Ecstasy a bisocard

1. Data: 2004-11-09 15:23:55

Temat: Ecstasy a bisocard
Od: "mariner" <mariner(TO WYTNIJ)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów ! Chcę Was zapytać o taką sprawę: Czy jeśli
zażywam lek BISOCARD w ilośći 5mg/24h ( ciśnienie tętnicze mam w normie,
wiek 30lat) a chcę niedługo zażyć jedną pigułkę ecstasy, to czy mogą zajść
jakieś niebezpieczne interakcje obydwu specyfików ? Bardzo proszę o poważne
i żeczowe opinie na ten temat. Może ktoś z Was miał już podobne
doświadczenia, i zechce się ze mną nimi podzielić. Chcę jeszcze dodać że
ecstasy nie jest mi potrzebne w celu zwiększenia wydolności organizmu, ale
by zmniejszyć zachamowania w sferze psychicznej (z natury jestem chorobliwie
nieśmiały i pełen zachamowań) Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

2. Data: 2004-11-09 21:22:50

Temat: Re: Ecstasy a bisocard
Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslisz ze produenci lekow przeprowadzaja badania
nt. interakcji narkotykow z lekami ?

Nie badz smieszny, nikt nie jest w stanie przewidziec reakcji
twojej po np penicylinie a co dopiero po XTC

3. Data: 2004-11-09 22:48:03

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Nov 2004 16:23:55 +0100, "mariner" <mariner(TO
WYTNIJ)@o2.pl> wrote:

>Witam wszystkich grupowiczów ! Chcę Was zapytać o taką sprawę: Czy jeśli
>zażywam lek BISOCARD w ilośći 5mg/24h ( ciśnienie tętnicze mam w normie,
>wiek 30lat)

30 lat i bierzesz Bisocard. Od kiedy go bierzesz? Od ilu lat bierzesz
leki na nadcisnienie. Czy masz pojecie, ze Bisocard jest silnym lekiem
przecie nadcisnieniu, jest wiele betablokerow o znacznie slabszym
dzialaniu. Oznacza to ni mniej, ni wiecej, tylko dokladnie - ze masz
dosc powazne nadcisnienie. Gdyby mial 50-60 lat to ok, ale masz
dopiero 30 lat ! ! ! Jestes b. powaznie chory.
MDMA (3,4-methylenedioxymethamphetamine) jest głównym
(przynajmniej powinna) składnikiem narkotyku zwanego "ecstasy".
Zwykle stosuje się dawki 80-160mg. Standardowa dawka to 2mg na
kilogram ciała. Oczywiście kupując dropsa od dilera nie wiemy ile jest
w nim czystej MDMA. Od dawna było wiadomo, że Ecstasy powodują wzrost
ilości uderzeń serca na minutę, wzrost ciśnienia tętniczego i
obciążenia serca. Powszechnie wiadomo, że MDMA może być u niektórych
osób przyczyną zawału serca. Opisywany przez autorów pracy pacjent,
zgłosił się do szpitala z uczuciem ucisku w klatce piersiowej,
trwającym od ponad trzech godzin. Pacjent ten powiedział lekarzom, że
dzień wcześniej pił alkohol i wziął pół tabletki Ecstasy. Pacjent ten
nie miał żadnych czynników ryzyka choroby niedokrwiennej - takich jak
obciążający wywiad rodzinny, wysokie ciśnienie tętnicze, cukrzyca. Z
wywiadu wynikało, że był to któryś z kolei raz kiedy wziął ten
narkotyk. Nigdy wcześniej nie stosował amfetaminy czy pochodnych
chemicznych MDMA.
Po wykonaniu badania EKG stwierdzono zawał serca i skierowano pacjenta
do pracowni hemodynamiki. Lekarze przeprowadzający badanie uwidocznili
masywny skrzep w prawej tętnicy wieńcowej. Nie wiadomo do końca jaki
jest bezpośredni mechanizm powstawania skrzeplin w naczyniach
wieńcowych w wyniku przyjęcia Ecstasy. W przypadku innych leków takich
jak kokaina wiadome jest , że działają one prozakrzepowo.

