Dzis na Discovery !!!

11. Data: 2003-01-23 07:04:02

Temat: Re: Dzis na Discovery !!!
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie miałam pojęcia, ze ludzie dla tulipanów tracili majątki, a nawet, że
> kiedyś tulipanowy handel zachwiał calą gospodarkę Holandii.

A ja neidawno jakas bajke ogladalam (cos w stylu naszej polskiej Panienki z
okienka) i tam wlasnie byl poboczny watek tylipanowy i ow wielki upadek tez
mial swe odzwierciedlenie w zyciu bohaterow ! Wowczas to ja sie
zdziwilam....

Pozdrawiam
Asia

12. Data: 2003-01-23 07:09:31

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano właśnie obejrzałem! Znakomite patrzydło!! :-) Przykład, że nawet o
czymś
> tak banalnym jak tulipan można zrobić świetny film.

Ciesze sie, ze chociaz raz udalo mi sie kilkoro z Was zadowolic ;-))) Na
dodatek tego dnia nijak nie chcial mi program pocztowy wyslac niusa na
grupe, udalo sie jednak przez WWW, tylko ze tam dziwnie podpisuje nickiem od
konta :-(

> Gdyby ktoś słyszał, ze równie "kryminalną" story o winoroślach ktoś
nakręcił
> i będą ją gdzieś pokazywali to dopraszam się o powiadomienie. :-)

Mnie sie osobiscie wydaje, ze wszelkie takie 'roslinne filmy' mozna sobie
polecac. Albo raczej nie polecac, co raczej informowac :-)))

Pozdrawiam
Asia

13. Data: 2003-01-24 10:24:12

Temat: Wiosna ??? bylo: Dzis na Discovery !!!
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> napisał

> bardzo ciekawy i niemal jak krymina?. Par? lat temu pokazywali go w
> naszej TV.
> ;-)
> pozdrawiam
> Jerzy

Heeej !!! To juz chyba przwdziwa wiosna !!!
Jerze sie obudzily ???

Serdeczne pozdrówki - Jagoda

Re: Dlaczego schnie moja roślinka
Słońce w lutym, czyli fałszywa wiosna