Dziewczyny pomocy-pierwsza serwetka xxx

1. Data: 2004-11-05 12:21:52

Temat: Dziewczyny pomocy-pierwsza serwetka xxx
Od: "Pestka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane dziewczyny. Postanowailam zrobić mój pierwszy w życiu obrus xxx. Mam
bardzo duzo wzorów światecznych. Niestety nie bardzo wiem jak sie za to
zabrać. Czy mam kupić w sklepie specjalny materiał do xxx? Najbardziej bym
chciała owalny obrus.Bardzo prosze o każdą pomoc-jestem jeszcze zielona a
bardzo bym chciała taki świąteczny obrus podarować na święta mojej mamusi.
Pomocy kochane koleżanki!

1. Data: 2004-11-05 13:17:11

Temat: Re: Dziewczyny pomocy-pierwsza serwetka xxx
Od: "Pestka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub wykonczyc szydelkiem, ewentualnie naszyc koronke. Nie mam takiego
> obrusu ale znajoma mowila ze jak sie to wykrochmali troche  i pozadnie
> wyprasuje to wyglada super :)
> Ja zrobilam tak zaslonki do kuchni i mala serwetke
> http://republika.pl/beazuku/galeria/87serwetka.html
> nie widac tu za bardzo, ale jest ona okragla i obszyta tasma ze skosu
> wiec okragle latwo obszyc i sie nie marszczy.
> A i mam zaczeta czerwona serwete (wlasnie na kanwie) swiateczna ale nie
> widac brzegu  :( bedzie tez obszyta tasma ze skosu.

Dzięki za podpowiedz.
Ja mam zamiar wlasnie kupić kanwę i sama wyszywać motywy świąteczne.
Najbardziej bym chciaa zeby środek był z innego materiału a na zewnątrz kanwa
z wyszytym motywem.
Jeśli ktoś ma pomysł bardzo prosze-moze być na priva.

1. Data: 2004-11-05 14:07:56

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-11-05 14:41:11

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pestka wrote:

> [...]
> Najbardziej bym chciaa zeby środek był z innego materiału a na zewnątrz kanwa

W takim razie kup płótno i taśmę z aidy. Wyhaftuj wzory na taśmie i
naszyj ją na obrus.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-11-05 21:19:25

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> W takim razie kup płótno i taśmę z aidy. Wyhaftuj wzory na taśmie i
> naszyj ją na obrus.

Aaale Ty madra jestes (tu w glosie pobrzmiewa najszczerszy podziw)

Kt, ktoremu rzecz TAK prosta nigdy do pustego lba nie przyszla, a pod
domem ma fajny sklep z tanimi (chyba) tasmami z aidy..

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-05 21:38:12

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Aaale Ty madra jestes (tu w glosie pobrzmiewa najszczerszy podziw)

eee tam ;) Ale nie radziłabym początkującej brać się za obrus 2x2 m na
początek, bo to straszna robota (ja haftowałam dobre pół roku mój obrus,
a przecież nie jest bardzo duży). Najbardziej przeszkadzają gabaryty ;),
a na taśmie, nawet jak coś zepsuje, to zawsze można wyciąć ;)

pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-11-06 09:30:54

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> [...]
> a przecież nie jest bardzo duży). Najbardziej przeszkadzają gabaryty ;),
> a na taśmie, nawet jak coś zepsuje, to zawsze można wyciąć ;)

Kiedy ja mam wlasnie taki sto, ze 2x2 to absolutne minimum ;)) No, moze
2x1,5. Ale ja mam ostatnio wielki przyplyw mozliwosci tworczych, wiec
jak juz sie obrobie z tym, co mam zaplanowane na najblizsze pol roku, to
zrobie i obrus ;)

A tak wogle, to kieeeedys, bardzo dawno, kupilam wielki kawal
przeslicznej, lawendowej aidy z przeznaczeniem na obrus dla Rodzicow, na
stol ogrodowy, mialam zamiar na nim machnac jakies fiolki czy inne
bratki. No i lezy i czeka na zmilowanie. To moze bym JEGO wlasnie
zrobila? To za 2 lata temu bylo...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-08 11:27:47

Od: "pestka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stol ogrodowy, mialam zamiar na nim machnac jakies fiolki czy inne
> bratki. No i lezy i czeka na zmilowanie. To moze bym JEGO wlasnie

Dziewczyny robię serwetkę. Kupiłam kanwe- nie dosc gęstą ( w tym musze sie
jeszcze wprawić-jaka gęstą do czego sie kupuję) i wyszywam motyw świateczny.
Jak na razie super.pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

do Dorotki z Wrocławia
xxx poszukuje
{szydełko}Zazdroska-pom ocy!
szydelko - firanka, zazdroska ???