>a chcę niedługo zażyć jedną pigułkę ecstasy, to czy mogą zajść

Co jeszcze? Palisz tyton? Pijesz? Bo, ze masz powazne nadcisnienie
w b. mlodym wieku to juz wiadomo.
Chcesz dozyc 40-tki, moze 50-tki albo 60-tki. Rzuc palenie, zrob pelne
badania w kieruku wykrycia hiperlipidemi, zrob USG serca, zacznij
sie na powaznie leczyc. Pamietaj, ze masz juz 1 czynnik ryzyka
wczesnego zgonu sercowego - powazne nadcisnienie w b. mlodym wieku.
Przebadaj sie na obecnosc innych czynnikow, aby ewentualnie podjac
leczenie. Dwa czynniki ryzyka wieloktrotnie zwielokrotniaja rozwoj
miazdzycy -> zawal serca, udar mozgu, wylew, zaburzenia rytmu serca,
itd. Nie zalezy ci na zyciu. Pierd..l to, lyknij se te ekstazy. Raz w
zyciu zmiejszyc zahamowania (zahamowania, a nie
zaChamowania, jakie masz wyksztalcenie) psychiczne. Pewnie ostatni
raz w swoim zyciu. Wybor nalezy do Ciebie.

4. Data: 2004-11-09 23:13:19

Od: Mateusz Pronobis <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mariner wrote:
> [...]
> nieśmiały i pełen zachamowań) Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

Jesli masz problem z sercem to NIE bierz extasy.
Jesli juz musisz cos brac to cos nie bedzie mialo w sobie amfetaminy,
kokainy lub mdma. A z niesmialoscia to sobie trzeba inaczej radzic!
Wezmiesz raz zalozmy ze bedziesz smialy;) zalozmy ze poznasz dziewczyne
, spotkasz sie z nia 2 raz i co ;)? 2 tabletka ;)?

btw jeszcze nie slyszalem zeby ktos bral extasy zeby zwiekszyc wydajnosc
organizmu :)

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

5. Data: 2004-11-09 23:49:57

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mariner <mariner(TO WYTNIJ)@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> nieśmiały i pełen zachamowań) Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

W najlepszym razie potężnie się wygłupisz i zafundujesz sobie solidnego kaca,
w najgorszym - extasy + kłopoty z sercem to fajny sposób na szybki zgon.

A chorobliwą nieśmiałość to chyba skutecznie prozakiem leczyli...

JoP

6. Data: 2004-11-10 00:36:48

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> [...]
> sposób na szybki zgon.
>
> A chorobliwą nieśmiałość to chyba skutecznie prozakiem leczyli...

E tam, truć sie prozakiem ,-średni koniaczek i do akcji:)

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

7. Data: 2004-11-10 01:01:15

Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak podobno mają jakieś specyfiki na nieśmiałość, pewnie w tym i fluotexyna
której jednak nie polecam. A wogóle to przepisuje je psychiatra i chyba
psycholog i najlepiej iść do jakiegoś dobrego któremu można zaufać, wiadomo
jak to jest teraz z tymi koncernami farmaceutycznymi budżety promocyjne
mają większe niź budźet Polski i potem wszyscy przepisują tylko ten Prozac.

A co do pigułki jeśli już nie możesz sie powstrzymać i koniecznie chcesz
ją wziąć to nie bierz ekstasy niewiadomego pochodzenia, słyszałem że dodają
do tego różnych świństw a chyba nie chcesz żeby zamiast małego odlociku
dostać ostrej zmuły i kilku pawików.
Pozdr
Sł.

8. Data: 2004-11-10 20:48:15

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Tue, 09 Nov 2004 23:48:03 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Kasek, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Bo, ze masz powazne nadcisnienie
> w b. mlodym wieku to juz wiadomo.

Czy aby na pewno?
Ja jestem niskocisnieniowcem i tez Bisocard bralam.
Na arytmie. Przynajmniej taki lek mi lekarz przypisal. Co prawda prawie po
nim ducha wyzionelam bo mi cisnienie spadlo jeszcze bardziej a tetno mialam
40 uderzen na minute - ale to juz szczegol ;)
Jednak zakladam ze przy niektorych rodzajach arytmi lek ten tez jest
przypisywany. No chyba ze lekarz byl jakis dziwny...

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

9. Data: 2004-11-10 23:12:41

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Nov 2004 21:48:15 +0100, La Luna
<b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>Jednak zakladam ze przy niektorych rodzajach arytmi lek ten tez jest
>przypisywany. No chyba ze lekarz byl jakis dziwny...

zgoda, ale przy arytmi stosowania srodka podnoszacego
tetno - jakim jest ecstasy - to juz wogole szalenstwo.

Oczywiscie betablokery sa stosowane w arytmii. Zreszta arytmia
to trudny przypadek, rozni ludzie bardzo roznie reaguja na te
same leki. Bisocard przy arytmii chyba nie jest popularny,
inne betablokery jak np. Sectral sa popularniejsze.

Harmonet a Torbiel!
do neurologa
dieta Kwaśniewskiego
Wiecie cos o klinice w Radzyniu??