Re: Dziwna choroba róży chińskiej

1. Data: 2003-02-21 00:23:05

Temat: Re: Dziwna choroba róży chińskiej
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg napisał(a) w wiadomości: ...
> To mog? być ?lady pozostawione przez
>wciornastki.

Tez typuje wciornastki, chociaz danych niewiele. Wlasnie prowadze kampanie
przeciwko tym robaczkom. Zimowe kampanie sa bardzo uciazliwe.

Pozdrawiam,
Bpjea

2. Data: 2003-02-21 08:16:05

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:b33rh4$42a$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Tez typuje wciornastki, chociaz danych niewiele. Wlasnie prowadze kampanie
> przeciwko tym robaczkom. Zimowe kampanie sa bardzo uciazliwe.

Na spotkaniu z panem Ubyszem usłyszałam, że najskuteczniejszym
środkiem na wciornstki jest Confidor. Podobno likwiduje wszystkie
stadia rozwojowe szkodnika. Piszę 'podobno', bo sama mam dopiero
zamiar wypróbować wskazany preparat.

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2003-03-24 19:39:00

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg napisał(a) w wiadomości: ...
>Confidor. Podobno likwiduje wszystkie
>stadia rozwojowe szkodnika.

Dobrze wiedziec.
Zgodnie z dodatkiem do Dzialkowca (o szkodnikach), na wciornastki mozna
stosowac niebieskie tabliczki lepowe. Sprobuje, ale cos mi sie widzi, ze te
male owady sa wlasnie w odwrocie :)

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2003-03-24 20:55:24

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:b5nms1$4kq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zgodnie z dodatkiem do Dzialkowca (o szkodnikach), na wciornastki mozna
> stosowac niebieskie tabliczki lepowe.

No tak, ale czy widział je ktoś w sprzedaży? Ja niebieskich
tablic nigdzie nie widziałam.

Z pozdrowieniami, Maria

P.S. Pamiętałam i pytałam o Berchemię racemosa. Nie uzyskałam
odpowiedzi, ale będę próbować ponownie, albo sama poszukam w
Ogrodzie Bot. jak się bardziej ociepli.

5. Data: 2003-04-04 14:07:56

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg napisał(a) w wiadomości: ...
>No tak, ale czy widział je kto? w sprzedaży? Ja niebieskich
>tablic nigdzie nie widziałam.

Tez nie widzialem, ale mozna zrobic samemu (zgodnie z opisem zamieszczonym
we wspomnianym dodatku do Dzialkowca).

>P.S. Pamiętałam i pytałam o Berchemię racemosa.

Dzieki, fajnie ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2003-04-08 17:53:23

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b6us65$dcj$1@atlantis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl
(usun 'x' - z powodu spamu)> napisał(a):

> Tez nie widzialem, ale mozna zrobic samemu (zgodnie z opisem
> zamieszczonym we wspomnianym dodatku do Dzialkowca).

Hejka. Jak Was interesuje adres dystrybutora niebieskich tablic na
wciornastki, to mogę jutro podać :-)
Pozdrawiam zimowo Ja...cki

7. Data: 2003-04-08 18:41:06

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hejka. Jak Was interesuje adres dystrybutora niebieskich tablic na
> wciornastki, to mogę jutro podać :-)
> Pozdrawiam zimowo Ja...cki

Byłoby miło :)

Pozdrawiam zaspowo, Maria

8. Data: 2003-04-09 10:41:33

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b6v4t4$r6f$1@atlantis.news.tpi.pl Maria Maciąg
<m...@c...prv.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał

> Byłoby miło :)

Hejka. To niech będzie miło;-)
Oto adres: PPH "Medchem", Stara Iwiczna, ul Stołeczna 90,
05-500 Piaseczno, m...@p...onet.pl
Według zeszłorocznej oferty można było u nich nabyć białe, żółte i
niebieskie tablice lepowe w cenie ok. 2 zł./szt. oraz pułapki feromonowe na
owocówki, zwójki i inne szkodniki.
Pozdrawiam śniegowo Ja...cki

9. Data: 2003-04-09 11:31:38

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:b6v4t4$r6f$1@atlantis.news.tpi.pl Maria Maciąg

> Hejka. To niech będzie miło;-)
> Oto adres: PPH "Medchem", Stara Iwiczna, ul Stołeczna 90,
> 05-500 Piaseczno, m...@p...onet.pl

No i jest miło ;-).
Dziękuję pięknie!

Z pozdrowieniami, Maria