Dziwny sposob wyrazania sie

1. Data: 2004-06-29 18:43:16

Temat: Dziwny sposob wyrazania sie
Od: Tomek Jarzynka <t...@z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

pewna znajoma mi osoba ma dziwny sposob wyrazania sie, tj.
zastepowania, najczesciej czasownikow innymi, mniej adekwatnymi
i bardziej ogolnymi, np. zamiast zainstalowac program mowi
"wlozyc program", "wsadzic program" i temu podobne. Czy takie zjawisko
zostalo opisane w psychologii, jesli tak, to jak sie nazywa i z czym
sie wiaze? Czasem ciezko te osobe zrozumiec.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"Dzięki crontab możemy spowodować, aby codziennie o północy budziły się
demony
-- Konrad R. Wągrowski"

1. Data: 2004-06-29 18:50:17

Temat: Re: Dziwny sposob wyrazania sie
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Jarzynka" <t...@z...tlen.net> napisał w
wiadomości news:cbsd5n$lip$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
> zostalo opisane w psychologii, jesli tak, to jak sie nazywa i z czym
> sie wiaze? Czasem ciezko te osobe zrozumiec.

a moze o wynika z jej niewiedzy znaczenia slow i nieumiejetnosci nazywania
czynnosci? mam znajomego dla ktorego komputer to czarna magia.
Kiedy chce mi powiedziec o instalacji programu to mowi "wgrac" albo
"nagrac". Domyslalam sie ze slowo "zainstalowac" w kontekscie komputerowym
jest dla niego niezrozumiale a najbardziej adekwatne slowo jakie mu
przychodzi na ww czynnosc to nagrywanie.

podr

1. Data: 2004-06-29 19:40:25

Od: Tomek Jarzynka <t...@z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

> [...]
> jest dla niego niezrozumiale a najbardziej adekwatne slowo jakie mu
> przychodzi na ww czynnosc to nagrywanie.

Ale to dotyczy wiekszosci dziedzin zycia

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"Niewiara i ateizm są stanem nienormalnym człowieka. (Józef Glemp; tak, to
miało być śmieszne)"

1. Data: 2004-06-29 20:39:35

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Jarzynka" <t...@z...tlen.net> napisał w
wiadomości news:cbsggr$9r7$1@korweta.task.gda.pl...

> Ale to dotyczy wiekszosci dziedzin zycia

no wiesz, moze ona poprostu chce byc oryginalna, moze jakie kompleksy
powoduja ze w ten sposob sie dowartosciowuje.....

pozdr

1. Data: 2004-06-29 20:42:44

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Jarzynka" <t...@z...tlen.net> wrote in message
> Hej,
>

> "wlozyc program", "wsadzic program" i temu podobne. Czy takie zjawisko

A jak chce zeby facet ja przelecial to jak mowi???
"Zainstaluj chuja!" ?????
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-07-02 08:06:58

Od: "SAjmon" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak chce zeby facet ja przelecial to jak mowi???
> "Zainstaluj chuja!" ?????
sterczący wlazywuj

SAjmon

Re: System nagród i kar