E.Arden - 8 hour krem

1. Data: 2004-07-23 22:33:23

Temat: E.Arden - 8 hour krem
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, jest wlasnie w promocji ( za cene kremu dostaje sie jeszcze tusz,
blyszczyk, pianke do zmywania i perfumy Gree Tea (alboz EDT) - wszystko
oczywiscie w miniaturkach ale zawsze). Kupilam juz w prezencie dla
tesciowej, bo jakos tak niedawno chwalila a tu BUM promocja w sam raz. A
teraz sie zastanawiam czy sobie jeszcze nie kupic :D Uzywal ktos moze?
Pamietam z wywiadu w ktoryms babskim czytadle ze jedna z top modelek
nigdzie sie bez niego nie rusza (nie pamietam ktora) ale przydalaby sie
opinia jakiejs normalnej kobiety a na wizazu o nim cichutko ;)
iska

--
"Uroda jest dodatkiem. Tak jak papier, w ktory opakowuje sie upominek, nie
jest upominkiem."

1. Data: 2004-07-23 22:49:17

Temat: Re: E.Arden - 8 hour krem
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 00:33:23 +0200, in pl.rec.uroda "iska"
<i...@s...zbedne.pl> wrote in
<41019235$0$14528$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>:

> [...]
>nigdzie sie bez niego nie rusza (nie pamietam ktora) ale przydalaby sie
>opinia jakiejs normalnej kobiety a na wizazu o nim cichutko ;)

kremu akurat nie mam ani nie miałam, ale jeśli jest w połowie tak
dobry jak szminkobłyszczyk do ust, to bierz natychmiast.
szminkobłyszczyk nawilża, leczy, może też barwić, lepszy byłby tylko,
gdyby do mnie mówił głosem Vina Diesla:>

a gdzie ta promo? ogólnie wszędzie, czy ... a, w Danii. eeech.

an.

1. Data: 2004-07-23 23:11:13

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> wrote in message
> [...]
> szminkobłyszczyk nawilża, leczy, może też barwić, lepszy byłby tylko,
> gdyby do mnie mówił głosem Vina Diesla:>

Georga Cloneya :D No to pedze jutro - mam nadzieje ze im sie jeszcze cos
ostalo, duzo tych pudelek bylo :D

> a gdzie ta promo? ogólnie wszędzie, czy ... a, w Danii. eeech.

Sprawdz douglasa albo jakas inna promocje bo wygladalo to na szeroko
zorganizowana akcje :D
iska

1. Data: 2004-07-23 23:14:18

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iska" <i...@s...zbedne.pl> wrote in message news:41019b14$0$14511
> Sprawdz douglasa albo jakas inna promocje bo wygladalo to na szeroko
> zorganizowana akcje :D

Prosze wstawic Sephore zamiast promocje. Pozno :(
iska

1. Data: 2004-07-24 08:14:27

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 01:11:13 +0200, in pl.rec.uroda "iska"
<i...@s...zbedne.pl> wrote in
<41019b14$0$14511$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>:

>Georga Cloneya :D No to pedze jutro - mam nadzieje ze im sie jeszcze cos
>ostalo, duzo tych pudelek bylo :D

Clooney obleci;) pędź, poczytałam na różnych zagranicznych serwisach
kosmetykorecenzenckich i zasadniczo wszyscy pieją z zachwytu.

>Sprawdz douglasa albo jakas inna promocje bo wygladalo to na szeroko
>zorganizowana akcje :D

a, tak zrobię.

an.

1. Data: 2004-07-24 13:38:02

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-24 00:33, Użytkownik iska napisał:
> [...]
> tesciowej, bo jakos tak niedawno chwalila a tu BUM promocja w sam raz. A
> teraz sie zastanawiam czy sobie jeszcze nie kupic :D

a mozesz napisac jaka cena kremu jest w tej promocji?

pozdr

1. Data: 2004-07-26 08:54:19

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

iska wrote:

> nigdzie sie bez niego nie rusza (nie pamietam ktora) ale przydalaby sie
> opinia jakiejs normalnej kobiety a na wizazu o nim cichutko ;)

To jest dziwny krem - ma konsystencje masci, lekko tlusty (pod makijaz
mi sie absolutnie nie nadaje), brzydko IMHO pachnie - ale dziala
rewelacyjnie, wiec mu wybaczam :)

Dunia

1. Data: 2004-07-26 12:54:39

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał/a w news:4104C6BB.2060004@nielubiespamu.o2.pl:

> ale dziala rewelacyjnie, wiec mu wybaczam :)

To znaczy jakie? :)
Bo dotąd same wady przedstawiłaś.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-07-26 13:11:26

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> To znaczy jakie? :)

No, dokladnie takie, jak w opisie produktu :)
Kojace i lagodzace - niezastapiony po dlugim locie, szalenstwach
narciarskich, basenie, naduzyciu kapieli slonecznych, przesiadywaniu w
klimatyzowanych pomieszczeniach itp.

Dunia

1. Data: 2004-07-26 13:32:26

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Clooney obleci;) pędź, poczytałam na różnych zagranicznych serwisach
> kosmetykorecenzenckich i zasadniczo wszyscy pieją z zachwytu.

Clooney rulez ale DGNDE czy jakos tak :D
A gdzie konktretnie pieja, jesli mozna wiedziec?

> a, tak zrobię.

I co ? Ciekawam na ile sie te promocje pokrywaja....
iska

biust:(
problem z klejem
manicure (w-wa)