E14/G9

1. Data: 2007-02-03 16:57:49

Temat: E14/G9
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym w kinkietach do lustra zmienić dotychczasowe żarówki E14 na
halogenowe G9. W związku z tym mam pytanie, czy ktoś się spotkał z taką
przejściówką E14/G9? Ewentualnie interesowałyby mnie żarówki halogenowe
E14. Jak do tej pory widziałem takie, ale tylko z reflektorkiem, a mnie
potrzebne są bez. Są jakieś szanse znaleźć jedno albo drugie?

--
Big Jack
//////

2. Data: 2007-02-05 12:34:18

Temat: Re: E14/G9
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:eq2f5c$b9t$1@nemesis.news.tpi.pl
użytkownik *Big Jack* napisał(a):

[...]

Jako, że nie było odpowiedzi, to udzielam sobie jej sam, ale może z
pożytkiem dla innych. Na stronie www OSRAM znalazłem żarówki halogenowe
z trzonkiem E14. Ciekawe czy uda mi się znaleźć je w jakimś sklepie...

--
Big Jack
//////

3. Data: 2007-02-07 11:25:19

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kilkanaście zł / szt.
Po co?
JaC

> Na stronie www OSRAM znalazłem żarówki halogenowe z trzonkiem E14.
> Ciekawe czy uda mi się znaleźć je w jakimś sklepie...

It has removed 3034 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

4. Data: 2007-02-07 13:44:07

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:eqccu6$scg$1@news.wp.pl
użytkownik * 666* napisał(a):

> Kilkanaście zł / szt.
> Po co?

Z tych samych powodów, z których gdzie indziej zakłada się halogeny
zamiast standardowych żarówek.

--
Big Jack
//////

5. Data: 2007-02-07 16:42:43

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No to już wszystko rozumiem: marketing ;-)
JaC
PS. O uszkodzeniach siatkówki oka słyszałeś?

6. Data: 2007-02-07 18:17:59

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:eqcvh8$9eu$1@news.wp.pl
użytkownik * 666* napisał(a):

> No to już wszystko rozumiem: marketing ;-)

Też, ale widoczna różnica świetle również

> PS. O uszkodzeniach siatkówki oka słyszałeś?

Słyszałem. Słyszałem także o innych schorzeniach narządu wzroku i innych
zmysłów

--
Big Jack
//////

7. Data: 2007-02-11 23:03:27

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
halogenowe
> z trzonkiem E14. Ciekawe czy uda mi się znaleźć je w jakimś

jak masz hurtownię Onninen w okolicy to wal tam.

pozdrawiam Piotr

8. Data: 2007-02-12 14:57:53

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:9c85b$45cf9fe9$57cea52c$5332@news.chello.pl
użytkownik *Piotr_boncza* napisał(a):

> jak masz hurtownię Onninen w okolicy to wal tam.

Po żarówki, czy przejściówki?

--
Big Jack
//////

9. Data: 2007-02-13 09:22:15

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr_boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości

| halogenowe
| sklepie...
|
| jak masz hurtownię Onninen w okolicy to wal tam.

Ostatnio w nowym elektroniku widziałem żarówki wyglądające
jak np. GU10, ale z gwintem E14.

Pzdr

JKK

Gres do salonu
alternatywa dla płytek w kuchni
Czyszczenie i pielegnacja skóry?
impregnacja torebki - utrwalenie koloru
zwrot czesci podatku VAT za materialy budowlane