Effaclar K- pytania

1. Data: 2002-08-23 07:58:45

Temat: Effaclar K- pytania
Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

troche pozno zauwazylam watek o Effaclar K, ale bardzo mnie zainteresowal,
wiec mam do specjalistek :) jeszcze kilka pytan (przejrzalam archiwum, ale
nie znalazlam tam odpowiedzi na nie).

Mam cere tluste, bardzo trudna. Od 1.5 roku bezskutecznie lecze lojotokowe
zapalenie
skory.
1. Czy jesli uzywam aktualnie masci hormonalnej na moj problem , moge mimo
wszystko uzywac Effaclar'u?
2. Czy uzywa sie go na cala powierzchnie skory czy tylko w problemowych
miejscach?
3. Czy uzywajac go mozna opalac sie na solarium? (raz na 10 dni-10 min)

Bardzo jestem zainteresowana odpowiedziaami.

Pozdrawiam serdecznie
magda

PS sorry za drugi raz, pomylilam sie poprzednio.

1. Data: 2002-08-23 09:28:14

Temat: Re: Effaclar K- pytania
Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> skory.
> 1. Czy jesli uzywam aktualnie masci hormonalnej na moj problem , moge mimo

na twoim miejscu na wszelki wypadek spytalabym dermatologa, ale przypuszczam,
ze nie ma przeciwskazan (moze tylko nie lacz obu srodkow na raz...).

> 2. Czy uzywa sie go na cala powierzchnie skory czy tylko w problemowych
> miejscach?

chyba nie ma potrzeby smarowac sie tam, gdzie ma sie bezproblemowa skore. ja
mam jednak tlusta cere na calej twarzy i smaruje calosc, z wyjatkiem okolic
oczu, i jest OK.

> 3. Czy uzywajac go mozna opalac sie na solarium? (raz na 10 dni-10 min)

ja bym zrezygnowala z Effaclaru tego dnia, gdy idziesz na solarium, bo moga
powstac przebarwienia. nie nalezy tez wychodzic "w Effaclarze" na slonce,
chyba, ze z dodatkowym zabezpieczeniem kremem z porzadnymi filtrami.
najbezpieczniej stosowac go na noc. swoja droga nie wiem tez, czy osoby z
takim problemem jak Twoj w ogole powinny sie opalac.

-- kasicy wcielenie portalowe

1. Data: 2002-08-23 09:39:23

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Czy uzywa sie go na cala powierzchnie skory czy tylko w problemowych
> miejscach?

Mozna, ja mam cere mieszaną, wlasciwie juz całkowicie śliczną, a i tak
uzywam n acała twarz, bo on slicznie rozjaśnia cere (poza wszystkimi innymi
cudami które czyni), i odkąd stosuję ni emam problemów z "ziemistą" cerą,
jest lśniąca ,i jest to ewidentni ezasługa tego kremiku :)

1. Data: 2002-08-23 09:53:55

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam również,

> 2. Czy uzywa sie go na cala powierzchnie skory czy tylko w problemowych
> miejscach?
A ja mam podobny problem, kiedyś uzywałam takiego specyfiku z Erisa, seria
Pharmacies S, z kwasem salicylowym. Służyło mi to doskonale, stosowałam na noc
i buzia znacznie sie poprawiła. Teraz nie stosuje, bo latem jest zbyt duże
słońce i boję się przebarwień (a mam skłonności). Pytanie brzmi czy zachwalany
przez wszystkich Effaclar działa podobnie i czy opłaca się wydać dwa razy tyle
pieniędzy? Wiem, ze na grupie jest sporo specjalistek, proszę o odpowiedż,
pliss!
> 3. Czy uzywajac go mozna opalac sie na solarium? (raz na 10 dni-10 min)
Mnie pani dermatolog poradzi rezygnację na czas stosowania podobnych środków,
ale to może byc uwaga osobnicza.
> Bardzo jestem zainteresowana odpowiedziaami.
>
> Pozdrawiam serdecznie
> magda
Pozdrawiam, Monika

1. Data: 2002-08-23 09:58:01

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> m <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> najbezpieczniej stosowac go na noc. swoja droga nie wiem tez, czy osoby z
> takim problemem jak Twoj w ogole powinny sie opalac.

paradoksalnie w moim przypadku slonce poprawia wyglad skory w miejscach
problemowych.
Solarium mniej, poza tym nie przesadzam, opalam sie bardzo ostroznie i
rozsadnie.

