Dzisiaj odnajdę siebie samą...

1. Data: 2002-10-21 10:03:35

Temat: Dzisiaj odnajdę siebie samą...
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

... dzisiaj na pewno wyjdę za mąż...

Witam, Kochani, dziekuję za życzenia, czuję się świetnie z nowym brzemieniem na
palcu :)

Małżeństwo to wspaniała sprawa.

Dla amatorów-psychologów:
Ksiądz w czasie ceremonii się przejęzycznył i, podpowiadając mi słowa
przysięgi, powiedział:
Ja, "kohol", biorę sobie Ciebie, "Słonko", za żonę...

Co Freud na to?

Pozdrawiam
kohol
szczęśliwa do granic możliwości :)

1. Data: 2002-10-21 10:26:02

Temat: Re: Dzisiaj odnajdę siebie samą...
Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ksiądz w czasie ceremonii się przejęzycznył i, podpowiadając mi słowa
> przysięgi, powiedział:
> Ja, "kohol", biorę sobie Ciebie, "Słonko", za żonę...

spodobal mu sie twoj wspolnik ;-)

--
http://trener.blog.pl
ja tu tylko nabijam statystyki

1. Data: 2002-10-21 10:43:46

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co Freud na to?

Freud to nie wiem, ale mój instynkt mówi, że za dużo winka sobie
golnął ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-10-21 10:49:18

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

[cut]
> [...]
> przysięgi, powiedział:
> Ja, "kohol", biorę sobie Ciebie, "Słonko", za żonę...

A jak zareagowali na to kohol i Słonko?

Saulo

1. Data: 2002-10-21 10:53:00

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A jak zareagowali na to kohol i Słonko?

Słonko i kohol nic nie zauważyli, kohol twardo rzekła:
...Ciebie, "Słonko", za męża...
i potem była bardzo zdziwiona, gdy wszyscy gratulowali jej refleksu!

kohol

1. Data: 2002-10-21 11:08:11

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bound with all the weight of all the words k...@p...onet.pl
k...@p...onet.pl tried to say...

| szczęśliwa do granic możliwości :)

Nie znamy się (najpewniej =). Jestem na grupie od niedawna.
Chcę napisać, że ciesze sie razem z Toba...

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
Lepiej byc znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem. [?]

1. Data: 2002-10-21 11:08:47

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <3...@n...onet.pl>,
szanowna kol. k...@p...onet.pl pisze, ze:

> i potem była bardzo zdziwiona, gdy wszyscy gratulowali jej refleksu!

e, pewnie wykula wczesniej na blache ;)

--
Marsel

1. Data: 2002-10-21 11:34:31

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> e, pewnie wykula wczesniej na blache ;)

Nieśmiej się, ale tak było! Naprawdę! Miałam za to piątkę z religii w szkole
podstawowej (trzeba sie było wyumieć!). Takie rzeczy się pamięta....

kohol

1. Data: 2002-10-21 12:03:01

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl>

> Małżeństwo to wspaniała sprawa.

Ciekawe czy za 20 lat napiszesz to samo :-), będę czekać.

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-10-21 12:10:43

Od: "Chyna " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że tak... ale czegoś nie rozumiem. Korzystając z Outlook
Expressa, jeśli wyślę wiadomość - nie widzę jej na grupie, tak, jakbym nań
nie dotarła.
Wchodząc na usenet (www2.gazeta.pl/usenet) - widzę.
O co tu może chodzić? To troszkę utrudnia...
Z góry dziękuję za cierpliwość i odpowiedź.

Pozdrawiam.
Chyna

prowokacja
dziecko i slub
reklama-wizytowki
nie jest to zwiazek z psycholaogai ale moze tez pomoc