Dziewczyny kiedy torobiecie?

1. Data: 2003-03-21 09:27:52

Temat: Dziewczyny kiedy torobiecie?
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam was.
Ciekawa jestem kiedy zmywcie maijaż, czy zaraz po przyjsciu z pracy/szkoły czy
czekacie z tym do wieczora i dopiero przed pojsciem spac. czytalam gdzies ze
powinno sie go zmyc od razu po pracy zeby skora mogla odpoczac/oddychac.ja
swoj zmywam przed snem.
pozdrawiam
nicolla

1. Data: 2003-03-21 09:42:05

Temat: Re: Dziewczyny kiedy torobiecie?
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam was.
> Ciekawa jestem kiedy zmywcie maijaż

ja zmywam przed pójściem spać - nie mam jednak mocnej tapety na twarzy -
podkład i lekkie cienie najczęściej, tusz oczywista. Zreszta często po pracy
jeszcze gdzieś wychodze i musiałabym sie drugi raz malować.

Asia

1. Data: 2003-03-21 10:14:37

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> [...]
ze
> powinno sie go zmyc od razu po pracy zeby skora mogla odpoczac/oddychac.ja

Ja maluje sie tylko do szkoly, wiec od razu po
powrocie zmywam cala ta "tapetke" (tia, tusz i puder ale mi tapeta :-))).
A jak musze gdzies wyjsc no to maluje sie od nowa...
Ale ja rzadko wychodze ;-))).

> nicolla

Bastet_Milo

1. Data: 2003-03-21 10:16:06

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tak samo :) Czekam z makijażem do samego wieczora

Pozdrawiam

Sylwia

1. Data: 2003-03-21 10:24:21

Od: t...@n...com.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> spac. czytalam gdzies ze powinno sie go zmyc od razu po pracy zeby
> skora mogla odpoczac/oddychac.ja swoj zmywam przed snem.

Robie podobnie. Jakbym robila to zaraz po przyjsciu z wydzialu to potem
wychodzac gdzies popoludniu znowu musialabym sie malowac i tak w kolko
zmywac- malowac, zmywac- malowac. To juz chyba lepiej raz a porzadnie.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-21 11:17:30

Temat: Odp: Dziewczyny kiedy torobiecie?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wiem, że już nigdzie nie będę wychodzić, to zmywam makijaż (czyli
podkład i puder, czasami tusz i cienie). Żeby cera odpoczęła, nakładam
wtedy jakąś maseczkę lub po prostu smaruję buźkę kremem.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-21 11:31:41

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz jak przyjde z pracy , bo bez makijażu tez mi do twarzy :-)
Kiedyś Facet umawial sie z moja koleżanką ,która wyglądała pieknie w
makijażu,natomiast kiedyś ją zaskoczył rano i sie przestraszył :-)

aQa

1. Data: 2003-03-21 11:31:47

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@o...pl> wrote in message
> [...]
ze
> powinno sie go zmyc od razu po pracy zeby skora mogla odpoczac/oddychac.ja

Zaraz po pracy. Mnie to odstresowuje, mam caly rytual. Zmywam mleczkiem,
myje twarz (2x w tygodniu dochodzi peeling) , potem tonik, potem maseczka,
potem kremik i mozemy ruszac do kuchni i zajac sie tym, co Kruszynki lubia
najbardziej czyli gotowaniem, ach....

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-21 11:51:14

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> powinno sie go zmyc od razu po pracy zeby skora mogla odpoczac/oddychac.ja

Coz za fascynujacy naglowek:)
Czy tylko ja mialam kosmate mysli? :)))

A ja zmywam wieczorem z tego prostego powodu ze do domu przychodze pozno,
najczesciej po pracy jeszcze gdzies ide i kiedy wracam - pije herbate, cos
tam moze obejrze w telewizji (ale od pol roku, do tego czasu wogole nie
ogladalam tv) i ide spac...

Kaska

1. Data: 2003-03-21 14:42:53

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aQa" <a...@i...pl> wrote in message
> Kiedyś Facet umawial sie z moja koleżanką ,która wyglądała pieknie w
> makijażu,natomiast kiedyś ją zaskoczył rano i sie przestraszył :-)

Czyzby makijaz az tak zmienial?
Jakos nie moge w to uwierzyc...

Adrianna

WIOSNA ( OT)