e-deklaracje

11. Data: 2012-04-25 17:34:27

Temat: Re: e-deklaracje
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 14:31, Przemysław Dębski pisze:
> P.S.
> Na Europe i rekord nie wybieramy się jednak wcale - dzięki więc za
> gotowość w razie nie wyjeżdżania :)

Nic straconego, bo my wyjeżdżamy. ;)

Ewa

12. Data: 2012-04-25 20:56:47

Temat: Re: Prośba o wsparcie dla Laury Dziąby (było: e-deklaracje)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Apr 2012 14:54:58 +0200, zażółcony napisał(a):

> [...]
> Laury - 11-letniej dziewczynki, która urodziła się z wrodzoną
> łamliwością kości.
>
> Namiary na OPP można znaleźć na stronie:
>
> http://www.pomozlaurze.org/jak-pomoc
>
> W polu "Nazwa OPP": Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
> W polu "KRS" wpisać: 0000037904
> W polu "Wnioskowana kwota" - nie więcej niż 1% podatku należnego.
> W polu "Cel szczegółowy 1%": 4609 Laura Dziąba
>
> Powyżej znaleźć tu można również informacje, filmiki
> na których Laura dzieli się nieco swoimi osiągnięciami,
> np. prezentuje swoje możliwości wokalne itp.

t-11-33.php

> [...]
> dobrze, m.in. potrafi stanąć i przejść kawałek
> na własnych nogach, czym czasami zadziwia nawet lekarzy.
> Ma swoje koleżanki, dziewczęce sprawy, troski i ambicje,
> występuje w konkursach muzycznych i plastycznych.
> Jest bardzo inteligentna i spostrzegawcza, oraz,
> jak każda inteligentna i spostrzegawcza dziewczynka
> - potrafi też porządnie zaleźć za skórę :)
>
> Tym niemniej jej życie jest dużo trudniejsze, niż
> życie innych dzieci, a rodzice muszą stawać przed
> niezliczonymi trudnościami finansowymi.
>
> Za pozytywny odzew, w imieniu Laury i jej rodziny,

Jesli o mnie/nas chodzi, to zadeklarowaliśmy na rzecz (właśnie narodzonego)
syna znajomych córki, który już przed urodzeniem miał stwierdzony brak
jednej komory serca - i własnie niedawno (zaraz po urodzeniu) odbyła się
operacja... Cóż, jest tych nieszczęść dosyć... A i naturalne jest to, że
każdy woli przeznaczyć swoje pieniądze na rzecz osób znanych bezpośrednio
sobie lub tym, którym BEZGRANICZNIE ufa - jeśli oczywiście jest taki
wybór... Naprawdę warto pomagać i trzeba to robić, lecz już kiedyś pisałam,
ze najlepiej robić to jak najblizej siebie. Nie z egoizmu, więc
(uprzedzajac) nic tu nie ma do rzeczy żadna koszula bliższa ciału, ale z
powodu naturalnie przebiegajacego bezpośredniego wglądu w przebieg sprawy i
celowość pomocy.
--
XL smile
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

13. Data: 2012-04-25 23:53:27

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was wypełnił bez denerwowania się?
> Ja przejdę na papier.

Owszem.
A w zeszlym roku zadnych oswiadczen nie zanosilam i sie nikt nie czepial.
A do papiera to po kalkulator trzeba sie przejsc.
A mi sie nie chce.

14. Data: 2012-04-26 00:26:28

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Veronika napisał(a):
> [...]
> A w zeszlym roku zadnych oswiadczen nie zanosilam i sie nikt nie czepial.
> A do papiera to po kalkulator trzeba sie przejsc.

Bo nikt się nie czepia, ja nigdy nie składałem żadnej deklaracji
podatkowej, tylko że to mój wybór żyć zdala od państwa które ludziom
życie niszczy.

15. Data: 2012-04-26 21:19:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> Czy ktoś z Was wypełnił bez denerwowania się?
> Ja przejdę na papier.

Wysłałam w lutym i 2 tyg. później dostałam zwrot podatku :)

--

Paulinka

16. Data: 2012-04-26 21:32:05

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnce4m$n1t$1@node2.news.atman.pl...

> Wysłałam w lutym i 2 tyg. później dostałam zwrot podatku :)

Zwrot? To ja muszę zmienić księgową- dopłaciłem
:-(

serdecznie pozdrawiam

Chiron

17. Data: 2012-04-26 21:39:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jnce4m$n1t$1@node2.news.atman.pl...

> Zwrot? To ja muszę zmienić księgową- dopłaciłem
> :-(

Ja mam trójkę dzieci.
I jestem księgową :P

--

Paulinka

18. Data: 2012-04-26 21:43:29

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jncfbb$o9c$1@node2.news.atman.pl...

> Ja mam trójkę dzieci.
> I jestem księgową :P

A ile weźmiesz za kreatywne wypełnienie deklaracji? Tylko wiesz- żebym potem
nie siedział:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

19. Data: 2012-04-26 21:54:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jncfbb$o9c$1@node2.news.atman.pl...

> A ile weźmiesz za kreatywne wypełnienie deklaracji? Tylko wiesz- żebym
> potem nie siedział:-)

Za kreatywne wypełnianie deklaracji to możemy razem posiedzieć ;)
Ja jestem księgową jak Pan Bóg przykazał, podpowiem Ci luki w prawie i
możliwości ograniczania zobowiązań podatkowych, ale malwersować i
oszukiwać nigdy nie będę. Tak mi dopomóż Bóg.

--

Paulinka

20. Data: 2012-04-26 22:00:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jncg5q$pc4$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> możliwości ograniczania zobowiązań podatkowych, ale malwersować i
> oszukiwać nigdy nie będę. Tak mi dopomóż Bóg.

A kto tu pisze o oszukiwaniu? Chodzi o to, żeby nie płacić za bezdurno.
Kiedyś pracowałem u faceta, który przez 5 lat wykazywał straty rocznie rzędu
20 miliardów (starych) złotych- a potem załozył nową, lepszą firmę- na
kolejną żonę. Jak go skarbówka dorwała- skąd co ma- pokazał zaświadczenie z
banku, że wziął kredyt. No i fajnie- bank potwierdził. Nikt się nie
pokapował, że zastawem tego kredytu była jego zdeponowana w tym banku
gotówka:-)
No i ja też bym tak chciał- żeby nie płacić żadnego "janosikowego".

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Dlaczego
Po czynach ich poznacie:)