Re: Dziwny charakter ...

From: SoulAssassin <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dziwny charakter ...
Date: Wed, 12 May 2004 22:38:10 +0200

Pewnego razu, grzesiek wyciosał(a) na skale:

> Zainteresuj się czymś takim jak 'zaburzenia schizotypowe' lub jeśli
> umiesz angielski 'schizotypal disorder'( np.
> http://www.toad.net/~arcturus/dd/schtypal.htm ).
> Zdaję się, że mamy coś ze sobą wspólnego. Zacznij się leczyć, bo potem
> jest o wiele gorzej.
>
> grzesiek

Z tego co na polskich stronach wyczytałem to trochę się pokrywa,
szczególnie to:
- magiczne myślenie (ostatnie książki jakie przeczytałem to saga o
Wiedźminie i Hary Portjer - coś w tym jest)
- Kontakty społeczne sa uboższe
- Opisaną powyżej odmienność zauważa się u części krewnych chorych na
schizofrenię i wiąże się ją z pokrewieństwem genetycznym (chora siostra)

Jest to nowa, używana zaledwie od ok. 20 lat, kategoria diagnostyczna

Powiedz mi czy palca też cmokałeś długo ? ;)

Odpisz (na priv), jak się spostrzegłeś że jest coś nie tak ile miałeś lat i
czy się wyleczyłeś.

Niestety mój angielski w tej dziedzinie jest za słaby. Może podaż jeszcze
jakieś objawy które mogą wystąpić.

Wielkie dzięki chyba rozwiązałeś zagadkę mojego życia, ale proszę cię
napisz coś więcej

pozdrawiam SA