e-deklaracje

1. Data: 2012-04-25 10:46:07

Temat: e-deklaracje
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was wypełnił bez denerwowania się?
Ja przejdę na papier.

Ewa

2. Data: 2012-04-25 11:38:35

Temat: Re: e-deklaracje
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 12:46, medea pisze:
> Czy ktoś z Was wypełnił bez denerwowania się?
> Ja przejdę na papier.

Tak, tak, wiem, na pewno zawsze dokładnie czytacie wszystkie instrukcje,
zanim przystąpicie do jakiegokolwiek działania.
A Qra to już na 100% to robi.

Ewa

3. Data: 2012-04-25 11:40:48

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tak, tak, wiem, na pewno zawsze dokładnie czytacie wszystkie instrukcje,
> zanim przystąpicie do jakiegokolwiek działania.
> A Qra to już na 100% to robi.

A co to jest instrukcja?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

4. Data: 2012-04-25 11:50:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Czy ktoś z Was wypełnił bez denerwowania się?
> Ja przejdę na papier.

Ja się nigdy nie denerwuję.

qr.a

5. Data: 2012-04-25 12:01:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, tak, wiem, na pewno zawsze dokładnie czytacie wszystkie instrukcje,
> zanim przystąpicie do jakiegokolwiek działania.
> A Qra to już na 100% to robi.

Qra to od początku robi na papierze.

Instrukcję czytała tylko przy pierwszym podejściu. Teraz tam tylko sprawdza,
czy i jak się stawki zmieniły.
Do e- się zraziłam onego roku, co to można było niby przez e-, ale wcześniej
pono trzeba było osobiście dostarczyć oświadczenie, że się z tego e- chce
skorzystać. Jak miałam dygać z deklaracją, że e-, to wolałam podygać z samą
deklaracją.

qr.a

6. Data: 2012-04-25 12:05:23

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 13:38, medea pisze:

> Tak, tak, wiem, na pewno zawsze dokładnie czytacie wszystkie instrukcje,
> zanim przystąpicie do jakiegokolwiek działania.
> A Qra to już na 100% to robi.

Ja od lat korzystam z programu Piotra konopki
http://pit.dobry.pl/
Program ma opcję wysłania PITa do e-deklaracji.
Żadnych problemów, rozliczyłem już w lutym :)

7. Data: 2012-04-25 12:31:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was wypełnił bez denerwowania się?
> Ja przejdę na papier.

W zeszłym roku poszło gładko, w tym jeszcze nie próbowałem, ale jak spróbuję
i zacznie mnie denerwować to przejdę na piwo. Się do lodówki.

Dębska

P.S.
Na Europe i rekord nie wybieramy się jednak wcale - dzięki więc za gotowość
w razie nie wyjeżdżania :)

8. Data: 2012-04-25 12:54:58

Temat: Prośba o wsparcie dla Laury Dziąby (było: e-deklaracje)
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 14:05, zażółcony pisze:

> Ja od lat korzystam z programu Piotra konopki
> http://pit.dobry.pl/
> Program ma opcję wysłania PITa do e-deklaracji.
> Żadnych problemów, rozliczyłem już w lutym :)

A skoro już jest temat, to się tu wkleję.

Jeśli są tu jeszcze jakieś osoby, które nie wypełniły PIT'a
i zastanawiają się, na co przeznaczyć 1% podatku, to mam
prośbę, by rozważyć wsparcie córki naszych bliskich znajomych,
Laury - 11-letniej dziewczynki, która urodziła się z wrodzoną
łamliwością kości.

Namiary na OPP można znaleźć na stronie:

http://www.pomozlaurze.org/jak-pomoc

W polu "Nazwa OPP": Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
W polu "KRS" wpisać: 0000037904
W polu "Wnioskowana kwota" - nie więcej niż 1% podatku należnego.
W polu "Cel szczegółowy 1%": 4609 Laura Dziąba

Powyżej znaleźć tu można również informacje, filmiki
na których Laura dzieli się nieco swoimi osiągnięciami,
np. prezentuje swoje możliwości wokalne itp.

Są też inne stronki:
http://ariadnafundacja.pl/laura-dziaba-2
http://www.dobreserca.pl/pages/posts/laura-dziaba-la
t-11-33.php

Pomimo ciężkiej choroby Laura rozwija się wyjątkowo
dobrze, m.in. potrafi stanąć i przejść kawałek
na własnych nogach, czym czasami zadziwia nawet lekarzy.
Ma swoje koleżanki, dziewczęce sprawy, troski i ambicje,
występuje w konkursach muzycznych i plastycznych.
Jest bardzo inteligentna i spostrzegawcza, oraz,
jak każda inteligentna i spostrzegawcza dziewczynka
- potrafi też porządnie zaleźć za skórę :)

Tym niemniej jej życie jest dużo trudniejsze, niż
życie innych dzieci, a rodzice muszą stawać przed
niezliczonymi trudnościami finansowymi.

Za pozytywny odzew, w imieniu Laury i jej rodziny,
składam gorące podziękowania.

9. Data: 2012-04-25 15:10:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 14:31, Przemysław Dębski pisze:

> Na Europe i rekord nie wybieramy się jednak wcale - dzięki więc za
> gotowość w razie nie wyjeżdżania :)

Koleżanka właśnie dziś zadeklarowała gotowość przyjścia do pracy we
wtorek lub czwartek, jak będzie trzeba ;) Ja aż takim hardkorem nie
jestem, ale w pozostałe dni i owszem, też będę. A Juropejczyków
posłucham przez okno, bo pewnie jak zwykle będzie zimno :)

10. Data: 2012-04-25 17:33:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 14:01, Qrczak pisze:
> [...]
> wcześniej pono trzeba było osobiście dostarczyć oświadczenie, że się z
> tego e- chce skorzystać. Jak miałam dygać z deklaracją, że e-, to

Ja w tym roku postanowiłam pierwszy raz elektronicznie, bo właśnie nie
trzeba było nigdzie wcześniej składać żadnego oświadczenia (w poprzednim
roku też mnie to zatrzymało przy wersji papierowej).
W końcu udało mi się*, ale nie sądziłabym, że największy problem pojawi
się przy wpisywaniu adresu zamieszkania.

*psp jest pod tym względem nieocenione - wystarczy się tutaj
uzewnętrznić i wyżalić, a potem już idzie jak z płatka. ;)

Ewa

Dlaczego
Po czynach ich poznacie:)
Obraz Smoleńsk