:D

1. Data: 2012-04-22 19:55:36

Temat: :D
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oglądasz porno? A jeśli zobaczysz swoją żonę?

Szok i niedowierzanie, nagły skok ciśnienia, dreszcze, omdlenie,
przypływ wściekłości - tego wszystkiego doświadczył na własnej skórze
pewien Egipcjanin, który po raz pierwszy w życiu postanowił sprawdzić,
co to takiego ta pornografia i włączył sobie film pornograficzny
online. Doświadczony mężczyzna (16 lat stażu małżeńskiego) nieomal nie
dostał zawału -i to nie z powodu nadzwyczaj wyrafinowanych
wyczynów,które zobaczył na ekranie, ale z powodu tego, kto w nich
uczestniczył. W aktorce ochoczo oddającej się namiętnym pieszczotom
rozpoznał bowiem... własną małżonkę!
Pomimo oczywistego szoku i braku doświadczenia z pornografią
mężczyźnie udało się znaleźć aż 11 tego typu produkcji,
których"gwiazdą" okazała się jego ślubna. Kiedy podczas rozmowy
próbował dowiedzieć się od niej prawdy, kobieta oczywiście wszystkiego
się wyparła, a nawet była tak bezczelna, że zaczęła oskarżać męża o
chorobę psychiczną:"Najpierw wszystkiemu zaprzeczyła, a nawet
stwierdziła, że musiałem zwariować" - dowiadujemy się z relacji
nieszczęsnego amatora porno.
Wyrachowana "aktorka" przyznała się do wszystkiego, dopiero wówczas,
kiedy mąż pokazał jej filmy z jej udziałem. Oczywiście nie ograniczyła
się tylko do potwierdzenia naocznych faktów, ale uświadomiła
zszokowanego małżonka, że filmowym partnerem w gorących scenach
łóżkowych jest jej chłopak z czasów przedmałżeńskich, z którym zdradza
go do dziś:"Przyznała, że dalej kocha swojego chłopaka, który jest tak
samo młody jak ona. Ja natomiast jestem już staruchem".
Jakby tego było mało, padły oczywiście słowa:"Nigdy cię nie kochałam".
Biorąc po uwagę małżeński staż pary (16 lat) i czwórkę wspólnych
dzieci, do pełnej tragedii brakowałoby tylko słów: "Nigdy nie miałam z
tobą orgazmu, a dzieci nie są twoje!".
Co ciekawe, pechowy amator porno do czasu feralnego odkrycia uważał
swoje małżeństwo za udane i szczęśliwe. Czy żałuje tego, że poznał
prawdę? Jak byście się zachowali na jego miejscu? Oglądalibyście po
czymś takim filmy porno?

http://facet.wp.pl/kat,1007829,wid,14421603,wiadomos
c.html

2. Data: 2012-04-22 22:59:00

Temat: Re: :D
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis napisał(a):
> [...]
> swoje małżeństwo za udane i szczęśliwe. Czy żałuje tego, że poznał
> prawdę? Jak byście się zachowali na jego miejscu? Oglądalibyście po

Coś wam pokaże, jak obecne dziewczyny stwarzają się miedzy sobą na
doświadczone seksualnie od innych dziewczyn, jak chcą seksem
wyzwolonym imponować i się nawzajem nakręcają wzorując się na
porno____________

Kobieta Dominująca..

dominicxxca
Lubicie takie? Ja uwielbiam ujeżdżać mojego faceta, albo go wiązać, i
ssać tak jak chce. lubię jak nazywa mnie swoją suką, jak ciągnie mnie
za włosy, jak daje mocne klapsy, jak mocno sciska moje duże piersi,
jak rzucam go na łożko, wsiadam na jego penisa, rece trzymam mu za
głową i jeżdze na nim dopóki nie wybuchnie. Albo jak gniotę moimi
cyckami jego twarz, kiedy nie moze złapać oddechu, sam mnie prosi o to
żebym my cycuszki położyła na twarzy. jak drapie go po plecach czasami
do krwi, jak szczypie po pośladkach. Jak każe mi nazywać siebie swoją
k**ewką..
Sa jeszcze takie kobiety??

