Dzisiaj jemy ŻABY

1. Data: 2004-08-01 22:03:42

Temat: Dzisiaj jemy ŻABY
Od: "bt" <m...@t...pisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W ramach wakacyjnych eksperymentow chcialbym sprobowac coś z żabami
wykombinować...
W związku z tym mam multum pytań... :

Wszystkie żaby są jadalne... ? Nad jeziorem lataja takie zielone i takie
brazowe... sa rózne...
Jak juz mam taką żabę[y] to jak je najlepiej zalatwić? hehe żebt bylo
żobonitarnie :)

Z żab to chyba te udka sie tylko wcina, nie?
Jak ją obrobić i przyrzadzić?

pozdrawiam
Bartek

1. Data: 2004-08-01 22:38:29

Temat: Re: Dzisiaj jemy ŻABY
Od: "Turtle" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bt" <m...@t...pisz.pl> napisał w
wiadomości news:cejpbi$p8n$1@news.onet.pl...
> Witam

[CIACH]

WSZYSTKIE gatunki żab występujące w Polsce są POD OCHRONĄ

1. Data: 2004-08-01 22:51:10

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 2 aoűt 2004 ŕ 00:38:29, Turtle a écrit :

> WSZYSTKIE gatunki żab występujące w Polsce są POD OCHRONĄ

Tak przy okazji : *wszystkie* zaby jedzone we Francji pochodza z
Indonezji.

/Ergo.../ u zabojadow jest tak samo jak w Polsce.

--
żabka

1. Data: 2004-08-01 22:55:22

Od: Trabant <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bt wrote:
Witam W ramach wakacyjnych eksperymentow chcialbym sprobowac coś z żabami
wykombinować...W związku z tym mam multum pytań... :

Wszystkie żaby są jadalne... ?
Wszystko co sie rusza jest jadalne

Jak juz mam taką żabę[y] to jak je najlepiej zalatwić? hehe żebt bylo
żobonitarnie :)
Pyrlikiem. Powinna byc jak najwiecej plaskata do dalszej obrobki.

Z żab to chyba te udka sie tylko wcina, nie?
A skadze.

Jak ją obrobić i przyrzadzić?
Jak juz calkiem plaskata od tego pyrlika to przekroic na pol. Obie polowki
wydrapac z flaczkow wlozyc nadzienie. Zlozyc razem i udka zawiazac na
kokardke. I do piekarnika na 45 min przy 220C.
Jesc zapijajac koniakiem wymieszanym 50/50 z bialem winem.

> pozdrawiam Bartek

Ja tez pozdrawiam i zycze smacznego.

1. Data: 2004-08-01 23:03:41

Od: Trabant <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Turtle wrote:

> WSZYSTKIE gatunki żab występujące w Polsce są POD OCHRONĄ

Musze stwierdzic ze smakuja tak samo jak te bez ochrony.
I nie sluchaj jej/jego - turtle to znaczy zaba po francusku a moze
wlosku wiec sie nie dziw ze sie broni.

1. Data: 2004-08-01 23:40:03

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 2 aoűt 2004 ŕ 01:03:41, Trabant a écrit :

> Musze stwierdzic ze smakuja tak samo jak te bez ochrony.
> I nie sluchaj jej/jego - turtle to znaczy zaba po francusku a moze
> wlosku wiec sie nie dziw ze sie broni.

Jestes najwyrazniej czystym idiota (albo glupim Jasiem... do wyboru).
Jek rowniez nie umiesz pisac na usenecie, i nie mam watpliwosci ze nie
bedziesz sie chcial nauczyc.

*plonk* oczywiscie

ps. ale znajac zycie mi odpisze bo nie wie o co chodzi:p

--
Niesz

1. Data: 2004-08-02 13:37:52

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żobonitarnie :)
>
> Z żab to chyba te udka sie tylko wcina, nie?

Pod ochrona czy nie pod ochroną..zawsze można pohodować sobie parz żab na
oknie w celach konsompcyjnych..bo z hodowli to nie sa pod ochrona...

A przepiś paare ładnych lat temu był na łamach "Żagli"..