Dzieki za pozostale odpowiedzi.
pozdr
magda

1. Data: 2002-08-23 10:06:55

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam również,

> A ja mam podobny problem, kiedyś uzywałam takiego specyfiku z Erisa, seria
> Pharmacies S, z kwasem salicylowym.

a na jaki "problem" go uzywalas?
magda

1. Data: 2002-08-23 10:10:32

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a na jaki "problem" go uzywalas?
Problemy skórne - posttrądzikowe, generalnie przetłuszczajaca sie cera z
drobnymi grudkami, troche przebarwień i bliz po trądziku. Pomagało, cera się
rozjaśniła, wygładziła, trochę złuszczyła i wygląda znacznie lepiej. Monika

1. Data: 2002-08-23 14:31:36

Od: "Barbara Kwiatkowska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

- Łagodna kuracja złuszczająca Preparat Salicylowy &#8211; Pharmaceris S
Zawiera sól sodową kwasu salicylowego, a więc nie czysty kwas BHA, tylko
jego pochodną . Salicylan sodu również charakteryzuje się złuszczającym
działaniem, ale znacznie łagodniejszym od kwasów AHA czy BHA. Dzięki temu
jak zapewnia firma Eris preparat ten działa łagodniej i jest całkowicie
bezpieczny nawet w warunkach domowych, stąd też w nazwie produktu
podkreślono, że jest to &#8222;łagodna kuracja złuszczająca&#8221;. Ponieważ produkt

ten nie zawiera czystego kwasu tylko jego pochodną o charakterze soli,
dlatego posiada neutralne pH.

Natomiast - Effaclar K &#8211; La Roche-Posay
Krem zawiera tzw. lipohydroksykwas jest to kwas kapriolowo-salicylowy, a
więc rodzaj kwasu BHA w stężeniu ok. 1,5 %. Jego innowacja polega na tym, że
oprócz wszystkich cech charakterystycznych dla kwasu salicylowego, ma
większe powinowactwo do naskórka, dzięki czemu ma działać jeszcze łagodniej.
pH preparatu mieści się w optymalnej granicy, jest więc na pewno skuteczny
pod względem procesu złuszczania.

Tak więc moim zdaniem jednak warto kupić Effaclar gdyż jest bardziej
skuteczny niż preparat z serii Pharmaceris S.

1. Data: 2002-08-23 14:43:12

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Tak więc moim zdaniem jednak warto kupić Effaclar gdyż jest bardziej
> skuteczny niż preparat z serii Pharmaceris S.

Dziękuje serdecznie za fachową poradę. Może się skusze gdy skończy sie to
mordercze słońce. Pozdrawiam, Monika

1. Data: 2002-08-23 14:48:49

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Kwiatkowska" <b...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ak5h08$vv$1@news.gazeta.pl...
> pH preparatu mieści się w optymalnej granicy, jest więc na pewno skuteczny
> pod względem procesu złuszczania.

z tego co pocztalam w archiwum (opinie osob stosujacych)
to chyba nie tylko na zluszczaniu polega dzialanie Effaclar'u tylko ma tez
dzialanie wyciagajace.
Pofatyguje sie do apteki i zapytam na co poleca go producent, bo po
przeczytaniu wszystkiego co piszecie
zrozumialam, ze pomaga w przy tlustej cerze, ale jego dzialanie
przeciwtradzikowe nie jest zaznaczone? czy moze sie myle?

magda

aparat ortodontyczny
uroda zebow
jestem nowa