_Szmacenie to seks za pieniądze i z różnymi patnerami, ja mam tego
samego od 5 lat, wiec mi tu ze szmatami nie wyjezdzać

_widać ktoś tu pojęcia o dominacji nie ma, buty to ty mi możesz lizac
tak samo jak liże mi moje wysokie szpile moj facet

_Mam 16 lat i robie to juz oddawna. pierwszy raz zerżnełam swojego
sasiada edka , mało zawału nie dostał, ma 54 lata ale było bosko, od
tamtego czasu ujeżdzam każdego faceta, który stanie mi na drodze bo
jestem w 100% domina

__________________
Zwrócie uwagę że ta szesnastolatka podobno jest w związku od pięciu
lat, czyli miała jedenaście jak zaczeła być ze swoim facetem.
Oczywiście dziewczyna fantazjuje i się nakręca by zaimponować
koleżankom. No i ten brak logiki że każdego zalicza a wcześniej
zaprzeczyła szmaceniu. Ciekawe zjawisko?????

3. Data: 2012-04-25 23:19:05

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vous avez lu l'histoire
De Jesse James
Comment il vecut
Comment il est mort
Ca vous a plus hein
Vous en d'mandez encore
Et bien
Ecoutez l'histoire
De Bonnie and ClydeAlors voila
Clyde a une petite amie
Elle est belle et son prenom
C'est Bonnie
A eux deux ils forment
Le gang Barrow
Leurs noms
Bonnie Parker et Clyde Barrow
Bonnie and Clyde
Bonnie and Clyde
Moi lorsque j'ai connu Clyde
Autrefois
C'etait un gars loyal
Honnete et droit
Il faut croire
Que c'est la societe
Qui m'a definitivement abime
Bonnie and Clyde
Bonnie and Clyde
Qu'est c' qu'on a pas ecrit
Sur elle et moi
On pretend que nous tuons
De sang froid
C'est pas drol'
Mais on est bien oblige
De fair' tair'
Celui qui s'met a gueuler
Bonnie and Clyde
Bonnie and Clyde
Chaqu'fois qu'un polic'man
Se fait buter
Qu'un garage ou qu'un' banque
Se fait braquer
Pour la polic'
Ca ne fait pas d'myster
C'est signe Clyde Barrow
Bonnie Parker
Bonnie and Clyde
Bonnie and Clyde
Maint'nant chaq'fois
Qu'on essaie d'se ranger
De s'installer tranquill's
Dans un meuble
Dans les trois jours
Voila le tac tac tac
Des mitraillett's
Qui revienn't a l'attaqu'
Bonnie and Clyde
Bonnie and Clyde
Un de ces quatr'
Nous tomberons ensemble
Moi j'm'en fous
C'est pour Bonnie que je tremble
Qu'elle importanc'
Qu'ils me fassent la peau
Moi Bonnie
Je tremble pour Clyde Barrow
Bonnie and Clyde
Bonnie and Clyde
D'tout' facon
Ils n'pouvaient plus s'en sortir
La seule solution
C'etait mourir
Mais plus d'un les a suivis
En enfer
Quand sont morts
Barrow et Bonnie Parker
Bonnie and Clyde
Bonnie and Clyde

4. Data: 2012-04-25 23:23:28

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Możesz czytać,
Jesse James
Jak żył
Jak zmarł
Ma nad tobą huh
Nadal mandez z
Dobrze
Posłuchaj opowieści
Bonnie i zawoalowane ClydeAlors
Clyde ma dziewczynę
Ona jest piękna, a jej imię
To jest Bonnie
Razem tworzą
Gang Barrow
Ich nazwiska
Bonnie Parker i Clyde Barrow
Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde
Mnie kiedy spotkałem Clyde
Raz
Ten facet był lojalny
Uczciwy i prawo
Musimy wierzyć
Jest to społeczeństwo
Że byłem zdecydowanie przepaść
Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde
C Co nie napisałem
Na niej i dla mnie
Twierdzimy, że mamy zabić
Z zimną krwią
To nie jest Drol "
Ale jest to wymagane
Targów Tair "
Kto ma krzyczeć s'met
Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde
Chaqu'fois polic'man
Czy opierać
Garaż lub "bank
Wskazuje
Dla Polic "
Nie ma myster
Ten znak jest Clyde Barrow
Bonnie Parker
Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde
Maint'nant chaq'fois
Staramy się rangę
Rozstrzygania tranquill tych
W szafie
W ciągu trzech dni
Oto tac tac tac
Z mitraillett-tych
Kto ma revienn't attaqu strony '
Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde
Jednym z nich quatr "
Upadniemy razem
Mnie nie obchodzi
To Bonnie drżę
To importanc "
Robią mi skóra
Bonnie I
Drżę na Clyde Barrow
Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde
W każdym 'sposób
Oni n'pouvaient już radzić sobie
Jedynym rozwiązaniem
Została ona umiera
Ale więcej niż jeden poszedł
W piekle
Kiedy umarł
Barrow i Bonnie Parker
Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde

Tak patrze jak translator googlowski tłumaczy.

5. Data: 2012-04-25 23:45:41

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ten tłumacz googlowski to się nadaje, w dupę sobie mogą wsadzić
Czyli będzie tak

Czytaliście historię Jesse Jamesa.
Jak żył, jak umarł.
Podobało się wam,
zapytajcie o więcej.
Tak więc posłuchajcie historii Bonnie i Clyde.
A więc tak,
Clyde ma przyjaciółkę.
Jest ładna a jej imię to Bonnie.
W dwójkę tworzą gang Barrow.
Nazywają się
Bonnie Parker i Clyde Barrow.
Bonnie i Clyde.
Bonnie i Clyde.
Kiedy poznałam Clyde'a
był dobrym facetem,
szczerym
i prawym.
Widziałaś jak społeczeństwo niszczy mnie.
Bonnie i Clyde.
Bonnie i Clyde.
Co nie napiszą
o niej i mnie,
żądają zabicia
z zimną krwią.
To nie jest śmieszne,
zobowiązaliśmy się sobie być spokojni,
gdy ktoś zaczyna krzyczeć.
Bonnie i Clyde.
Bonnie i Clyde.
Za każdym razem gdy policjant usłyszał,
że w barażu lub w banku
był napad.
Dla policji
nie było to tajemnicą.
To znak Clyde Barrow,
Bonnie Parker.
Bonnie i Clyde.
Bonnie i Clyde.
Teraz jest czas
by próbować ustatkować się.
Aby przejść spokojnie do domu.
W trzy dni znajdą nas
tam tac tac tac.
Z karabinami maszynowymi
zaatakują nas.
Bonnie i Clyde.
Bonnie i Clyde.
W ciągu tych trzech dni
upadniemy razem.
Mnie, nie odchodzi,
że jestem przeklęty, to o Bonnie drżę.
Jakie to ma znaczenie,
moja śmierć.
Moja Bonnie.
Skóra mi cierpnie i cała drżę o Clyde'a Barowa.
Bonnie i Clyde.
Bonnie i Clyde.
W każdym razie
nie mogli więcej uciekać.
Jedynym rozwiązaniem
była śmierć.

Pozastanie ślad po nich
gdy umarli.

Gdy oni umarli,
Barrow and Bonnie Parker
_______
No tak na mniej więcej

6. Data: 2012-04-26 00:05:07

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis napisał(a):
> [...]
> Aby przejść spokojnie do domu.
> W trzy dni znajdą nas
> tam tac tac tac.
> Z karabinami maszynowymi
> zaatakują nas.
> Bonnie i Clyde.
> Bonnie i Clyde.
> W ciągu tych trzech dni
> upadniemy razem.
> Mnie, nie odchodzi,
> że jestem przeklęty, to o Bonnie drżę.
> Jakie to ma znaczenie,
> moja śmierć.
> Moja Bonnie.
> Skóra mi cierpnie i cała drżę o Clyde'a Barowa.

Pozastanie ślad po nich
gdy umarli.
Wielu do piekła poszło
zanim oni umarli,
Barrow and Bonnie Parker
_______
No tak na mniej więcej

O tej końcówce jeszcze zapomniałem. Tak więc Barrow był dobrym
człowiekiem, który był niszczony przez społeczeństwo, bo tak jest z
tymi co są dobrzy gdy społeczeństwo jest złe . Bonnie spotkała Clyde i
zakochała się , dała mu też siłę do buntu, gdy społeczeństwo jest złe
zaczeli to społeczeństwo okradać , walczyć z nim o swoje dobro. Wielu
złych do piekła strącili zanim zgineli. Czysty romantyzm, buntownicy
dla których nie ma miejsca w obłudnym, zakłamanym, bezlitosnym,
społeczeństwie. Wymierzyli karę temu społeczeństwu kosztem norm które
to społeczeństwo i tak nie przestrzegało. Najważniejsza jednak była
miłość którą się darzyli, jest to fajnie zaśpiewane, pokazuje jak oni
nawzajem troszą się bardziej o tego drugiego i ból jego i co się z nią
stanie, pokazuje piękne partnerstwo.

