EFEBOFILIA?

1. Data: 2002-03-01 16:23:10

Temat: EFEBOFILIA?
Od: "Katarzyna Arkuszewska" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

MÓJ ZNAJOMY [LAT 25] SPOTKA SIĘ JEDYNIE Z DZIEWCZĘTAMI W WIELU 15, 16 LAT I
TWIERDZI, ŻE TO NORMALNE.. PRZECIEŻ TO JESZCZE DZIECI??? CO MU DOLEGA???

1. Data: 2002-03-01 17:34:41

Temat: Re: EFEBOFILIA?
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Katarzyna Arkuszewska" napisala:

> MÓJ ZNAJOMY [LAT 25] SPOTKA SIĘ JEDYNIE Z
> DZIEWCZĘTAMI W WIELU 15, 16 LAT I TWIERDZI, ŻE TO
> NORMALNE.. PRZECIEŻ TO JESZCZE DZIECI??? CO MU
> DOLEGA???

Byc moze nic poza brakiem pewnosci siebie ;) Mam znajomego, ktory kiedys
byl bardzo niesmialy i mial spore klopoty z podrywaniem dziewczat. Teraz
jest lepiej, ale najczesciej stara sie "upolowac" wlasnie taka 14-15
letnia. Ze starszymi jeszcze nie ma odwagi choc czasem proby juz
podejmuje. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze dziewczyne w tym wieku
starszemu facetowi nie trudno jest poderwac. Mysle, ze malolatom imponuje
to iz interesuje sie nimi starszy facet. Dla nich jest to wystarczajacy
powod by z kims byc. Strasznie sie tego obawiam i nie angazuje sie w
zwiazki z tak mlodymi dziewczynami choc sa okazje. Gdy dziewczyna ma tak
okolo 18-19 lat wtedy moge byc na 90% pewien, ze jest ze mna z innych
powodow niz ten, ze posiadam dowod osobisty ;)

Oczywiscie podalem tylko jedna z mozliwosci. Nie dam sobie reki uciac, ze
w wypadku Twojego znajomego chodzi wlasnie o to samo (czyli ten brak
pewnosci siebie, ze mozna zainteresowac starsza kobieta ktora nie patrzy
tylko na wiek aby sie kolezankom pochwalic "prawdziwym mezczyzna").

pozdrawiam serdecznie
--
o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

1. Data: 2002-03-02 20:31:28

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Arkuszewska" <k...@c...pl> napisał w
wiadomości

> MÓJ ZNAJOMY [LAT 25] SPOTKA SIĘ JEDYNIE Z DZIEWCZĘTAMI W WIELU 15, 16 LAT
> TWIERDZI, ŻE TO NORMALNE.. PRZECIEŻ TO JESZCZE DZIECI??? CO MU DOLEGA???

Niektóre 15, 16 latki wyglądają dojrzalej niż dwudziestoparolatki.
Poważnie - miłość, uczucie nie zna m.in barier wiekowych.

Masoneczka vel Ania

1. Data: 2002-03-03 13:00:43

Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej heh ;))
Ale po mnie pojechales przed chwila;)
Wiec ja mam 16 lat, moj chlopak ma 25:) emm....hmm.....jeju co tu duzo
mowic:) Ja pierwszy raz czuje ze go kocham, czuje ze to wlasnie to. Dodam
ze jestem wybredna osoba. Pewnie cos w tym jest , ze dziewczyna pewniej sie
czuje, i jakos tam jej on imponuje, ale mysle, ze wyjdzie w praniu ktora
jest z facetem dlatego ze jej imponuje, a ktora jest z nim bo go kocha. My
jestesmy razem od hmm....ok 5 miesiecy, to nie wystarczajaco duzo, zeby cos
powiedziec. Ale na dzien dzisiejszy wiem, ze nie chce nikogo innego, on
chyba czuje to samo:)
Prosze was nie generalizujcie, bo mozecie niepotrzebnie kogos skrzywdzic
tym. Tylko oto prosze;)
no i jeszcze jedno;> nie znam bardziej pewnego siebie faceta niz on :) a nie
jestem pierwszy raz w takim zwiazku.

Pozdrawiam

Karolina

Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c7fbc08$...@n...vogel.pl...

1. Data: 2002-03-03 14:31:46

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> Wiec ja mam 16 lat, moj chlopak ma 25:)

Oj najmocniej przepraszam :-P Ale ja podalem tylko jedna z mozliwosci i
oczywiscie roznie bywa :))

> Prosze was nie generalizujcie, bo mozecie niepotrzebnie
> kogos skrzywdzic tym. Tylko oto prosze;)

Nigdy nie znosilem generalizowania :) Zreszta moj wujek jest starszy od
cioci o 15 lat ;) Byc moze ja jestem zbyt malo ufny w stosunku do
dziewczyn w tym wieku. W koncu dojrzalosc nie tylko od wieku zalezy...

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/
_______________________________________________/

1. Data: 2002-03-03 21:00:47

Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W porzadku:)
Ponikad dojrzalosc swiadczy o wieku, heh i moj chlopak nie raz mnie
przylapuje na jakis dziecinnych tekstach;) zachowaniach:) jejku, to nic
zlego:) przyjedzie mi z czasem:) mysle, ze jezeli oby dwoje jestesmy ze soba
szczerzy to nie wazna jest roznica wieku ani to jaki kto jest z kim sie
zadaje itp;) my sie kochamy - poprostu, to wszystko co mamy....

napisał:3c8234c8$...@n...vogel.pl...

> [...]
> cioci o 15 lat ;) Byc moze ja jestem zbyt malo ufny w stosunku do
> dziewczyn w tym wieku. W koncu dojrzalosc nie tylko od wieku zalezy...

ciąg dalszy nastąpił część II
kocham żone czy kochanke? a może tylko samego siebie?
specjalisty szukam...
jak czytam od was wiadomosci