Re: polityczna poprawnosc

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: polityczna poprawnosc
Date: Sun, 29 Apr 2012 21:38:47 +0200

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:MPG.2a07adcb31b392898981a@news.neostrada.pl...
> In article <jn2qge$5l1$1@node2.news.atman.pl>,
> i...@g...com says...

-vrec&context=G2aab23eRVAAAAAAAAAQ

> Jak mniemam, kiedy jest msza w jakimś kościele chrześcijańskim
> we Francji i wierni stoją na placu [miejskim] przed kościołem,
> to mają pozwolenie z policji?
Błąd! Jak przyjdzie parę osób- to siedzą w kościele. Wątpię, czy mogą wyjśc
na zewnątrz. Państwo Francja sprowadziło u siebie instytucjęKościoła do
czegoś w rodzaju przedsiębiorstwa rozrywkowego.

> Jak urządzają procesję ulicami to proszą o zgodę czy tylko
> informują lokalną policję?
Wiesz- jak wyżej. Poza tym uroczyste obchodzenie niektórych świąt
kościelnych- to często tylko tradycja nielicznych państw. Raczej nie
Francji.

> Raz, że muzułmanie to spuścizna kolonializmu Francji, więc sama
> sobie zagrabiła. Dwa, że nerwowe reakcje wobec neutralnych
> zachowań muzułmanów napędzają tylko ekstremizm muzułmański. Trzy
> - ekstremizm muzułmański Francja ćwiczyła już parokrotnie -
> najbardziej dotkliwe były wybuchy bomb umieszczanych w
> śmietnikach przy wejściach do metra w Paryżu - 10?15?20? lat
> temu - 1986 trzy zamach
> [http://www.brainyhistory.com/topics/b/bomb.html] i 1995 jeden
> [http://www.independent.co.uk/news/bomb-kills-4-in-p
aris-metro-
> 1593213.html], plus zamieszki mniejszości etnicznych parę lat
> temu na przedmieściach.

No ale tu nie chodzi o neutralne zachowania. Oni się odgradzają, i w
zamieszkałych przez nich dzielnicach rządzi prawo szariatu, a w stosunku do
nie- muzułmanów często bywają agresywni. Od rządu natomiast chcą wyłącznie
socjału- a później pewno przyjęcia islamu, jak sądzę. Francja zniszczyła na
swoim terytorium chrześcijaństwo, i tak naprawdę nie ma komu postawić tamy
wojującemu islamowi.
Podkreślam: wojującemu. A Francja- w mojej opinii nagrabiła sobie głównie
swoją polityką w krajach islamskich- gdzie przekonywano Marokańczyków czy
Algierczyków, że są Francuzami wyznania islamskiego. Dokładnie tak samo
postępują obecnie z Kanakami. To nic innego jak tylko wynarodowianie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron