Re: Eden

From: Nemezis <s...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Eden
Date: Tue, 10 Apr 2012 15:52:20 -0700 (PDT)

Nemezis napisał(a):
> Aż kipię ze złości, bo jak można nie wiedzieć. Co się stało w Raju,
> Biblii nie znacie?. Ewa zerwała jabłko_które było z zakazanego
> drzewa, które było drzewem świadomości dobra i zła, wpierdoliła jabłko
> i wkręciła Adama żeby przez to jabłko naraził się Bogu, który zabronił
> wpierdalania jabłek akurat z tego kurewskiego drzewa........Jak Bóg
> zobaczył w jakim stanie są jego dzieci ( kutasa Adam zasłonił listkiem
> figowym, a Ewcia zasłoniła pizdę) Bóg to widząc wkurwił się
> niepomiernie, splunął z czarną od próchnicy flegmą z niemytych zębów
> [...]

Che, ta nienawiść do kobiet od tylu wieków, jest porażająca i gdzie
ten katolicki rozum, miłość bliźniego co, gdzie ci się Medea kościół
zmienia.? Palec oszolomów bożych masz głęboko wetknięty do pochwy i
sadystyczny wyraz mordy temu towarzysz jak się drzesz. Samej Bozi
Ewcia możesz się uchylić, nie chcę ciebie kusić, ale bym po łapach
Bozi trzepnął za włażenie nieproszone do pochwy. Mnie by dało dużą
satysfakcję rodzić bez bólu, bo mógłbym sobie zakpić z samej Bozi,
wielka pokusa co? Tak naprawdę to raczej działalbym na własnej wygody,
dlatego katolicy tak gromią kobiety za egocentryzm, że nie potrafią
się poświęcić i cierpieć. Czy wy naprawdę nie widzicie jakie to chore?
Ktoś kto pisał Genesis, najpierw zwala winę na kobietę że Adam poznał
przez kobietę przekleństwo__utracił raj, następnie podglądał pewnie
szumowina rodzące i musiał mieć satysfakcję że cierpią, więc tą
satysfakcję przelał w biblii jako aż boga przekleństwo.

Pierwsze co czują osoby wrażliwe jak ja to emocje, które kształtują w
wyobrażeniu jakąś twarz wykrzywioną w sadystycznym zadowoleniu
nienawiści i ta twarz nie jest Boga, ale jakiegoś z przed praprawieków
palanta, który zaraża innych poprzez tekst swoją nienawiścią. Ból
którego chce, przybliża mi tę postać, gdyż ból urzeczywistnia i nie
podlega prawą czasu. Jesteśmy w stanie nawiązać z ludźmi z przeszłości
poprzez ból. Takie osoby z przeszłości jak złapiemy poprzez
cierpienie, nagle jakby mocniej istnieją, jakby się w swoich osobach
"materializowały". To dobrze niektórym oszołomom można napluć w twarz.