Uwaga wirus!!

1. Data: 2004-11-05 08:09:55

Temat: Uwaga wirus!!
Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od osoby bliskiej dostalam takiego e-maila:
W przeciągu najbliższych tygodni bądźcie ostrożni i uważni by nie
otwierać e-maila z tytułem "Biblia Zakonników", niezależnie od kogo go
otrzymacie. To jest wirus który kasuje zawartość dysku
C.Rozprzestrzenia sie jako wiadomosc e-mail od osoby "znanej" z
książki adresowej, zatytułowana "Biblia Zakonników".

Sadze,ze moze to byc prawda,dlatego przesylam dalej to ostrzezenie.A nuz
kogos uchronie od skasowania "drogocennych" wzorow.

1. Data: 2004-11-05 08:17:23

Temat: Re: Uwaga wirus!!
Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Sadze,ze moze to byc prawda,dlatego przesylam dalej to ostrzezenie.A nuz
> kogos uchronie od skasowania "drogocennych" wzorow.

Chyba jednak to nie jest prawda...
http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
2692

Ania "Carmen"

http://carmen22.republika.pl

1. Data: 2004-11-05 08:29:25

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carmen" napisał w wiadomości >

> Chyba jednak to nie jest prawda...
> [...]

Ten to może nie prawda, ale jakieś dwa tygodnie wstrętny jakiś robal mnie
właśnie tak urządził, kasując pliki na dysku c i zostawiając puste katalogi,
robiąc kaszeę z systemu.
U mojego znajomego za to takie dziastwo w tym samym czasie zadziałało, że
spowodowało przesunięcie obrazu dysku - czyli pliki są ale ich nie ma :)
Elen już po "reanimacji"

---

1. Data: 2004-11-05 09:01:49

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napewno to jest wirus .Bez mojej wiedzy wysłałam @ do Miry.
Pytałam syna i powiedział, ze wirusy sa bardzo inteligentne i nie należy
otwierać pod zadnym pozorem załączników, chyba że oczekujemy od konkretnej
osoby @ a w treści jest napisane co jest w załączniku.
AnnaJ

1. Data: 2004-11-05 09:35:27

Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

i nie należy
otwierać pod zadnym pozorem załączników, chyba że oczekujemy od konkretnej
osoby @ a w treści jest napisane co jest w załączniku.
AnnaJ

Ten post prosze sobie wydrukowac i na lodowce powiescic !!!!!! i czytac za
kazdym razem jak lodowke otwieracie !!!!! (osoby odchudzajace sie musza
sobie znalezc inne miejsce, do ktorego czesto zagladaja)

Eva [informatyk, ktoremu sie w mankiet wyplakuja posiadacze utraconych
plikow (chyba "nieposiadacze" :))]

1. Data: 2004-11-05 10:26:27

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie znalezc inne miejsce, do ktorego czesto zagladaja)
>
> Eva [informatyk, ktoremu sie w mankiet wyplakuja posiadacze utraconych

Co masz na myśli pisząc ten wredny post .
Uważam, że jesteś bardzo a to bardzo niemiła i złośliwa .
Nie wszyscy są informatykami jak Ty często zaglądającą do lodówki
Zawiedziona i oburzona Twoim zachowaniem
AnnaJ

1. Data: 2004-11-05 11:15:42

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eva" napisał w wiadomości
> [...]
> sobie znalezc inne miejsce, do ktorego czesto zagladaja)
>
> Eva [informatyk, ktoremu sie w mankiet wyplakuja posiadacze utraconych

No tak tylko, że mój swtręciuch nie przyszedł pocztą, której zresztą nie
odbieram na tamtym kompie.
Elen niewypłakująca się nikomu w nic a tym bardziej w mankiety

---

1. Data: 2004-11-05 11:32:25

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

To napewno jest to prawda ja niedawno przez ten wirus utracila wsystkie swoje
prze trzy lata gromadzone schematy ( na plyte nie przegralam nadczy ogromnie
ubolewam)
dzieki za ostrzezenie
pozdrawiam EWA Kraków

1. Data: 2004-11-05 12:32:32

Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wszyscy są informatykami jak Ty często zaglądającą do lodówki
> Zawiedziona i oburzona Twoim zachowaniem

Bradzo mi przykro, ze tak ten post odebralas, ale to pewnie kwestia mojego
dosc specyficznego poczucia humoru - musze pamietac o tym, ze nie wszyscy
mnie od tej strony znaja i moga sie poczuc urazeni tym co napisalam - w
zamierzeniu, to mialo byc wysole - naprawde bardzo przepraszam, jesli Cie
urazilam, naprawde bardzo mi przykro - nie takie mialam zamiary. Wydawalo mi
sie, ze jak napisze to w jakis specyficzny sposob (wg mnie humorystyczny) ,
to moze latwiej wtedy zapadnie komus w pamiec, wlasnie dlatego, ze nie
wszyscy sa informatykami i pewne, dla informatykow oczywiste rzeczy, im po
prostu umykaja. Nie bylo moim zamiarem nasmiewanie sie z kogokolwiek, a
zwlaszcza z Was.
W tej chwili nie moge juz nic wiecej zrobic niz jeszcze raz przeprosic
eva

1. Data: 2004-11-05 12:41:08

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwlaszcza z Was.
> W tej chwili nie moge juz nic wiecej zrobic niz jeszcze raz przeprosic

A ja uwielbiam Twoje poczucie humoru, wszystko zrozumiałam, było śmiesznie i
nikogo nie obrażało.
I zawieszę sobie na lodówkę, bo choć osoba wiecznie się odchudzająca, wiecznie
do lodówki zaglądam.
Pozdrawiam Cię cieplutko.
An.

nowa grupowiczka
bieżnik-mereżka
Szydełko wciąż modne
(inne) Ogladajcie jutro na TVN o stringach!!!
[xxx]Dziewczynka z pieskami