Dziwne kłucie centymetr poniżej szyi.

1. Data: 2007-02-09 12:22:30

Temat: Dziwne kłucie centymetr poniżej szyi.
Od: krzysiek82 <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Czuje cos takiego od czasu do czasu jakby w gardle tak głeboko.
Temperature mam na poziomie 36.9 obecnie, nie poszedłem do pracy bo bolą
mnie mięśnie i czuje się osłabiony. Takie problemy mi się zaczęły
dokładnie miesiąc temu. A ten kłucie wystepuje od kilku dni. Balem
antybiotyki ale jakoś nie bardzo pomogły.

--
Krzysiek82
GG:1299459

2. Data: 2007-02-09 12:24:34

Temat: Re: Dziwne kłucie centymetr poniżej szyi.
Od: krzysiek82 <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

dodatkowo pobolewa mnie delikatnie brzuch. Nie zalatwiam sie jakos
nadmiernie chociaz czasami czuje ze musze a nie musze w rzeczywistosci.

--
Krzysiek82
GG:1299459

coś dla ciebie