Dziki klon??

1. Data: 2004-09-14 19:16:42

Temat: Dziki klon??
Od: "W&B" <wlobi@usun o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co to jest "dziki klon"? Tak nazwał drewno do kominka mój dostawca,może
więcej szczegółów ?

2. Data: 2004-09-14 19:26:16

Temat: Re: Dziki klon??
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "W&B" <wlobi@usun o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Co to jest "dziki klon"? Tak nazwał drewno do kominka mój
dostawca,może
> więcej szczegółów ?

Samosiejki?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

3. Data: 2004-09-14 19:32:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> dostawca,może
>
> Samosiejki?
hehe
dziki to pewnie ten lesno-parkowy
w odroznieniu od palmowych
japonskich i innych takich
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2004-09-14 19:49:48

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.09.2004, o godzinie 21.16.42, na pl.rec.ogrody, W&B napisał(a):

> Witam
> Co to jest "dziki klon"? Tak nazwał drewno do kominka mój dostawca,może
> więcej szczegółów ?

To taka nazwa handlowa. ;) "Szalona sosna", "obłąkana brzoza", " - dobrze
brzmi i pewnie lepiej się sprzedaje. Trzeba palić dendrologine wyrzutki. :)

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

5. Data: 2004-09-15 10:25:53

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ci7g3j$eae$1@atlantis.news.tpi.pl W&B <wlobi@usun
o2.pl> napisał(a):

> Co to jest "dziki klon"? Tak nazwał drewno do kominka mój
> dostawca,może więcej szczegółów ?

Hejka. Może to chodzi o klon puszczański. Taki na przykład z
Puszczy Białowieszczańskiej. ;-)
Pozdrawiam rezerwatowo Ja...cki

6. Data: 2004-09-15 14:46:55

Od: "W&B" <wlobi@usun o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brzmi i pewnie lepiej się sprzedaje. Trzeba palić dendrologine wyrzutki.

Też tak myślę ale, właśnie co to za odmiana a odmian klonów jest dużo.

7. Data: 2004-09-15 15:41:18

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.09.2004, o godzinie 16.46.55, na pl.rec.ogrody, W&B napisał(a):

> :)

> Też tak myślę ale, właśnie co to za odmiana a odmian klonów jest dużo.

Nie zrozumiałeś mnie. :)))) ja sobie tak hihihi. Nie ma takiego gatunku i
odmiany. Może ten ktoś miał na myśli klon polny ale jak znam życie, to się
wcale nie zna i tak coś palną. :)))))

8. Data: 2004-09-19 10:17:27

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Freesia" <F...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brzmi i pewnie lepiej się sprzedaje. Trzeba palić dendrologine wyrzutki.

No, no klony to dendrologine wyrzutki? Jak się Grześ o tym dowie to dopiero
będzie bal na sto par (klonów oczywiście)

Pozdrawiam klonowo
skryba

9. Data: 2004-09-19 10:18:46

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:ci7g3j$eae$1@atlantis.news.tpi.pl W&B <wlobi@usun
> Hejka. Może to chodzi o klon puszczański. Taki na przykład z
> Puszczy Białowieszczańskiej. ;-)
> Pozdrawiam rezerwatowo Ja...cki

Masz na myśli ten powalony ze starości?

Pozdrawiam pamiętliwie
skryba

10. Data: 2004-09-19 16:10:14

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.09.2004, o godzinie 12.17.27, na pl.rec.ogrody, skryba ogrodowy
napisał(a):

> No, no klony to dendrologine wyrzutki? Jak się Grześ o tym dowie to dopiero
> będzie bal na sto par (klonów oczywiście)

Czuję się zaproszona :P

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

Siac? Siac? Siac?
www roślin doniczkowych
ogródeczek zielony na tarasie