Poprostu udka obrac ze skóry oprószyć mąką i smazyc na złoty kolor w
głebokim oleju..

Podobnież nasze małże "Skójki" tez sie nadaja do jedzenia...
i kłącza tataraku po upieczeniu i kupa innych rzeczy...

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2004-08-03 07:07:07

Od: Trabant <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." wrote:

> [...]
> bedziesz sie chcial nauczyc.
> *plonk* oczywiscie
> ps. ale znajac zycie mi odpisze bo nie wie o co chodzi:p

Dobra kobieto. Na ogolnie dostepnej grupie dyskusyjnej, pozwolilem sobie
wyrazic opinie w formie i tresci jaka uwazalem za stosowna do
okolicznosci.
Powody jakie mnie do tego sklonily?
Spaming, zart, moja prawdziwa postawa, bez znaczenia. Napisalem co
uwazalem.To jest w koncu grupa dyskusyjna i tu sie dyskutuje.

Kazda reakcja na moj post byla by mile widziana. Dyskusja jest rowniez po
to, zeby sprowadzic ludzi "politycznie nie na miejscu" na wlasciwe tory.
Tak to przynajmniej wyglada w cywilizowanym spoleczenstwie.
Wasza reakcja dobra kobieto, jest niestety nie do zaakceptowania.
Polaczony z wyzwiskami, bezmyslny, prymitywny niczym nie sprowokowany
osobisty atak.

Rozumie, ze mozna calkowicie sie nie zgadzac z trescia czyjegos postu.
Mozna wytknac autorowi wszystkie niepoprawne "politycznie" idee, pomysly i
opinie,style etc etc. Zeby jednak, zaraz tak ze startu, od razu, z
wyzwiskami na autora?
Gdzie wy sie kobieto kultury uczyliscie?
W maglu?
W oborze?
Schlana w trupa, w krzakach za budka z piwem?

Normalnie nie "brudze" sie odpisywaniem na prymitywy jw. Tym razem
poczulem sie zaproszony (jak wyzej w ostatniej linijce waszego postu,
dobra kobieto) wiec wbrew moim zasadom, odpisze kilka slow.

Osoba z poziomem kultury przynajmniej na poziomie kobiety od krow (z
miejsca gdzie tydzien wolami do najblizszej wiochy sie jedzie), zamiast
wyzwisk, grzecznie wskazala by mi "politycznie" poprawne stanowisko.
Mozliwe, ze w swojej uczynnosci i grzecznosci wskazala by mi takze
poprawny sposob pisania na usnecie.
Moglo byc i milo i grzecznie, a najprawdopodobniej nawet wesolo.

Niestety dobra kobieto, ludzie waszego pokroju tez maja dostep do
internetu.
Zapamietajcie sobie, dobra kobieto: nie ilosc dyplomow na scianie robi
czlowieka kulturalnym lub/i inteligientem.
Zeby funkcjonowac w dzisiejszym swiecie, jezeli zlosliwy los sprawil ze
kultury nie wynioslo sie z domu, to trzeba sie jej po prostu nauczyc.

Pozdrawiam serdecznie i szczerze zycze sukcesu na ciernistej drodze
zglebiania tajnikow stosunkow miedzyludzkich.
Wasz, dobra kobieto, szczeze oddany, Trabcio.

1. Data: 2004-08-03 10:44:28

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trabant napisał(a):

> Wasz, dobra kobieto, szczeze oddany, Trabcio.

ROTFL :)))) Rozmowy ze ścianą coraz modniejsze!

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-08-03 11:36:38

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 3 aoűt 2004 ŕ 12:44:28, Claygirl a écrit :

> ROTFL :)))) Rozmowy ze ścianą coraz modniejsze!

Dzieki tobie moglam sie dowiedziec ze moja przepowiednia sie
sprawdzila. Slicznie dziekuje :-)

Ewcia

--
Niesz

driny
w spiżarce mam patisona i kabaczka
filety śledziowe - inaczej
[USA] Pytanie o polski sklep - okolice Pensacola FL lub Gulf Shores AL.
sos słodko-kwaśny?