Dziwny charakter ...

1. Data: 2004-05-11 11:26:11

Temat: Dziwny charakter ...
Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałem dodać opisując siebie w poprzednim wątku.
Ale nadaje się to na kolejny.

1.W dzieciństwie, nie pamiętam do kiedy cmokałem(przed zaśnięciem) kciuka,
może do 5 może do 7 lat teraz nie pamiętam, wiem tylko że już bardzo nie
wypadało.

2.Już w przedszkolu chyba zasypiałem ostatni, zawsze lubiłem marzyć,
przeważnie o tym że jestem suberhero i ratuję swą ukochaną ;)
Tak lubiłem marzyć, że wolałem to niż spać.

Taki stan utzrymywał się do późnych lat podstawówki.

czy to w skutek nieśmiałości czy też jakiegoś wrodzonego zaburzenia ?
W szkole zawsze byłem lepszy z przedmiotów ścisłych, do humanistycznych
chyba brak mi było cierpliwości

Jaka diagnoza ?

Pozdrawiam i proszę odpowiedź

SA

1. Data: 2004-05-11 12:07:34

Temat: Re: Dziwny charakter ...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

SA:
>Jaka diagnoza ?

Egocentryzm.

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-05-11 12:42:03

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

SoulAssassin; <nxoe3zfcr01w$.fx39bzdy0bu2$.dlg@40tude.net> :

> [...]
> może do 5 może do 7 lat teraz nie pamiętam, wiem tylko że już bardzo nie

Klasyka zaburzeń Freuda? ;)

Flyer

1. Data: 2004-05-11 13:36:27

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu, Flyer wyciosał(a) na skale:

> Klasyka zaburzeń Freuda? ;)
>
> Flyer

Czyli wynika, że od dzieciństwa jestem spaczony umysłowo.

co z tym robić, da się żyć - osiągnąć szczęście, zrealizować marzenia ?

pozdawiam
SA

1. Data: 2004-05-11 13:37:16

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu, cbnet wyciosał(a) na skale:

> SA:
>
> Egocentryzm.
>
> --
> Czarek

Wiem, że egoizm jest ściśle powiązany z nieśmiałością, ale co z tym robic ?

1. Data: 2004-05-12 10:36:49

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

SoulAssassin; <1h4jpkjs2fcbu.10xybm81dkesf$.dlg@40tude.net> :

> Pewnego razu, Flyer wyciosał(a) na skale:

> Czyli wynika, że od dzieciństwa jestem spaczony umysłowo.
>
> co z tym robić, da się żyć - osiągnąć szczęście, zrealizować marzenia ?

No przecież żartuję [trochę] - to się chyba nazywało deficyt abo coś -
niestety nauka Pana Doktora została częściowo zanegowana już przez jego
uczniów, więc trudno stwierdzić, czy jest to zjawisko w granicach normy,
czy faktycznie jest to objaw chorobowy. Ja bym powiedział, że albo było
to *zamiast* [to pokrewne Freudowi], albo *po_coś* - ogólnie w obu
wypadkach ssanie kciuka wywołuje wrażenia zmysłowe, więc sugerowałbym,
że jest to objaw deficytu wrażeń zmysłowych/ponad nornatywnej potrzeby
tych wrażeń/braku możliwości ich zapokojenia w inny sposób/rozkojarzenia
i ucieczce od tego porzez koncentrację na czynności i "namacalnych"
wrażeniach - ćwiczenia na działanie w "niepewności" i uzyskiwaniu
Pewności *z_siebie* [a nie z otoczenia] powinny pomóc.

Flyer - nie psycholog itd.

1. Data: 2004-05-12 17:21:58

Od: grzesiek <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresuj się czymś takim jak 'zaburzenia schizotypowe' lub jeśli
umiesz angielski 'schizotypal disorder'( np.
http://www.toad.net/~arcturus/dd/schtypal.htm ).
Zdaję się, że mamy coś ze sobą wspólnego. Zacznij się leczyć, bo potem
jest o wiele gorzej.

grzesiek

1. Data: 2004-05-12 20:38:10

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu, grzesiek wyciosał(a) na skale:

> [...]
> http://www.toad.net/~arcturus/dd/schtypal.htm ).
> Zdaję się, że mamy coś ze sobą wspólnego. Zacznij się leczyć, bo potem

Z tego co na polskich stronach wyczytałem to trochę się pokrywa,
szczególnie to:
- magiczne myślenie (ostatnie książki jakie przeczytałem to saga o
Wiedźminie i Hary Portjer - coś w tym jest)
- Kontakty społeczne sa uboższe
- Opisaną powyżej odmienność zauważa się u części krewnych chorych na
schizofrenię i wiąże się ją z pokrewieństwem genetycznym (chora siostra)

Jest to nowa, używana zaledwie od ok. 20 lat, kategoria diagnostyczna

Powiedz mi czy palca też cmokałeś długo ? ;)

Odpisz (na priv), jak się spostrzegłeś że jest coś nie tak ile miałeś lat i
czy się wyleczyłeś.

Niestety mój angielski w tej dziedzinie jest za słaby. Może podaż jeszcze
jakieś objawy które mogą wystąpić.

Wielkie dzięki chyba rozwiązałeś zagadkę mojego życia, ale proszę cię
napisz coś więcej

pozdrawiam SA

1. Data: 2004-05-23 20:28:25

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SoulAssassin" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
>
> czy to w skutek nieśmiałości czy też jakiegoś wrodzonego zaburzenia ?
> W szkole zawsze byłem lepszy z przedmiotów ścisłych, do humanistycznych

Jestes opoznionym w rozwoju ssakiem, cierpiacym na bezsennosc,
erotomanem-marzycielem(gawedziarzem), hetero i jestes lepszy w przedmiotach
scislych oraz czasem brak tobie cierpliwosci
--
Bluzgacz
GG: 5015

Schizofrenia a trudny charakter ?