Dzis...

1. Data: 2001-04-26 07:24:23

Temat: Re: Dzis...
Od: "ShadowsSun" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gitner" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:9c8gr4$ars$1@news.tpi.pl...
> Dzis jestem szczesliwy... a wlasciwie to juz od kilku dni... :)))
> ...i zycze Wam tego samego...

To jest nas dwoje!
Ja rowniez dzisiaj niczego sobie...

Pozdrowko

1. Data: 2001-04-26 08:56:55

Temat: Dzis...
Od: "Gitner" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-04-26 09:10:35

Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

A skąd wypływa ta twoja szczęśliwość ?
Poznałeś fajną dziewczynę?
Powiedz proszę !!!
Jestem bardzo ciekawy.

Rafik

1. Data: 2001-04-26 09:17:18

Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

A ja siedze w pracy w kafejce i jestem spięty i nerwowy.Raczej z tego powodu
nie mogę być szczęśliwy ale staram się to opanować.

1. Data: 2001-04-26 09:58:40

Od: "ShadowsSun" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafik" <r...@b...com> napisał w wiadomości
> A skąd wypływa ta twoja szczęśliwość ?
> Poznałeś fajną dziewczynę?
> Powiedz proszę !!!
> Jestem bardzo ciekawy.
>
> Rafik

Moja szczesliwosć bierze sie z zajebistego faktu, ze ZYJE!!!!!!!
- ze moge cieszyc sie doswiadczaniem zycia - po prostu byc!
- ze jeszcze pare lat temu moje zycie przypominalo beznadziejna wgetacje,
a teraz rozkwitlem wpelni sil i mam wrazenie ze to dopiero poczatek!
- ze wszystko w okolo nabiera sensu istnienia, ja zaczynam czuc ze to
wszystko,
to zycia ma gleboki sens, ze moje zycie ma sens!
- od 2 lat jestem w zwiazek partnerski i jest coraz lepiej
- i w ogole tak jakos wszystko mi sie udaje.

Pozdrowko

1. Data: 2001-04-26 10:08:38

Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Zazdroszcze ci.Ja mam dosyć duży problem i nie żyje mi się z tym dobrze.Jak
jesteś ciekawy to mogę ci powiedzieć jaki.Pozdrowienia.
A tak w ogóle ile masz lat ?

1. Data: 2001-04-26 10:18:35

Temat: Odp: Dzis...
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja siedze w pracy w kafejce i jestem spięty i nerwowy.Raczej z tego powo
du
> nie mogę być szczęśliwy ale staram się to opanować.

Brawo !!! Zobaczysz ze Twoj wysilek zaprocentuje !

Oliwka

1. Data: 2001-04-26 10:23:38

Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Co masz na myśi ?

1. Data: 2001-04-26 10:32:32

Od: "izyda" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ShadowsSun" napisał >
> [...]
> - od 2 lat jestem w zwiazek partnerski i jest coraz lepiej
> - i w ogole tak jakos wszystko mi sie udaje.

Ale super!! I oby tak dalej!! :)
Fajnie, ze zajesz sobie z tego sprawe, ze jestes szczesliwy.

wciaz-pelna-nadziei-na-lepsze-jutro izyda :)

1. Data: 2001-04-26 10:43:53

Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale ja wcale nie mówie że jestem szczęśliwy.Chyba że ty inaczej traktujesz
definicje szczęścia.Czy mając nerwice można być szczęśliwym?
Może niektórzy są szczęśliwi z tego powodu ale nie ja.
Przecież nerwica to choroba , a każda choroba przeszkadza no nie?
A może ja nie mam nerwicy tylko sobie wmawiam.Oj przecierz bywały takie
sytuacje że ludzie zdrowi wmówili sobie jakieś choroby.
Ok.Jestem bardzo szczęśliwy i nie mam żadnej nerwicy.:)))))) hahahahaha
ale sciemniam

Czytałaś może jakieś moje dawniejsze posty?

Pozdrowienia

Rafik

alternatywna edukacja w UE
Opoznione przywitanie
Psedonimy w sieci
Moze ktos napisze "z drugiej strony muru?"
Przyjaźń poza związkiem