Dziś premierek oglosil c.d.

1. Data: 2001-01-26 19:40:24

Temat: Dziś premierek oglosil c.d.
Od: "Tomasz Ostrowicz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spory odzew byl na ponizszy post o tym tytule.

Lubie wolowine, i nie sadze bym z niej tak latwo zrezygnowal.

Poprzedni post to byl taki przewrotny zart, i wynikal raczej z faktu,
że gdy nasz premierek o czyms zapewnia, to nalezy raczej zaczac sie
martwic.

W dzisiejszej gazecie przeczytalem, ze bodajze jakis rosyjski
dziennikarz czy politolog (??)- nie pamietam, napisal, że on od lat
czyta wylacznie wiadomosci dementowane przez wladze. Z naszym
premierkiem jest podobnie, martwie sie gdy o czyms zapewnia.

Post ten posrednio wiazal sie z kuchnia, i powinienem go raczej
oglosic na jakiejs liscie o polityce, ale zadnej takiej nie
subskrybuje. Przepraszam.

Tomek

1. Data: 2001-01-27 09:55:07

Temat: Re: Dziś premierek oglosil c.d.
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Ostrowicz <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94ska7$5i6$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Post ten posrednio wiazal sie z kuchnia, i powinienem go raczej
> oglosic na jakiejs liscie o polityce, ale zadnej takiej nie

ale po co przepraszasz?:) wolowina to spory kawau kuchennego tematu
rowniez:)
a polityki nienawidze, tym bardziej ze mamy taki beznadziejny rzad
a jak buzek mowi ze os jest to tego nie ma na 1000918309658431267% a jak
czegos ma nie byc to na pewno bedzie
a zeby nie byuo ze offtopic

cos na cieplo i niekoniecznie szybko: grzanki czosnkowe:
bagietka
maselko or inny tluszczyk do kanapek
2 lub 3 zabki czosnku
ser zolty lagodny
koncentrat pomidorowy
ziola prowansalskie
pierpz, sol ziolowa

maselko rozetrzec z posiekanym czosnkiem
posmarowac plasterki bagietki,
koncetrat rozcienczyc przegotowana woda i posmarowac po maelku niewielka
iloscia
posypac startym sererm i przyprawami
na kilkanascie minutek do goracego piekarnika
szamac ze smakiem
:)))))

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-01-28 09:09:43

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1enxsmc.8mx8ah17s077nN%w...@t...com.pl...
> maua piegowata <m...@b...artcom.pl> wrote:
>
> Juz jest. My sie tu klocimy tylko na tematy kuchenne i nie chcemy sie
> klocic o polityke.
>
> Wladysla

hehehehe, pare postow nizej [czy wyzej] kloclisie sie o przekonania a o
polityce nie chcecie suyszec?:)
dooobre:)

ale wracajac do kuchni...
czy moze ktos mi podac jakas propozycje na nieduza ale uroczysta kolacje dla
2 osob?:)
cos na cieplo, wykwintnie, ale zeby nie byuo skaplikowane..:)
buagam, tylko nie mowice ze pizza:)

pozdry Monika

1. Data: 2001-01-28 09:10:19

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-01-29 19:38:43

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1enxsmc.8mx8ah17s077nN%w...@t...com.pl...
[...]
> Juz jest. My sie tu klocimy tylko na tematy kuchenne i nie chcemy sie
> klocic o polityke.
Po co zaraz sie klócic, wczoraj wlasnie dowiedzialem sie, ze w PL nie
wykryto zadnego przypadku BSE. I nic w tym dziwnego skoro dotychczas
przeprowadzono tylko 500 testów.
Naprawde!!! Dopiero co kupiono 12.000 nastepnych. A co to jest? Kropla w
morzu potrzeb. Dotychczas spokojne jadlem wolowinke, uwielbiam na wpól
surowe befsztyki i tatar. Zaczynam miec watpliwosci czy dobrze robie,
skoro jednak byli tacy co karmili bydlo maczka kostna. I mam jeszcz wiele
innych watpliwosci co do uczciwosci producentów.
Ponoc jest strona www. poswiecona BSE. Kto zna adres?
pozdr. Jerzy

RE: patelnia nie do zdarcia
Prośba o przepis na Strogonowa