Effaclar K - moje obserwacje

1. Data: 2002-08-13 10:08:02

Temat: Effaclar K - moje obserwacje
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm... dzisiaj po umyciu buzki zaczelam sie sobie uwaznie przygladac w
lustrze i stwierdzam u siebie pogorszenie cery. Uzywam Effaclaru K od
piatku, zawsze na noc (czyli smarowalam sie 4 razy). Mam teraz brode cala w
czerwonych kropeczkach, reszta twarzy tez nie wyglada szczegolnie pieknie.
Odnosze wrazenie jakby to wszystko co mi siedzialo pod skora i bylo
niezauwazalne zaczynalo wychodzic na wierzch. Mam nadzieje, ze niedlugo mi
to przejdzie, zwlaszcza ze nie maluje sie i musze znosic niedoskonalosci
mojej cery au naturel.

A jak to wyglada u Was?

K.

1. Data: 2002-08-13 10:11:22

Temat: Re: Effaclar K - moje obserwacje
Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to przejdzie, zwlaszcza ze nie maluje sie i musze znosic niedoskonalosci

Normalan reakcja, znaczy się ze krem działą, i to bardzo dobrze.
Za kilka dni, najpóżniej tydzien bedziesz dziekowac Bogu ze ten krem
powstał.
Dlaczego sie nie malujesz?

Lia

1. Data: 2002-08-13 10:42:24

Temat: Re: Effaclar K - moje obserwacje [OT]
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Dlaczego sie nie malujesz?

Hmm... chyba dlatego, ze raczej nie mam pieniedzy na eksperymentowanie z
podkladami, pudrami, ktore przeciez moga okazac sie dla mnie nieodpowiednie.
A te kosmetyki raczej powinny byc dobre, nie jakies pierwsze lepsze za 6zl.
A ze jeszcze pare lat temu mama wbijala mi do glowy ze mam sie nie malowac
bo bede miala pryszcze to mi tak juz zostalo :) Z przyzwyczajenia nie maluje
sie bo nigdy sie nie malowalam i tyle.

K.

P.S. Ale oczy maluje chetnie :) Ust raczej nie, bo wtedy moj chlopak za nic
nie chce mnie pocalowac :)

1. Data: 2002-08-13 10:48:46

Od: "Anna Michalewicz" <a...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> Normalan reakcja, znaczy się ze krem działą, i to bardzo dobrze.
> Za kilka dni, najpóżniej tydzien bedziesz dziekowac Bogu ze ten krem

Co to za cudo?? czy dobrze wnioskuje, ze jakis krem oczyszczajacy??
Mozna prosic o jakies szczegoly - nie spotkalam sie jeszcze z ta nazwa.....

pozdr.
Ania

1. Data: 2002-08-13 10:48:52

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A ze jeszcze pare lat temu mama wbijala mi do glowy ze mam sie nie malowac
> bo bede miala pryszcze to mi tak juz zostalo :) Z przyzwyczajenia nie

No rozumiem Twoje stanowisko.
Ale od malowanainie robia sie pryszcze - chyb aze nei stosuje sie demakijazu
a jak sie ma problemy z cera to takie malowanie czasami pomaga
No ale to kwesti awyboru :)

1. Data: 2002-08-13 10:52:29

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to za cudo?? czy dobrze wnioskuje, ze jakis krem oczyszczajacy??
> Mozna prosic o jakies szczegoly - nie spotkalam sie jeszcze z ta
nazwa.....

Szczegóły w wątku z 09.08.2002

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-08-13 10:57:49

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Co to za cudo?? czy dobrze wnioskuje, ze jakis krem oczyszczajacy??
| Mozna prosic o jakies szczegoly - nie spotkalam sie jeszcze z ta
nazwa.....

Popatrz troche nizej - watek "Effaclar K" z 9 sierpnia.

K.

1. Data: 2002-08-13 11:07:55

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
demakijazu
| a jak sie ma problemy z cera to takie malowanie czasami pomaga

No ja wiem, ze sie pryszcze nie robia :) Moje poglady na ten temat zmienily
sie diametralnie w ciagu tych paru lat :) Ale poniewaz nie malowalam sie
nigdy to dalej sie nie maluje. Na otrzymanie probek w sklepach raczej nie
mam szans a nie kupie przeciez podkladu w ciemno (czy to za 30 czy 70zl).

K.

1. Data: 2002-08-13 11:37:52

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaśka" napisala:
(...)

> Na otrzymanie probek w sklepach raczej nie
> mam szans a nie kupie przeciez podkladu w ciemno (czy to za 30 czy 70zl).

Koleżanek nie masz? Przeciez dadza Ci spróbować. Nie mówiąc już
o takich jak ja alergikach, którzy czasem maja do oddania dobry
kosmetyk, który im szkodzi.

Krycha

1. Data: 2002-08-13 12:16:01

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Koleżanek nie masz? Przeciez dadza Ci spróbować. Nie mówiąc już
| o takich jak ja alergikach, którzy czasem maja do oddania dobry
| kosmetyk, który im szkodzi.

Bliskich kolezanek mam niewiele, tez sie nie maluja (nie potrzebuja, albo
nie maluja sie z wyboru). Z tymi mniej bliskimi nie mam takiego kontaktu,
zeby prosic je o wyprobowanie podkladu. Chodzi o to, ze wiekszosc moich
znajomych jest plci meskiej i raczej o kosmetykach porozmawiac moge tylko
przez internet.

K.

Płaskostopie co dalej?
Probki