Re: Eden

From: Nemezis <s...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Eden
Date: Tue, 10 Apr 2012 16:31:03 -0700 (PDT)

Nemezis napisał(a):

> Che, ta nienawiść do kobiet od tylu wieków, jest porażająca i gdzie
> ten katolicki rozum, miłość bliźniego co, gdzie ci się Medea kościół
> zmienia.? Palec oszolomów bożych masz głęboko wetknięty do pochwy i
> sadystyczny wyraz mordy temu towarzysz jak się drzesz. Samej Bozi
> Ewcia możesz się uchylić, nie chcę ciebie kusić, ale bym po łapach
> Bozi trzepnął za włażenie nieproszone do pochwy. Mnie by dało dużą
> satysfakcję rodzić bez bólu, bo mógłbym sobie zakpić z samej Bozi,
> wielka pokusa co? Tak naprawdę to raczej działalbym na własnej wygody,
> [...]

Ale ciekawe, lubię tak. Kiedyś z kolegami robiliśmy
eksperyment ,podobno niebezpieczny ,bo niektórzy go przerwali.
Experyment powiedzmy nazwaliśmy dziedziną __fenomenologia bólu, czyli
cały świat ma jeden przerażający fundament, jest to ból, zabierzcie
ból a świat zobojętnieje, jest to siła napędowa. Von Braun by
powiedział że to najstarsze regiony mózgu i najbardziej pewne dają
doznania. Bo rozum jest zwodniczy, ciągle się mylimy, bo rozum to
niedawne struktury mózgu. Tak więc historia jest tylko budynkami,
abstrakcyjnymi budowlami, w których nie mieszkają ludzie i gdy zdarza
się że historia jest w stanie przekazać nam silne emocje, nagle te
wydarzenia przybliżają nam postacie z przeszłości, budynek zaczyna się
weryfikować, zmieniać przez emocje tej osoby. Mnie wtenczas fascynował
Jezus Chrystus, i będąc empatą, poszedłem poprzez czas do jego dziejów
i jego życia. Jak zacząłem trajkotać co się dzieje, co czuję , jak
naprawdę wygląda sytułacja Chrystusa, część kolegów przerwała
experyment, zdekoncentrowali mnie......... że mówię tak jakbym tam był
i to jest szaleństwo, to grozi schizofrenią i mam przestać gadać.
Słyszeliście może o takich experymentach.?