Dziewczyny , na ile lat wyglądacie?

1. Data: 2003-03-10 10:18:09

Temat: Dziewczyny , na ile lat wyglądacie?
Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wyglądacie młodziej niż Wasza metryka?
Czy jest to zasługa kosmetyków,czy genów po Waszych rodzicach?

aQA

1. Data: 2003-03-10 10:29:06

Temat: Re: Dziewczyny , na ile lat wyglądacie?
Od: "Maja" <mrkm@pocztanospam_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie na weekendowym zjeździe na uczelni kolega powiedzial nie kryjąc
najwyższego zdziwienia: 23? wygladasz na jakies 28 ;)))))))

ale myślę, że miał na myśli raczej to, że _poważnie_ wyglądam ;))))
tak sobie powtarzam ;)))

pzdr.

ja.

1. Data: 2003-03-10 10:33:52

Temat: Odp: Dziewczyny , na ile lat wyglądacie?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyglądam na tyle, że spokojnie jeżdżę komunikacją miejską na ulgowych
biletach i jeszcze żaden kanar nie poprosił mnie o legitymację studencką.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-03-10 10:36:33

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aQa" <a...@i...pl> wrote in message
> Czy wyglądacie młodziej niż Wasza metryka?
> Czy jest to zasługa kosmetyków,czy genów po Waszych rodzicach?

Podobno na 18 :)) (odkad scielam wlosy) Hehe, raz kupowalam gazete w kiosku
i mowie: poprosze Rzeczpospolita. A pani: co, matura?. Ja:skad, ja juz dawno
po studiach. Pani: a wyglada na osiemnascie ;))
Ale panie nie zauwazyla moich kurzych lapek i lekkich zmarszczek pod oczami.
A w ogole to sie czuje na 30, zwlaszcza dzisiaj. Ale musze przyznac, ze
odkad stosuje kremy nawilzajace, wygladam lepiej :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-10 10:43:14

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aQa <a...@i...pl> napisał(a):

> Czy wyglądacie młodziej niż Wasza metryka?
> Czy jest to zasługa kosmetyków,czy genów po Waszych rodzicach?

Ja sama nie potradfie ocenic. Z tego, co mowili inni: do niedawna wygladalam
wrecz dziecinnie :) Kiedys pewna pani, z ktora rozmawialam w pociagu, zapytala
mnie, czy juz chodze do szkoly sredniej, a ja bylam juz po pierwszym roku
studiow ;) Do tego dodam notoryczne problemy z wchodzeniem do dyskoteki,
kasyna etc ;) Juz nie wspomne o sprzedawaniu mi wina w sklepie ;)
Tak wiec b. mlody wyglad ma tez swoje wady...

Wydaje mi sie, ze w ciagu ostatniego roku zrobily mi sie dorosle rysy,
do tego dodam jeden siwy wlos ;) (juz zafarbowany) i mala bruzdke pod kazdym
okiem ;). Poza tym zmienilam troche styl ubierania - z czysto sportowego na
taki "smart casual" (czy to ma jakis rozsadny odpowiednik po polsku ?!) i
bardziej przykladam sie do makijazu. Ale nadal mam kucyki ;) Wiec sama nie
wiem... Mam 26 lat, ostatnio ktos mi "dal" 22 i tego sie trzymajmy ;)

Geny czy kosmetyki ? Pewnie i jedno i drugie. W rodzinie mamy wszystkie
kobiety wygladaja dlugo mlodo. Mysle, ze cos w tych genach jednak siedzi ;)

Ale z drugiej strony: poniewaz jako nastolatka mialam ciagle problemy z cera,
nauczylam sie o nia dbac, co teraz procentuje. Pielegnacja rano i wieczorem,
kosmetyczka etc to dla mnie rutyna od dziesieciu lat. A niektore moje
kolezanki dopiero teraz do tego dochodza... poniewaz juz widza uplyw czasu.

