Dziwna, pyszna salatka

1. Data: 2003-10-27 11:49:15

Temat: Dziwna, pyszna salatka
Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obrocilem wczoraj caly polmisek, to i sie podziele:

zolty ser pokroic - najlepiej w cienkie slupki o dl. ok. 1,5-2 cm.
ananas rozetrzec i dodac...roztarty czosnek. Wymieszac z majonezem
(lekko go rozrzedzilem smietana, dodalem odrobinke cukru, soli i soku z
cytryny)
i wrzucic ser. I to wszystko! Niespodziewana pycha.
Ja dalem ze 2 lyzki ananasa i 2 zabki czosnku.

pozdrawiam, Jacek

1. Data: 2003-10-28 00:37:31

Temat: Re: Dziwna, pyszna salatka
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:3f9d0641@news.home.net.pl,
Jacek P. Urbanowicz <j...@h...pl> a écrit:
> Obrocilem wczoraj caly polmisek, to i sie podziele:
>
> zolty ser pokroic - najlepiej w cienkie slupki o dl. ok. 1,5-2 cm.

[TAK]

> ananas rozetrzec i dodac...roztarty czosnek. Wymieszac z majonezem

[TAK]

> (lekko go rozrzedzilem smietana [...] )

[NIE]

Ewcia

--
/Ruch Obrony Prawdziwego Majonezu/
(bez jogurtu i innych poprawek)

1. Data: 2003-10-28 07:06:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>[TAK]

>[NIE]
>

>Ewcia

/Ruch Obrony Prawdziwego Majonezu/
(bez jogurtu i innych poprawek)

a odwrotnie moze byc? do jpogurtu dodac majonezu? :P

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-28 08:50:40

Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może być wogóle bez majonezu?

--

Robert Rosłoń
[Ruch MAJONEZOWI NIE!!!!]

1. Data: 2003-10-28 12:50:28

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może być wogóle bez majonezu?
> [Ruch MAJONEZOWI NIE!!!!]
=========
Mi wprawdzie też odpowiada wersja autorska, ale nie szukam drzew dla jej
przeciwników. Tolerancja w kuchni jest czym innym niż w polityce. A niech se
polokotowcy, tfu, majonezowcy używają, jak mają ochotę. Widziałem kiedyś
nawet taki przepis, w którym sałatkę z kiszonych ogórków kazano doprawiać
miodem. Majonez do sera przy takim zestawie to tylko niewinna zabawka. Niech
się bawią.

Nadszyszkownik Kilkujadek (waldek)
[Ruch JAK KOMU SMAKUJE, TAK JEST DOBRZE!!!]
=========

1. Data: 2003-10-28 13:17:14

Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też toleruje majonez... czasami...

To tak jak z mięsem... jestem wegetarianinem ale nie faszystą... golonkę od
czasu do czasu moge zjeść ;-D

--

Robert Rosłoń
Nihon Tai Jitsu