nowa grupowiczka

1. Data: 2004-11-05 07:06:45

Temat: nowa grupowiczka
Od: "Agniecha" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny. Czytuje Wasza liste od niedawna ale juz czuje
pokrewienstwo dusz. Dziergam sobie na drutach wlasciwie od dziecka z
szydelkiem moze nie jestem za pan brat ale za to uwielbiam haft krzyzykowy.
Stad na poczatek moje pytanie - czy nie spotkalyscie sie moze z wzorami
obrazkow z motocyklami?

Pozdrawiam,

Agniecha vel Kyrene
Żeszuf

1. Data: 2004-11-05 08:02:25

Temat: Re: nowa grupowiczka
Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Agniecha vel Kyrene
> Żeszuf

Witam serdecznie. Czuj się jak u siebie!

Honorata

1. Data: 2004-11-05 08:10:10

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agniecha" napisał w wiadomości > Czesc dziewczyny. Czytuje Wasza
> [...]
krzyzykowy.
> Stad na poczatek moje pytanie - czy nie spotkalyscie sie moze z wzorami

Witaj :)
Ja jestem jedną z tych na krzyżyki zakręconą :) motocykle są. Ja co prawda
ich nie zbieram i nie mam schemató, ale napewno któraś z dziewczyn ma i się
podzieli.
Pozdrowionka
Elen

---

1. Data: 2004-11-05 08:18:13

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agniecha" napisał w wiadomości

> Stad na poczatek moje pytanie - czy nie spotkalyscie sie moze z wzorami
> [...]

:)
O tu coś masz np. :)
http://www.kaan.pl/forum/index.php?showtopic=1067&hl
=moto
Elen

---

1. Data: 2004-11-05 08:34:05

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy i zaparszamy

Krystyna

1. Data: 2004-11-05 08:37:04

Od: "Asiek" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agniecha" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szydelkiem moze nie jestem za pan brat ale za to uwielbiam haft
> krzyzykowy. Stad na poczatek moje pytanie - czy nie spotkalyscie sie moze

Witam serdecznie

Tez uwielbiam haft krzyzykowy, ale niestety zadnych motocykli nie mam.

Asia (Police)

1. Data: 2004-11-05 12:47:03

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Agniecha vel Kyrene
> Żeszuf
>Serdecznie witamy !!!! Pozdrowienia Iza :)

bieżnik-mereżka
Szydełko wciąż modne
(inne) Ogladajcie jutro na TVN o stringach!!!
[xxx]Dziewczynka z pieskami
[xxx] Zadumany aniołek