy
wojującemu islamowi.
Podkreślam: wojującemu. A Francja- w mojej opinii nagrabiła sobie głównie
swoją polityką w krajach islamskich- gdzie przekonywano Marokańczyków czy
Algierczyków, że są Francuzami wyznania islamskiego. Dokładnie tak samo
postępują obecnie z Kanakami. To nic innego jak tylko wynarodowianie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

4. Data: 2012-05-03 04:01:18

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jnk5c7$nsu$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> [...]
> na zewnątrz. Państwo Francja sprowadziło u siebie instytucjęKościoła do
> czegoś w rodzaju przedsiębiorstwa rozrywkowego.

A muzułmanie nie wolą modlić się w meczetach? Tylko pewnie ich
nie mają, stąd ten ból. A nie mają ich, bo Francja boi się
muzułmanów, boi się do tego stopnia, że nie reaguje jak modlą
się na ulicach, bo nie mają meczetów, których nie zbudowali, bo
Francja boi się muzułmanów. ;>

> [...]
> swoim terytorium chrześcijaństwo, i tak naprawdę nie ma komu postawić tamy

Znam podwórka w Warszawie, chrześcijańskie oszczywiście, gdzie
nocą rządzi prawo butelki. Osobiście wolę modlącego się
francuskiego muzułmanina niż pijanego polskiego chrześcijanina.
;> Francuzi [w ogóle, a nie jednostki] zapewne też wolą
modlącego się trzeźwego muzułmanina niż naćpanego emigranta z
Afryki Środkowej mieszkającego w blokach na przedmieściach
Paryża czy innych miast.

> [...]
> Algierczyków, że są Francuzami wyznania islamskiego. Dokładnie tak samo
> postępują obecnie z Kanakami. To nic innego jak tylko wynarodowianie.

;> Francja w Algierii zachowywała się jak KGB i UB w Polsce po
wojnie. Ale grzechem Francji jest też dostarczanie broni, wojska
i doradców wojskowych stronom lokalnych konflików. Dostarczają,
znaczy są stroną konflitu. Nie można być neutralnym wobec
jakiegoś konfliktu i jednocześnie dostarczać pomocy wojskowej i
logistycznej jednej ze stron. Dodatkowo działa tutaj prostota
"wieśniaka" z Maroka czy Algierii, który u przeciwników widzi
broń "made in France", który przeciwnika kojarzy z miastami z
reklamami Coca-coli i Peugota.

PF

se-dno
se-dno