Re: Efektywne mikroorganizmy

1. Data: 2008-01-09 17:43:30

Temat: Re: Efektywne mikroorganizmy
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś to stosował, czy ktoś wie coś na ten temat z praktyki?
> Zamówiłem książkę na ten temat.

No tak,ekolodzy są po to, aby po drzewach łazić, przykuwać się do gałęzi,
bronić błota którego na oczy nie widzieli, ale samemu stosować preparaty,
to za trudne.
Mirzan

2. Data: 2008-01-11 14:00:50

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> No tak,ekolodzy są po to, aby po drzewach łazić, przykuwać się do gałęzi,
> bronić błota którego na oczy nie widzieli, ale samemu stosować preparaty,
> to za trudne.

Ekolodzy są po to, żeby uprawiać naukę zawaną ekologia. A ci od
bronienia błota tę nazwę sobie przywłaszczyli.

O co Ci chodzi z tymi mikroorganizmami? Efektywne mikroorganizmy to
także wirusy grypy, które za wspaniałym efektem wywołują grypę.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2008-01-11 14:18:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O co Ci chodzi z tymi mikroorganizmami? Efektywne mikroorganizmy to
> także wirusy grypy, które za wspaniałym efektem wywołują grypę.

To takie preparaty, wymyślone przez Japończyków, pomocne w uprawie roslin,
odtruwająca ziemię, mające inne cudowne własciwosci, potrzebne do ratowania
świata.Kupuje się to w butelce.
Pozdrawiam.mirzan

4. Data: 2008-01-11 14:47:21

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:6c96.0000015e.47877aa9@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> To takie preparaty, wymyślone przez Japończyków, pomocne w uprawie
> roslin, odtruwająca ziemię, mające inne cudowne własciwosci,
> potrzebne do ratowania świata.Kupuje się to w butelce.

Hejka. Nie stosowałem ale czytałem o tych preparatach. Stosowania ma
podobny sens tak jak picie jogurtu czy łykanie Lakcidu i polega na
wprowadzeniu pożytecznych mikroorganizmów - albo do gleby albo do organizmu
człowieka lub zwierząt.
Mirku, przy okazji możesz zainteresować się użyźniaczem glebowym UGmax.
:-) www.bogdan.agro.pl
Pozdrawiam mikroskopijnie Ja...cki

5. Data: 2008-01-11 15:07:15

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Mirku, przy okazji możesz zainteresować się użyźniaczem glebowym UGmax.
> :-) www.bogdan.agro.pl

Też mi sie podoba,szkoda,że nie mam resztek pożniwnych. Słomę kompostowałem
przy pomocy dżdżownic podobno kalifornijskich.
Siebie też kiedyś użyźniałem za pomocą kefiru z grzybka tybetańskiego,
kombuczy,i chyba dlatego rozrosłem się w obwodzie bardziej niż potrzeba.
Pozdrawiam.mirzan

6. Data: 2008-01-11 19:38:56

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> To takie preparaty, wymyślone przez Japończyków, pomocne w uprawie roslin,
> odtruwająca ziemię, mające inne cudowne własciwosci, potrzebne do ratowania
> świata.Kupuje się to w butelce.

I co? Lepsze niż kompost?
pozdr. Jerzy

7. Data: 2008-01-11 21:00:34

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co? Lepsze niż kompost?

Nie wiem, dlatego pytam.
Pozdrawiam.mirzan

8. Data: 2008-01-20 16:46:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co? Lepsze niż kompost?

Chyba lepsze,wygląda na to,że to rewelacja na światową skalę.Najsilniejsze
w świecie przeciwutleniacze.Ale to trzeba przeczytać i wypróbować.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2008-01-30 09:58:43

Od: "gustaw h." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Jan 2008 17:46:17 +0100, mirzan <l...@o...pl> wrote:

> Chyba lepsze,wygląda na to,że to rewelacja na światową
> skalę.Najsilniejsze
> w świecie przeciwutleniacze.Ale to trzeba przeczytać i wypróbować.

hmm... wypróbowywałem cały miniony sezon. w kilku aspektach zastosowania,
z których najbardziej iteresował mnie ten, polegający na oczyszczaniu wody
w stawie z glonów, w czym EM miały się sprawić znakomicie. początkowo
wyglądało na to, że tak będzie, gony zaczęły zmieniać strukturę ale... tak
już pozostało. a wlałem tego hektolitry całe. i niestety na koniec sezonu
jednak zostałem z setkami kilogramów glonów...

kolejnym spektrum zastosowania miało być wzmocnienie roślin. wykonane
zostały opryski głogów wykorzstywanych u mnie w charaterze żywopłotu.
efektów ponownie brak. ani szybciej, ani lepiej nie rosły, po prostu...
kompletny brak efektu. jakiegokolwiek.

jedyne w czym się faktycznie sprawiły, t nie ogród, lecz leczenie chorób
skórnych. świetnie robi na wszelkiego rodzaju wypryski, przebarwienia a u
kota teściów wyleczył wypadanie sierści o nieznanym podłożu.

żeby dobrze namnożyć EM kupiłem pecjalne grzałki z termostatami,
termometry laboratoryjne, więc błąd w procedurze namnażania można
wykluczyć.

tyle moich doświadczeń i wypróbowywania EM. w tm roku staw będzie
czyszczony chemicznie, skoro sposoby naturalne nic nie dają. trudno.

OPERA for Mac OSX :)

10. Data: 2008-01-30 11:46:07

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tyle moich doświadczeń i wypróbowywania EM. w tm roku staw będzie
> czyszczony chemicznie, skoro sposoby naturalne nic nie dają. trudno.

Moim celem będzie zrobienie gnojówki roślinnej bezzapachowej,
kompostu beztlenowego, w workach, a jeśli wpłynie dodatnio na zdrowie,
to bardzo dobrze.
Mam trochę wątpliwości,na temat koralikow ceramicznych, czy rzeczywiście
te mikroorganizmy mogą przeżyć wypalanie.
Pozdrawiam.Mirzan

Liczą na pomoc
my sister having sex with her boy friend
www.SunMet.pl - hurtownia YATO, VOREL, TOYA, FALA, FLO, F.N. KUŹNIA, złączki do rur PE
Siane Dicentra ....
?