Uwaga wirus!!

1. Data: 2004-11-05 12:45:34

Temat: Re: Uwaga wirus!!
Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cmfkgi$2u7r$1@mamut.aster.pl...:
> Co masz na myśli pisząc ten wredny post .

W którym miejscu dostrzegłaś tę "wredność" ?

> Uważam, że jesteś bardzo a to bardzo niemiła i złośliwa .

Nie zauważałam tego u Evy, ale za to Twoje oskarżenia odebrałam jako niemiłe
i złośliwe :(
Zauważ: na podstawie paru linijek oceniłaś Evę :(((( (ja oceniam tylko
post :) )

> Nie wszyscy są informatykami jak Ty często zaglądającą do lodówki

No i bardzo dobrze :) Każdy z nas jest inny i dzięki temu potrzebujemy
siebie nawzajem :)
(jak w wierszu ks. Twardowskiego "Gdyby każdy miał po cztery jabłka...")

Jola
nie informatyk zaglądająca często do lodówki
a co :)))

PS. (a po poście Evy przypomniałam sobie, że dysk trzeba przeskanować)
I dobrze jeszcze wyłączyć sobie w Outlooku opcję Widok -> Układ opcję Pokaż
okienko podglądu)

1. Data: 2004-11-05 20:50:03

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj Kruszynko, Eva zazartowala....
ja tez kiedys chcialam byc zabawna i druga strona odczytala inaczej....
bywa czasami, ze slowo pisane nie przekazuje wlasciwie tego co zamierzamy
przekazac
pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska
a na lodowke powiesze kilka postow, hihihihi
roznych, najwiecej tych o uzaleznieniu od neta....

1. Data: 2004-11-08 11:06:01

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

,
> to moze latwiej wtedy zapadnie komus w pamiec, wlasnie dlatego, ze nie
> wszyscy sa informatykami i pewne, dla informatykow oczywiste rzeczy, im po
> prostu umykaja. Nie bylo moim zamiarem nasmiewanie sie z kogokolwiek, a
> zwlaszcza z Was.
> W tej chwili nie moge juz nic wiecej zrobic niz jeszcze raz przeprosic
> eva

Może rzeczywiście moje poczucie humoru jest nie na miejscu i odebrałam go w
inny sposób.No cóż może to jednak różnica pokoleniowa i nie znam się na
modzie humoru.
Postaram się poprawić w tym temacie i przyjmuję przeprosiny jednocześnie
przepraszając całą grupę i Ciebie Evo za mój ewidentny brak poczucia humoru.
Pozdrawiam cieplutko
AnnaJ

1. Data: 2004-11-08 16:53:09

Temat: I po wirusie!
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynko!
Lubię Cię! :-)))

Evę też lubię! :-)))

I całą Grupkę też! :-)))

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

nowa grupowiczka
bieżnik-mereżka
Szydełko wciąż modne
(inne) Ogladajcie jutro na TVN o stringach!!!
[xxx]Dziewczynka z pieskami