7. Data: 2012-04-26 06:12:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 02:05, Nemezis pisze:

> [...]
> miłość którą się darzyli, jest to fajnie zaśpiewane, pokazuje jak oni
> nawzajem troszą się bardziej o tego drugiego i ból jego i co się z nią

Dzięki glob za tłumaczenie i w ogóle przypomnienie o filmie. Muszę go
sobie przy okazji jeszcze raz obejrzeć.

Ewa

8. Data: 2012-04-26 06:15:07

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miłość którą się darzyli, jest to fajnie zaśpiewane, pokazuje jak oni
> nawzajem troszą się bardziej o tego drugiego i ból jego i co się z nią

A, "Urodzeni mordercy" chyba też wzorowano na Bonnie&Clyde (bohaterowie
fascynowali się chyba nimi, o ile dobrze pamiętam). Ale francuski film
była dla mnie o wiele bardziej wzruszający. Chociaż z drugiej strony
może dlatego, że oglądałam go jako dziecko.

Ewa

9. Data: 2012-04-26 14:02:28

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> A, "Urodzeni mordercy" chyba teďż˝ wzorowano na Bonnie&Clyde (bohaterowie
> fascynowali si� chyba nimi, o ile dobrze pami�tam). Ale francuski film
> by�a dla mnie o wiele bardziej wzruszaj�cy. Chocia� z drugiej strony
> mo�e dlatego, �e ogl�da�am go jako dziecko.
>
> Ewa

Tak, urodzeni mordercy są wzorowani w wielu elementach. Sam tytuł już
oddaje podobieństwo, że urodzili się mordercami, gdyż społeczeństwo
skazało ich od początku na taki los. Co jest fajne to to, że wbrew
pozorom Bonnie i Clyde nie są patologią, są to szlachetne natury,
którzy po prostu nie potrafią być obłudni, zakłamani, niegodziwi ,aby
w społeczeństwie znaleźć miejsce. Tym samym są w pewien sposób
ustawieni przez społeczeństwo pod ścianą. Sam związek między nią a
nim, jest bardzo zdrowy, bardziej zdrowy niż nie jeden poważany
obywatel. Potrafią nawzajem troszczyć się o siebie, chronić, dawać. Są
idealnie wręcz zgrani, w tym że świetnie wyłapują o co im nawzajem
chodzi.
Się niektórzy tak jak czytałem wypowiadali, iż może we wspólnym
działaniu tkwi sprężyna tego, że mężczyzna potrafi z kobietą świetnie
się porozumieć. Najczęściej patologia nie potrafi budawać realacji,
związki takich osób to niszczenie drugiej osoby, a tu mamy wręcz
naodwrót, to mówi o szlachetności ich natur. Z tej właśnie
szlachetności bierze się ten bunt, im nie pozwolono spokojnie żyć i
krzywda coraz bardziej spycha ich w obojętność do społeczeństwa.
Dlatego jest śpiewane że oni są już spokojni gdy ktoś krzyczy, zimni
stali się na zewnątrz, ale nie do siebie.
Ta ich historia przełamuje strereotyp, że tylko źli i wynaturzeni
popełniają zbrodnie, to byli zwyczajni lub nawet za dobrzy do
społeczeństwa ludzie i być może to _za dobrzy_ było elementem
inności ,a inności społeczeństwo katuje, więc winna jest również w
intereakcjach społecznych, w których nawet ze
zwyczajnych_szlachetniejszych ludzi społeczeństwo może zrobić
bandytów.
Zawsze lubiłem ten film i sobie też jak będe miał okazje przypomnę.

Kiedyś ludzie pokroju Bonnie i Clyde u nas też, postawieni pod muren,
przez sączącą się nienawiść przez społeczność Chironów, zanim zginą
wielu wyślą do piekła.

10. Data: 2012-04-26 14:08:36

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> [...]
> by�a dla mnie o wiele bardziej wzruszaj�cy. Chocia� z drugiej strony
> mo�e dlatego, �e ogl�da�am go jako dziecko.

Wiadomość:
medea napisał(a):

> [...]

Kiedyś ludzie pokroju Bonnie i Clyde u nas też, postawieni pod muren,
przez sączącą się nienawiść przez społeczność Chironów, zanim zginą

Podsumowanie
Antysemita to Antypolak.
Antysemita to Antypolak.
Antysemita to Antypolak.