Dunia

1. Data: 2003-03-10 11:16:08

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> Czy wyglądacie młodziej niż Wasza metryka?
> Czy jest to zasługa kosmetyków,czy genów po Waszych rodzicach?

No coz... ja to napewno nie wygladam na swoje
19 lat :-)))
16... czasem mi daja....

> aQA

Bastet_Milo

1. Data: 2003-03-10 11:17:42

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno na 18 :)) (odkad scielam wlosy) Hehe, raz kupowalam gazete w
kiosku
> i mowie: poprosze Rzeczpospolita. A pani: co, matura?.

Tak, ja miałam podobnie, gdy rozglądałam się za sukienką wieczorową.

Pani mnie pyta - co, studniówka?

Ja mówię: "Tak." A po chwili - "ale jestem wychowawczynią klasy
maturalnej."

Pani się zakrztusiła i zaczęła mnie przepraszać.:)))

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-03-10 11:26:29

Od: "Perełka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że to jednak w dużej mierze zależy od genów jakie przekazali nam
rodzice. Ja wyglądam na osobę o 5-7 lat młodszą. Odkąd pamiętam zawsze mnie
denerwowały sytuacje, kiedy ktoś mi mówił jak dziecinnie wyglądam. To
naprawdę nie jest przyjemne. Zazdrościłam rówieśniczkom, które wyglądały na
swoje lata. Przełomem było obcięcie włosów na krótko, potem doszły okulary
( z konieczności) i to dodało mi trochę powagi. Poza tym staram się malować
przed wyjściem i "kobieco" ubierać tzn. w sukienki, spódniczki i obowiązkowo
buciki na obcasie. Cóż, mogę więcej zrobić??? Chyba już nic, ale może z
czasem jeszcze coś wymyślę. Jednak mimo tych wszystkich zabiegów do tej pory
zdarza mi się słyszeć pytanie: " Czy jest ktoś dorosły w domu?

Pozdrawiam
Perełka

1. Data: 2003-03-10 11:47:45

Od: "Ela" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aQa" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy wyglądacie młodziej niż Wasza metryka?
> Czy jest to zasługa kosmetyków,czy genów po Waszych rodzicach?

mysle, ze to za sprawa genow przede weszystkim
poniewaz moja mamcia wyglada o wile mlodziej
a ja mimo iz mam swoje 22 lata daja mi jakies 18
tak samo problem na wyjsciach - bez dowodu sie nei ruszam;)
ale takze staram sie dosc powaznie ubierac i to troszke pomaga
ale wydaje mi sie, ze skoro mojej mamci daja o 10 lat mniej to ze mna bedzie
tak samo, juz sie przyzwyczailam, za pare lat pewnie bede sie z tego
cieszyc:)))

1. Data: 2003-03-10 12:48:53

Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aQa <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4holf$2oc1$...@n...ipartners.pl...
> Czy wyglądacie młodziej niż Wasza metryka?
> Czy jest to zasługa kosmetyków,czy genów po Waszych rodzicach?

Ja nie wiem na ile wyglądam, jak patrzę na siebie w lustrze to wyglądam jaj
wyglądam, normalnie. Mam 26 lat, pracuję w miejscu gdzie z kobiet wszystkie
są juz mężatkami (ja nie), mają dzieci i są trochę starsze, więc czuję się
młodziej przy nich. Myślę, że wążniejsze od tego jaj wyglądam jest to na ile
lat się czuję, a czuję się na trochę mniej. Nie mam problemu z rodziną,
domem, zakupami itp. Myślę o "pierdołach" i jest mi dobrze.
Mariola

CZY SĄ TU OSOBY Z ŁODZI ZAJMÓJĄCE SIĘ WIZAŻEM??
cellulit
Nowy Look - Twoj Styl
Tabletki spalające tłuszcz-SLIMTROPIC
Cellesse-urządzenie Philipsa