Prośba o wsparcie dla Laury Dziąby (było: e-deklaracje)

From: zażółcony <r...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Prośba o wsparcie dla Laury Dziąby (było: e-deklaracje)
Date: Wed, 25 Apr 2012 14:54:58 +0200

W dniu 2012-04-25 14:05, zażółcony pisze:

> Ja od lat korzystam z programu Piotra konopki
> http://pit.dobry.pl/
> Program ma opcję wysłania PITa do e-deklaracji.
> Żadnych problemów, rozliczyłem już w lutym :)

A skoro już jest temat, to się tu wkleję.

Jeśli są tu jeszcze jakieś osoby, które nie wypełniły PIT'a
i zastanawiają się, na co przeznaczyć 1% podatku, to mam
prośbę, by rozważyć wsparcie córki naszych bliskich znajomych,
Laury - 11-letniej dziewczynki, która urodziła się z wrodzoną
łamliwością kości.

Namiary na OPP można znaleźć na stronie:

http://www.pomozlaurze.org/jak-pomoc

W polu "Nazwa OPP": Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
W polu "KRS" wpisać: 0000037904
W polu "Wnioskowana kwota" - nie więcej niż 1% podatku należnego.
W polu "Cel szczegółowy 1%": 4609 Laura Dziąba

Powyżej znaleźć tu można również informacje, filmiki
na których Laura dzieli się nieco swoimi osiągnięciami,
np. prezentuje swoje możliwości wokalne itp.

Są też inne stronki:
http://ariadnafundacja.pl/laura-dziaba-2
http://www.dobreserca.pl/pages/posts/laura-dziaba-la
t-11-33.php

Pomimo ciężkiej choroby Laura rozwija się wyjątkowo
dobrze, m.in. potrafi stanąć i przejść kawałek
na własnych nogach, czym czasami zadziwia nawet lekarzy.
Ma swoje koleżanki, dziewczęce sprawy, troski i ambicje,
występuje w konkursach muzycznych i plastycznych.
Jest bardzo inteligentna i spostrzegawcza, oraz,
jak każda inteligentna i spostrzegawcza dziewczynka
- potrafi też porządnie zaleźć za skórę :)

Tym niemniej jej życie jest dużo trudniejsze, niż
życie innych dzieci, a rodzice muszą stawać przed
niezliczonymi trudnościami finansowymi.

Za pozytywny odzew, w imieniu Laury i jej rodziny,
składam gorące podziękowania.