Dziwne sny

41. Data: 2013-01-11 17:11:15

Temat: Re: Dziwne sny
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:kcoi7d$3j9$1@node2.news.atman.pl...

> Ghost- dlaczego krzyczysz?

MOWIE WYRAZNIE BO STAROZABOBONNI MAJA SLABE KUMANIE

> Gniew na progu domu Twego- Ty_możesz_nad_nim_zapanować.

Glodnemu chleb na mysli.

42. Data: 2013-01-11 17:14:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 10 Jan 2013 23:45:24 +0100, Chiron napisał(a):
>
> Może to i dobrze. Pamiętamy tylko to, co powinniśmy pamiętać :)
> Czyli - to co jest dla nas, w jakimś sensie, dobre, choć byc może nie
> zawsze tak to odbieramy. Myślę, że to, co jest/byłoby dla nas
> destrukcyjne,
> jest wypierane przez podświadomość.

Dokladnie to samo dzieje sie w swiecie rzeczywistym. Cala przeszlosc to
pasmo cudownosci* :-)

*No chyba, ze sie jest chironem i ciagle chowa uraze do ojca, ze go zlewal,
faworyzujac rodzenstwo.

43. Data: 2013-01-11 19:26:35

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jan 2013 15:30:10 +0100, Ikselka napisał(a):

> Wy (interlokutorzy w tym wątku) naprawdę przywiązujecie wagę do SNÓW?
> 333-)

Powtórzę: "Ale ja i tak z tych, co uważają, że 'sen mara, Bóg wiara'".

M.

44. Data: 2013-01-11 20:33:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jan 2013 20:26:35 +0100, Fragile napisał(a):

> Powtórzę: "Ale ja i tak z tych, co uważają, że 'sen mara, Bóg wiara'".

Aha, aha :-)
--
XL

45. Data: 2013-01-11 21:51:56

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-11 15:47, Chiron pisze:
> [...]
> sobie negatywne emocje wraz z całą pamiięcią o czymś bardzo dla nas
> przykrym- co kiedyś nas spotkało. No ale nasze ego ma swoje różne
> sztuczki, żeby tylko nie musieć się z tym konfrontować. Taka
> konfrontacja może doprowadzić do jego dezintegracji. Czy starczy nam
> odwagi, żeby odsunąć od siebie podszepty ego- i posłuchać naszej Wyższej
> Jaźni? To zależy od nas, od tego, czy w danej chwili jesteśmy na to
> gotowi. Czy w ogóle chcemy być na to gotowi. No ale bez tego te
> stłumione emocje będą nas nadal drążyć jak kornik drzewo...

pomyśl proszę logicznie nad tym co napisałeś. "wyższe ja, wyższa jaźń",
dlaczego powołujesz do życia twory i nadajesz im jakąś wyimaginowaną
wyższość, skoro niemal tym samym aktem wskazujesz istniejące dla nich
zagrożenie ze strony "niższego" ego. skąd zatem wiesz, że "wyższego ja"
nie skopałeś wcześniej swoim ego i dopiero -takie skopane- sobie
wyświetliłeś? skopać możesz w dowolne strony, jeśli jesteś efektywny w
działaniu, dostaniesz każdy sen. i wytłumacz mi pls. kim trzeba być,
żeby sen czynić odpowiedzialnym za np. zidentyfikowanie "ucieczki przed
problemem". to przecież chore aby od snu, a nie od higieny swojego życia
(zasad) uzależniać swoją inteligencję emocji... S Z O K -pisze wyraźnie
-to z Ghosta :) i nie wklejaj w odpowiedzi "zdartej płyty", że Cię nie
lubię, czy coś tam o mojej złości, którą rzekomo "chlapię"..., jedynie
co do iX, to ja się indyczę, aby Ci ją odebrać :)

V.

46. Data: 2013-01-11 21:57:07

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-11 14:35, Fragile pisze:

> Takie nadużycia są do wybaczenia :)

tak, oki :)

V.

47. Data: 2013-01-11 22:21:14

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-11 07:21, Ghost pisze:

> Użytkownik "V" <f...@h...com> napisał w wiadomości

> N A P R A W D E ZABOBONY? NIEMOZLIWE, CHIRON NIE ZAJMOWALBY SIE TAKIMI
> BZDURAMI, A MOZE ZAJMOWALBY WLASNEI???

lubię dla relaksu tu wpadać, Chirek mnie inspiruje :) ale czasem
zostawia luki, które wywołują moje zdumienie. Np. teraz, widzi krzyk w
Twoich literach, w moich pewnie też..., natomiast skrzętnie pomija
zdumienie i jego źródło.

V.

48. Data: 2013-01-11 22:47:48

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-09 23:24, Chiron pisze:

> Użytkownik "V" <f...@h...com> napisał w wiadomości

> Przekombinowałeś, i to ostro:-). Stojąc na gruncie relatywizmu- raczej
> masz małe szanse na dogadanie ze mną czegokolwiek. I nie ma w tym
> niczego osobistego. Czy czytałeś może coś Junga? Czy może Fromm'a
> "Zapomniany język"?

Nie czytałem

> Nie wiem, gdzieś to u mnie wyczytał. Musiałeś ostro czytać między
> wierszami:-). Pokaż mi proszę, gdzie to tam znalazłeś, a może uda mi się
> zlokalizować mendry, którymi biegnie Twoja myśl:-)

pomiędzy wierszami w okolicach słowa pisanego wersalikami :)

> Możesz mnie lubić lub nie. Dlaczego miałbym Ci tego chcieć zabronić?
> I dlaczego cytujesz Ghosta? Jest dla Ciebie natchnieniem?

nadał użyteczną konwencję dla wersalików, nie widzi w nich gniewu i
krzyku :)

> --
>
> Chiron

V.

49. Data: 2013-01-11 22:48:29

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-09 23:26, Chiron pisze:

> [...]
>
> =======================================
>
> To taka konwencja jest: jak ktoś pisze wersalikami- znaczy, ze krzyczy:-)

a gniew? gdzie go widzisz?

V.

50. Data: 2013-01-12 00:23:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jan 2013 22:51:56 +0100, V napisał(a):

> jedynie
> co do iX, to ja się indyczę, aby Ci ją odebrać :)

NO szczyty - mało, że oferujesz coś, czego nie posiadasz (mój nieistniejący
wizerunek biczującej się i gołej), to w dodatku rościsz sobie zdolność do
nabycia własności (poprzez odbieranie) mnie, tym samym uważajac mnie za
przypisaną tu komukowiek w sposób jakikolwiek 3333-)
--
XL

To o tej katoliczce ciągłe spory? Bo o 5 rano mówili że inne dzieci abordowała?
Mega-hiper-ekstra-super
Najdroższa
Chiruś, jako przeciwnik aborcji, dlaczego nie nakarmisz tych polskich dzieci. Ikselcia gdzie zagineła twoja empatia?
Gdzie są katolicy wasze dzieci.?!!