Dziewczyny!!! Pomóżcie!!

1. Data: 2004-05-03 16:36:55

Temat: Dziewczyny!!! Pomóżcie!!
Od: "Maćko" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!!

Poznałem ostatnio świetną dziewczynę i nie ukrywam, że zależy mi na
niej. Tak się składa, że za niedługo będzie miała imieninki. No i ja nie mam
pojęcia co mógłbym jej kupić :(( Dodam, że jeszcze ze sobą "oficjalnie nie
chodzimy", ale oboje już coś czujemy do siebie nawzajem.
Myślałem o jakimś kosmetyku, np. jakiś błyszczyk czy coś podobnego,
ale nie wiem czy to dobry pomysł. Napiszcie co mógłbym jej kupić.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Z górzy dzięki i pozdrawiam,
Maciek

1. Data: 2004-05-03 16:39:52

Temat: Re: Dziewczyny!!! Pomóżcie!!
Od: "ŻabCia" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak wygląda ta dziewczyna i ile ma lat?

--
.---------------------------------. (O`.._
`---------------------------------' fsc .'_//;,__,/

1. Data: 2004-05-03 16:42:32

Od: "Maćko" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lat ma 20. Jest szczupłą blondynką. Ma 175 cm wzrostu. Ogólnie jest bardzo
piękna i zgrabna:))) Studiuje na dość ciężkim kierunku, więc jest też
inteligentna:))

Coś jeszcze? :))

1. Data: 2004-05-03 16:47:46

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli jeszcze nie jesteście razem oficjalnie to kup jej bukiet pięknych róż-
będzie zachwycona

1. Data: 2004-05-03 17:17:33

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maćko wrote:
> [...]
> czy coś podobnego,
> ale nie wiem czy to dobry pomysł. Napiszcie co mógłbym jej kupić.

Jeśli nie znacie się długo i dobrze to kosmetyków nie wypada kupować (to
mniej więcej tak, jakbyś jej kupił bieliznę). To dość specyficzne
produkty i każda kobieta ma swoje ulubione. Wybierz raczej coś mniej
osobistego, breloczek, książkę, płytę... A najlepiej kup piękne
kwiaty:-) Na kupowanie kosmetyków przyjdzie czas, jak się dobrze
poznacie. Weź ją na spacer albo do restauracji na jakiś oryginalny
deser, na koncert - na pewno bardziej jej się to spodoba niż tak proste
rozwiązanie jak prezent.
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-05-03 17:26:39

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maćko napisał/a w news:c75spp$jca$1@julia.coi.pw.edu.pl:

> Studiuje na dość ciężkim kierunku, więc jest też
> inteligentna:))

O, a na jakim to kierunku trzeba studiować, aby być osobą inteligentną?

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-05-03 17:29:49

Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maćko napisał:

> No i ja nie mam
> pojęcia co mógłbym jej kupić :(( Dodam, że jeszcze ze sobą "oficjalnie nie
> chodzimy",

a kiedy stwierdzisz ze będziecie oficjalnie chodzic ze soba? tzn po
jakim fakcie?

ale oboje już coś czujemy do siebie nawzajem.
> Myślałem o jakimś kosmetyku, np. jakiś błyszczyk czy coś podobnego,
> ale nie wiem czy to dobry pomysł.

Skoro w następnych postach piszesz ze jest inteligentna to dorównaj jej
poziomu i pomyśl ze dawanie prezentu to gest i nie wysilaj sie ze
szczególnymi pomysłami bo tak naprawde chodzi oto żebyś dał jej coś i
ładnie sie uśmiechnął i pokazał że z ciebie misio ;)

Napiszcie co mógłbym jej kupić.

Proponuje różę.

> Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Z górzy dzięki i pozdrawiam,

Też pozdrawiam
--
Janek Bohatyrowicz

1. Data: 2004-05-03 18:27:49

Od: "Maćko" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Pomogliście mi i teraz troszkę inaczej na to
patrzę. :)))

Pozdrawiam wszystkich.
Maciek

1. Data: 2004-05-03 19:12:27

Od: "Ameretat" <A...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> O, a na jakim to kierunku trzeba studiować, aby być osobą inteligentną?

i co to ma wspolnego z kosmetykami ;-PPP
to dopiero orzeszek do zgryzienia :-PP
--
Ameretat

1. Data: 2004-05-04 09:02:45

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maćko wrote:
> [...]
> nawzajem. Myślałem o jakimś kosmetyku, np. jakiś błyszczyk
> czy coś podobnego, ale nie wiem czy to dobry pomysł. Napiszcie co

Kosmetyk można kupić dziewczynie, z którą się po pierwsze jest, i po
drugiej, z którą się jest długo. To dosyć intymny prezent.

> Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Z górzy dzięki i pozdrawiam,
> Maciek

Kup jej bukiet kwiatów.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

woda ze studni
GDZIE NAJTANIEJ ?
maslo kakaowe?
grube rece